Hrvatska poliklinika proglašena najboljom dermatološkom poliklinikom u Europi

Svake godine Global Clinic Rating, najveće međunarodno akreditacijsko tijelo za medicinske ustanove, ocjenjuje kvalitetu tisuća klinika i poliklinika u više od 170 zemalja diljem svijeta.

Četiri kriterija ocjenjivanja

Ocjene se formiraju prema 4 kriterija: stručnost osoblja, tehnološka opremljenost i kvaliteta medicinskih i nemedicinskih jedinica, raspon i kvaliteta medicinskih i nemedicinskih procedura i usluga te posljednje, ali nikako manje važno – kritike i ocjene pacijenata na neovisnim web stranicama.

Ove nam je godine objava rezultata donijela posebno zadovoljstvo, jer su se na prestižnoj listi najboljih europskih dermatoloških klinika našle čak tri hrvatske.

Čak tri hrvatske poliklinike u svjetskih top 10

Poliklinika Bagatin zasjela je na prvo mjesto i odnijela prestižnu titulu najbolje dermatološke medicinske ustanove u Europi, a među prvih 10 našle su se još dvije hrvatske poliklinike, Poliklinika Nola i Poliklinika Poliderma, kao i 7 inozemnih: Medical Skin Center – Dr. Hilton & Partner, Skinmed AG, Niine Nahakliinik, Centre COSEM Auber, The Harley Street Dermatology Clinic, Skin Concept München i Policlinica UNION.

Dr. Tomica Bagatin i dr. Dinko Bagatin

Akreditacija Global Clinic Rating bazira se na strogo opipljivim činjenicama, a podaci o stručnosti osoblja, opremljenosti klinike, kvaliteti procedura i ocjenama pacijenata kategoriziraju se u ljestvice i ocjenjuju bodovima od 1 do 5, pri čemu je Poliklinika Bagatin ostvarila ukupnu zbrojnu ocjenu 4.55, što ih je smjestilo na sam vrh ljestvice.

Izvor: GCR, 2018.

Hrvatska poliklinika pobjedu je odnijela u svim kategorijama

Još jedan pokazatelj iznadprosječnog standarda u zagrebačkoj Poliklinici Bagatin je i činjenica prvo mjesto nisu zauzeli samo u ukupnom zbroju, već i u svakoj od četiri zasebne kategorije.

Global Clinic Rating jedina je međunarodna neovisna organizacija za akreditaciju medicinskih ustanova, a njen je cilj ustanoviti međunarodnu kliničku reputaciju zdravstvenih ustanova, od čega benefite imaju i pacijenti i pružatelji medicinskih usluga.

dr. Ivana Nola

Koristi i za pacijente i za liječnike

Pacijenti se mogu informirati o kvaliteti liječnika i usluga, kako bi lakše odabrali kliniku kojoj će povjeriti brigu o svom zdravlju, a medicinske ustanove ovaj sistem akreditacije mogu iskoristiti kako bi saznale svoj položaj u odnosu na konkurenciju i uvele potrebna poboljšanja kako bi pacijentima mogle pružiti još kompletniju uslugu.

S obzirom na to da su u sustav ocjenjivanja uključene vrhunske ustanove, svaka ocjena viša od 3.2 smatra se iznadprosječnom, a od svake ustanove ocijenjene s ocjenom iznad 4 očekuju se izvrsni rezultati i iznimno zadovoljstvo pacijenata. Iz tog razloga, uspjeh hrvatskih poliklinika smatra se još značajnijim jer su sve tri domaće poliklinike ostvarile ocjene iznad 3.3, što se smatra izvanrednim uspjehom.

Naslovna fotografija: Poliklinika Bagatin

Pročitajte još i ...