5 dermokozmetičkih brandova koje Francuskinje obožavaju

Naizgled bezbrižna elegancija i prirodna ljepota zaštitni su znakovi Francuskinja, koje su već godinama inspiracija ženama diljem svijeta kad je u pitanju moda i prirodan, svjež izgled.

Za prirodan izgled bez potrebe za pretjeranim makeupom, ključna podloga je besprijekoran ten i blistava, zdrava koža. Upravo su francuski dermokozmetički brandovi među najpopularnijima na svijetu, a za vas smo izdvojili top 5 brandova koje Francuskinje obožavaju.

Actresses Eva Green and Emmanuelle Seigner attend the 'Based On A True Story' photocall during the 70th annual Cannes Film Festival at Palais des Festivals on May 27, 2017 in Cannes, France., Image: 333754721, License: Rights-managed, Restrictions: Worldwide rights, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Crystal pictures

Vichy

Jedan od najpoznatijih svjetskih brandova dermatološke kozmetike, ime je dobio po slavnom francuskom gradiću s izvorom termalne mineralizirane vode, koja je do danas ostala temeljni sastojak većine proizvoda iz laboratorija Vichy zbog svojeg blagotvornog djelovanja na kožu.

Od svojih početaka prije gotovo 90 godina, temeljna misao branda bila je da se istinska ljepota može postići samo zdravom kožom. Dr. Haller, pionir u njezi kože, kreirao je Laboratorij Vichy i pokrenuo revoluciju u njezi kože korištenjem termalne mineralizirane vode i dermatoloških principa koji su se koristili za kožna oboljenja, spojivši ih u svakodnevnu brigu o koži.

Već godinama Vichy kozmetika simbol je zbližavanja kozmetike i medicine, a u srži branda je njega kože temeljena na znanstvenim istraživanjima. Svi proizvodi razvijeni su u suradnji s farmaceutima i dermatolozima, dok se sva njihova testiranja baziraju na čak 54 različite metode, što Vichy čini pravim inovatorskim brandom kada je njega kože u pitanju.

Francuskinjama je Vichy među omiljenim brandovima jer se njegove recepture temelje na najnovijim istraživanjima, svaki sastojak je strogo testiran, a svaka je linija namijenjena posebnom dermatološkom problemu i tipu kože. Osim toga, svi Vichy proizvodi pokazuju izvanrednu podnošljivost čak i na osjetljivoj koži, pa nimalo ne čudi da su Vichy linije dermatološke kozmetike među najprodavanijim kozmetičkim proizvodima.

Avène

Legenda o brandu Avène počela je u malom selu Avène na jugu Francuske, uz samu obalu rijeke Orb, kraj kojeg se nalazi izvor termalne mineralizirane vode Avène. U njemu je osnovan dermatološki hidroterapijski centar, a s godinama je mjesto postalo jedan od simbola čiste i ljekovite izvorske vode.

Voda iz Avène izvora bakteriološki je čista i ima nizak udio minerala, ali veliku raznolikost aniona, kationa i elemenata u tragovima. U dermatološkom kontekstu, najdragocjenija karakteristike vode s ovog izvora je omjer kalcija i magnezija 2:1, kojem se pripisuju zasluge za ljekovita svojstva termalne vode koja je glavni sastojak svih Avène proizvoda.

Posvećenost svim tipovima kožnih problema i najosjetljivijoj koži Avène pokazuje korištenjem minimalnog broja sastojaka u svim svojim proizvodima, što je jedan od glavnih razloga zbog kojeg su Francuskinje opsjednute kremama, gelovima, serumima, micelarnim otopinama i svime što izađe iz Avène laboratorija. Ipak, najprodavaniji proizvod ovog dermatološkog branda je upravo klasična termalna voda u spreju, poznata diljem svijeta pod nazivom Eau Thermale, a navodno se svake sekunde u svijetu prodaju 3 bočice ove ljekovite vode.

