Novo izdanje kultne kreme: Zašto je najprodavanija?

Kad imate provjerenu formulu, i kada je dokazano da ljudi proizvod baziran na njoj obožavaju, onda tu formulu ne mijenjate. Ili ipak? Roberta Weiss, voditeljica Kiehl’s ovog Odjela za proizvodne inovacije, priznaje da im je preformuliranje kultne kreme Ultra Facial Cream, preparata koji obožavaju kupci diljem svijeta, bilo jedna od najtežih misija.

Jer, može li najbolje biti još bolje? Ispostavilo se da – može. A izazov je bio velik: Kiehl’sova originalna Ultra Facial Moisturizer krema za lice prvi je put, naime, predstavljena ranih sedamdesetih, i otada ima vjerne obožavatelje diljem svijeta.

Najprodavanija krema na svijetu

„Uistinu je izazov parirati očekivanjima kupaca koje je ispunio postojeći proizvod. Za postizanje jednakih rezultata u vezi s teksturom, nanošenjem, osjetilnim iskustvom i učinkom trebalo nam je više od pet godina i 114 formulacija”, otkrila je Roberta Weiss. Kiehl’sov najprodavaniji proizvod na svijetu, Ultra Facial Cream, uzrokovao je „boom“ na tržištu neposredno nakon lansiranja 2006. Ova krema iznimnih hidratantnih svojstava pruža potrebnu njegu i obnovu tijekom cijelog dana upijanjem vlage iz zraka, osiguravajući tako trajan osjećaj ugode i optimalno hidratiziranu kožu.

June 13, 2017 - New York, New York, USA - Kim Kardashian beim Forbes Women's Summit 2017 in den Spring Studios. New York, 13.06.2017, Image: 337710182, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Zuma Press - Entertaiment

Poznato je da su je zbog tih karakteristika u svoju „opremu“ uvrstili i članovi ekspedicije Everest 88, koja se prva bez dodatnog kisika uspela na istočnu stranu Mt. Everesta. A ono što kod nje cijene korisnice na malo manjim nadmorskim visinama je i lagana, svilenkasta tekstura. Krema je popularna i u društvu celebrityja pa je u svojim kozmetičkim torbicama imaju Ashley Olsen, Ben Affleck, Kim Kardashian…

Svi su ludi za hidratacijom

I bez velikih istraživanja možemo pretpostaviti da je termin hidratacija danas – kada koži vlagu kradu brojni faktori – jedan od „najguglanijih”. Jer, nije samo suha koža ona kojoj treba nadoknaditi vlagu. Razlikujemo, naime, tip i stanje kože pa tako po tipu ona može biti normalna, suha, mješovita i masna, dok je dehidracija – stanje kože. Naravno da je suha koža ujedno isušena, no ponekad površinski dehidrirana može biti i izrazito masna koža.

Tome pridonose preagresivni kozmetički preparati (primjerice pilinzi), tretmani neprilagođeni stanju kože, pogrešan odabir načina njege… U potrazi za idealnim preparatom ljudi ponekad uzmu u obzir samo tip kože, a ne i njezino stanje pa na kraju odabrana krema,  serum ili booster – koliko god kvalitetni bili – ne mogu riješiti problem.

Kad se sruši prva domino pločica

A na hidrataciju kože možemo gledati kao na prvu domino pločicu u nizu – kad se ona sruši, ruše se i sve ostale pa se, posljedično, pojavljuju problemi poput oštećenja zaštitne barijere, a onda i dugotrajne osjetljivosti i raznih upala… Ne prepoznamo li problem na vrijeme, suhoća I dehidracija mogu utjecati i na gubitak kolagena, proteina zaslužnog za mladolikost. Uostalom, i najbolji make-up proizvodi na dehidriranoj koži izgledat će loše, posebice puder koji – nanesen na takvu put – još više ističe bore…

Iako na licima većine korisnika postoje suša područja koja treba uravnotežiti i time osigurati ravnomjernu hidrataciju, standardnim se kliničkim ispitivanjima u pravilu mjeri samo jedno područje, što daje nepotpunu sliku o stvarnoj potrebi za hidratacijom.

U Kiehl’sovim laboratorijima protokol kliničkog ispitivanja obuhvaća tri faktora. Ispitivanje počinje korneometrom u uvjetima iznimno niske razine vlage, dok se mjerenja stupnja hidratacije provode prije i nakon nanošenja proizvoda Ultra Facial Cream, a rezultati sa 60 mjernih točaka učitani su u trodimenzionalnu mapu lica, koja prikazuje poboljšanu razinu hidratacije i ujednačenu opskrbljenost vlagom. Kiehl’sovi su kemičari proveli još sveobuhvatnija ispitivanja nove formule kako bi osigurali što bolju hidrataciju.

Što kupci žele – preparat savršen za sve tipove kože

Nakon samo jednog nanošenja, koža lica je 2,3 puta hidratiziranija, što vrijedi i za njezina najsuša područja – postaju osjetno mekša i glađa te izgledaju blistavije i zdravije. Nova je formula klinički testirana na skupinama subjekata različitog etničkog podrijetla i osjetljive kože, a rezultati pokazuju da savršeno hidratizira sve tipove kože. Pri preformuliranju proizvoda, u Kiehl’sovim se laboratorijima ulažu maksimalni napori kako bi se osiguralo da iskustvo korisnika u pogledu nanošenja i osjećaja ugode ostane vrhunsko. Ponekada je potrebno provesti desetke testiranja na višegodišnjoj razini kako bi se kreirala formula koja će odgovarati učinku izvornog proizvoda.

A zahtjevi koje suvremeni kupci stavljaju pred kozmetičke proizvode sve su veći pa je tako Kiehl’s s ponosom predstavio novu, ultra čistu verziju kreme Ultra Facial Cream formuliranu bez parabena, karbamida i trietanolamina. A što taj legendarni preparat sadržava? Njegova se formula bazira na glacijalnom glikoproteinu dobivenom iz ledenjaka, koji koži pruža zaštitu i dubinsku hidrataciju istovremeno sprječavajući gubitak vode, te na skvalanu, delikatnom ulju dobivenom iz maslina, koje ojačava i obnavlja zaštitnu barijeru kože. Pravo je vrijeme da legendarna Kiehl’sova krema dobije – nove obožavatelje.

Pročitajte još i ...