Koju kozmetiku koriste zvijezde?

Beyoncďż˝, Salma Hayek and Frida Giannini launch Gucci's 'Chime For Change' campaign Backed by Gucci, Beyoncďż˝ Knowles, Salma Hayek and the brand's creative director Frida Giannini launch Chime For Change, a global campaign for women's empowerment., Image: 154727293, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Thunder Press

Osim što sigurno odlaze na različite estetske tretmane za održavanje lijepe kože i lica bez bora, poznate hollywoodske dame ulažu i u svakodnevnu njegu kože koja je ključan korak za prekrasan izgled. Kojim su to proizvodima vjerne zvijezde i što koriste u svakodnevnoj beauty rutini?

SkinCeuticals

SkinCeuticals kozmetiku koriste Jessica Alba, Halle Berry, Gwyneth Paltrow i Molly Sims. Stvorena je 1997. godine, zahvaljujući radu poznatog američkog dermatologa i znanstvenika  dr. Sheldona Pinnella koji je prvi uspio stabilizirati čisti vitamin C visoke koncentracije i niske pH vrijednosti i pretvoriti ga u kozmetičko rješenje.

SkinCeuticals je američki dermokozmetički brend čija je misija poboljšati zdravlje kože i boriti se protiv glavnih uzročnika njezina starenja. Proizvodi ovog brenda sastoje se od visokih koncentracija čistih sastojaka farmaceutske kvalitete kombiniranih s prirodnim biljnim ekstraktima te su stvoreni za optimalnu apsorpciju u koži. Dizajnirani su tako da zaustavljaju i ispravljaju znakove prirodnog starenja kože i starenja kože uzrokovanog utjecajima iz okoliša.

Phloretin CF koristi 10-postotni čisti vitamin C i sastavom dokazano neutralizira slobodne radikale, smanjuje hiperpigmentacije i tanke linije te općenito poboljšava izgled kože. CE Ferulic ujedinjuje 15 posto vitamina C, vitamin E i feruličnu kiselinu te dokazano ima preventivno djelovanje na prerano starenje kože uzrokovano UV zračenjem.

skin c

Natura Bissé

Natura Bissé Barcelona puni je naziv luksuznog španjolskog brenda za njegu kože koji više od 30 godina vodi obitelj Fisas. Objedinjuje prirodne sastojke s visokom tehnologijom koja ostvaruje vrhunski anti-age učinak. Osim u probranim svjetskim buticima, Naturu možete naći i u vrhunskim SPA-centrima. Brend se proslavio svojom linijom na bazi dijamanata, dorasloj i najzahtjevnijim tipovima zrele kože kojoj manjka volumena. Kvalitetu brenda prepoznala je i Oprah koja je izjavila kako bi bez Nature život brojnih celebrityja bio nezamisliv. Glumica Catherine Zeta Jones Naturu je navela kao jedan od omiljenih brendova za njegu kože.

My face and body essentials. And no, I don't use them all at the same time. #potions #lotions #love

A post shared by Catherine Zeta-Jones (@catherinezetajones) on

Najprodavaniji proizvodi ovog brenda su bioregenerativna ekstremna krema na bazi dijamanata, vrlo učinkoviti pilinzi za lice i kreme za pomlađivanje kože tijela.

diamond-life-infusion

Rodial

Koju kozmetiku koriste Beyoncé, Angelina Jolie, Kate Moss, Eva Longoria i Victoria Beckham? Ove dame redom imaju savršenu kožu i kunu se u Rodial. Najprepoznatljiviji je po progresivnim proizvodima za pomlađivanje lica na bazi neobičnih sastojaka. Pokazalo se da su Rodialovi proizvodi iznimno učinkoviti u kombinaciji s uobičajenim aktivnim sastojcima, poput hijaluronske kiseline i matičnih stanica.

U Rodialovoj anti-age liniji naći ćete gel na bazi „zmajske krvi“ (zapravo biljnog soka iz egzotičnog južnoameričkog drveta), serum inspiriran djelovanjem zmijskog otrova i hidratantnu kremu na bazi pčelinjeg otrova, a Lady Gaga i Dita Von Teese zaklinju se u učinkovitost sva tri proizvoda za „tekući facelifting“ iz linije Dragon’s Blood.

rodial

Omorovicza

Laura Linney, 53-godišnja glumica, vjerna je brendu Omorovicza. Ovaj luksuzni brend mineralne kozmetike i SPA linije u vlasništvu je mađarskog bračnog para, Stephena de Heinricha de Omorovicza i Margaret de Heinrich. Bračni par patentirao je inovativni sustav koji mineralima omogućuje prodiranje u dublje slojeve kože kako bi mogli početi ljekovito djelovati.

Hidromineralni proizvodi ključni su u ovoj liniji, a najučinkovitiji su kada se primjenjuju u kombinaciji s tradicionalnom mađarskom masažnom. Od proizvoda su najpopularniji preparati za čišćenje lica, poput crnog termalnog balzama te luksuzni proizvodi za njegu tijela, poput svjetlucavog ulja na bazi zlata, a jedan od najvećih hitova im je Gold Eye Lift, pomlađujuća krema za područje oko očiju na bazi zlatnih čestica.

omorovicza

Pročitajte još i ...