Ana Vurušić: Hrvatice obožavaju francusku kozmetiku

Ana Vurušić

Svježe i odmorno lice uvijek je u modi, a rijetke su žene koje bez ulaganja i posebne brige imaju savršen ten. To najbolje zna voditeljica marketinga francuskog anti-age branda Filorga Ana Vurušić.

Šarmantna, uspješna, njegovana, s diskretnim make-upom, uklapa se u sliku koju imamo o Francuskinjama. Njezin zarazni entuzijazam kada priča o Filorginim proizvodima u tren oka prijeći će na vas. Jer Ana zna sve tajne jedne od prvih svjetskih kozmetika nadahnutih estetskom medicinom.

Njeguju li Hrvatice, prema vašem mišljenju, dovoljno i ispravno svoju kožu?
Sa sigurnošću mogu reći da smo po osviještenosti o važnosti kvalitetne njege kože u samom vrhu europskih zemalja.  Hrvatice su sve bolje educirane, vode brigu o njezi kože i pridaju joj važnost. Tome u prilog ide i činjenica da hrvatsko tržište ima visoku razinu dermokozmetičke ponude. Kozmetika danas velikim dijelom pripada ljekarničkom miljeu, white coat garantira i visoku razinu kvalitete sastojaka proizvoda koji se nude na policama ljekarni. Prisutnost u ljekarnama ulijeva dodatno povjerenje kupcima, ali bez obzira na to, Hrvaticama se ne može podvaliti loš proizvod, one znaju što je kvaliteta i vrlo je brzo prepoznaju. Danas o važnosti zaštite kože od sunca, hidrataciji, anti-age njezi, unosu dovoljne količine vode i zdravoj prehrani ne treba previše govoriti, iako je uvijek dobro ponoviti. Termalnu vodu, balzam za usne i kremu za ruke možete pronaći u gotovo svakoj ženskoj torbici. Dobar izgled Hrvatica potvrđuje da se trude i znaju pravilno njegovati.

Ana Vurušić
Ana Vurušić

Po čemu je Filorga jedinstvena?
Filorga je francuska anti-age dermokozmetika nastala prije 30 godina, a nadahnuta je estetskom medicinom. Patentirani aktivni sastojci (što se nalaze u NCTF® kompleksu koji sadrži vitamine, aminokiseline, koenzime, antioksidanse, minerale, enzime) posebnom tehnologijom ulaze u  dublje slojeve kože i polaganim otpuštanjem  oslobađaju revitalizirajući sadržaj u tkivo kože za ciljani, optimalni i dugotrajni učinak. Na taj se način, uz pomoć patentirane tehnologije, aktivni sastojci apsorbiraju u dermis bez upotrebe injekcija. Liječnici i farmaceuti danas sve više osnivaju kozmetičke kuće, tako je i brand Filorgu osnovao doktor estetske medicine i biolog Michel Tordjman, a iza njih stoje laboratoriji koji svakodnevno, uz pomoć  novih tehnologija, izbacuju novitete i rješenja za svaku problematiku i tip kože. Anti-age industrija u stopu prati razvoj medicinskih znanosti i farmaceutske industrije.

Aktivni sastojci, tehnologija unosa sastojaka iz krema u kožu te klinički dokazana učinkovitost, čine je jedinstvenom linijom anti-age proizvoda na tržištu.

Izdvojite nam top 3 najprodavanija Filorgina proizvoda?
Krema protiv svih vrsta bora TIME-FILLER, krema za njegu područja oko očiju OPTIM-EYES, dugogodišnji bestseler, te serum s retinolom MESO+. Od proizvoda iz nove Filorgine NCTF® linije uskoro očekujemo pozicioniranje na listi najprodavanijih proizvoda.

Koje Filorgine proizvode vi koristite?
Nova Filorgina NCTF® linija, kojom sam oduševljena, a sadrži losion esenciju, serum i kremu, trenutačno je moja dnevna anti-age njega.

FOTKA 2

NCTF® losion jedinstven je  proizvod na tržištu jer uvodi novi korak u rutinu njege, a nanosi se na očišćeno lice prije seruma i/ili kreme.  Hidratizira kožu te se aktivni sastojci iz krema i seruma bolje upijaju . Zaista koristan proizvod. Serum i krema iz NCTF® linije sadrže visoku koncentraciju NCTF®-a, jednaku onoj u jednoj injekciji koje se primjenjuju u ordinacijama. Osim kompletne obnove kože, ima snažno anti-age djelovanje uz pomoć retinola, koji u kombinaciji s DNK kompleksom i vitaminom C pruža izvanredne rezultate u vidljivom pomlađivanju kože. Koža mi je vidljivo zategnutija, poboljšanog je tonusa i vraćen joj je sjaj.

Moju problematiku s podočnjacima rješava krema za njegu područja oko očiju, OPTIM-EYES, koja ne izaziva nikakve iritacije mojih osjetljivih očiju i za nju svakodnevno primamo samo pozitivne reakcije. Moram priznati da sam pravi ovisnik.

Radite li posao iz snova?
Čini me sretnom što baveći se ovim poslom mogu doprinijeti zadovoljstvu žena, a i muškaraca, kojima je važna kvalitetna njega. Fizičku ljepotu ne predstavlja samo lice s naslovnice, retuširana fotografija fotomodela ili savršene proporcije, iskonsku ljepotu svakodnevno viđamo u osmijehu svojih majki, baka, prijateljica. Prirodnoj ljepoti dodajmo kvalitetnu njegu i imamo vidljive rezultate i zadovoljne kupce. Uživam u svome poslu, a tome znatno pridonose i moji divni kolege i suradnici. Lako je kada svi imamo zajednički cilj i dijelimo istu strast. I privatno sam ljubiteljica kozmetike i isprobam gotovo svaki novi proizvod na tržištu. Moj posao dobiva puni smisao kada vidim ženu zadovoljnu Filorginim proizvodom i koja sama primjećuje rezultate. S prijateljicama i klijenticama uvijek i rado razmjenjujem dojmove i iskustva te moram napomenuti da tko jednom isproba Filorgu, uvijek joj se vraća.

Pročitajte još i ...