Ducray

Još jedna divna priča o kozmetici započela je u Francuskoj, točnije u malom frizerskom salonu, a glavni je akter bio vizionar Albert Ducray. Kao sin dermatologa, primijetio je da sapuni u prahu koji se topljenjem u vodi koriste za izradu šampona, imaju alkalna svojstva koja oštećuju kosu i čine je beživotnom, oduzimajući joj sjaj. Odlučio je kreirati vlastitu liniju šampona pod nazivom Lik’s Savons, prvu koja je ponudila rješenje za dermatološke indikacije vlasišta i time pokrenuo revoluciju u proizvodima za kosu.

Osim toga, odlučio je pronaći bolji način za distribuciju i prodaju svojih proizvoda, a s obzirom na medicinsku podlogu branda, idealan odabir za pozicioniranje na tržištu bile su ljekarne. Početak suradnje s Pierreom Fabreom 1969. bila je prekretnica u povijesti branda i njegovom širenju na dermatološke proizvode za kožu i pohod na svjetsko tržište.
Danas je Ducray jedan od najistaknutijih francuskih brandova u području njege kože, kose i vlasišta, neprekidno šireći asortiman proizvoda kako bi ponudi rješenje za sve vrste dermatoloških problema.

Najprodavaniji Ducray proizvodi su oni namijenjeni hiperpigmentacijama svih vrsta, a Melascreen linija za ublažavanje i sprječavanje tamnih mrlja, zahvaljujući azelaičnoj kiselini kao glavnom aktivnom sastojku, postala je nezamjenjiva u borbi protiv hiperpigmentacije. Osim što je Ducray postao miljenik Francuskinja, Melascreen ga je lansirao među najpopularnije svjetske dermatološke brandove.

Filorga

Filorgina priča započela je malo drugačije od ostalih francuskih brandova. Umjesto na specifične dermatološke probleme, Filorga laboratoriji se više od 35 godina usredotočuju na anti-age njegu, čineći borbu protiv znakova starenja zaštitnim znakom svojeg branda.

Danas je Filorga jedan od najboljih proizvođača nekirurških anti-ageing rješenja i za potrošače, i za medicinske profesionalce, među kojima su i fileri, pilinzi i foto-stimulacije (LED). Dugogodišnjom tradicijom i neprestanim istraživanjima, Filorga je svoje djelovanje posvetila povećanju dostupnosti estetske medicine potrošačima, a njen medicinski laboratorij jedan je od samo 7 svjetskih postrojenja koji imaju dozvolu proizvodnje injekcija baziranih na hijaluronskoj kiselini.

Ipak, Filorga je najpoznatija po NCTF®tehnologiji, čiji je pionir Filorgin osnivač, estetski liječnik Michel Tordjman. New Cellular Treatment Factor je jedinstvena otopina koja sadrži više od 50 aktivnih sastojaka, a rekreirajući stanični ekosistem potiče proizvodnju kolagena i fibroblasta, istovremeno smanjujući broj slobodnih radikala. NCTF® ubrizgavanjem prevenira, usporava i korigira znakove starenja na koži.

La Roche-Posay

Kao i Vichy i Avène, još je jedan francuski dermokozmetički brand ime posudio od gradića s izvorom termalne mineralizirane vode. Voda bogata selenijem i drugim dragocjenim elementima u tragovima koje je vrlo teško pronaći u prirodi, izvire u gradiću La Roche-Posay, a od 1905. koristi se u istoimenom termalnom centru, koji je vodeći europski centar termalne dermatologije. Danas je La Roche-Posay termalna voda glavni sastojak svih linija ovog branda, a njen smirujući učinak za kožu već desetljećima prepoznaje i međunarodna znanstvena zajednica.

Za besprijekoran ten i blistavu zdravu kožu, Francuskinje često posežu za proizvodima ovog branda jer je poznat po intenzivnoj suradnji s dermatolozima i posvećenosti vrlo osjetljivoj i problematičnoj koži. Kako bi poboljšao kvalitetu života ljudima s kožnim problemima, La Roche-Posay sve preparate formulira s minimalističkim sastavom i prilagođava specifičnim zahtjevima svih tipova kože.

Pročitajte još i ...