Izbor luksuznih parfema za samo 30 dolara

Kilian Hennessy, nasljednik duge loze proizvođača najluksuznijih konjaka, prije više od deset godina odlučio je preuzeti baklju obiteljske tradicije, a stvaranje novog luksuznog brenda definitivno je bio izazov dostojan njegovih prethodnika.

Velik dio njegovog djetinjstva obilježili su obiteljski podrumi u pokrajini Cognac. Prije diplome na CELSA-i napisao je tezu o semantici mirisa, tragajući za ‘jezikom’ zajedničkim i bogovima i običnim smrtnicima. Sjećanje na „anđeoski udio“ kao dio obiteljskog nasljeđa – to je ono što se u Kući Hennessy naziva postotkom koji – posve neobjašnjivo – isparava iz podruma s konjakom, poput „prinosa bogovima“ –  odvelo ga je u svijet parfema.

Mnogi Kilianovi parfemi obilježeni su baš sjećanjima iz djetinjstva – evociraju, naime, miris šećera u alkoholu i drvenih bačvi s konjakom.

„Želim vratiti parfumerstvo na pijedestal vraćajući se istini o parfemu – načinu na koji se proizvodio krajem 19. i početkom 20. stoljeća, dodajući mu istovremeno jak pečat suvremenosti”.

Nakon što je diplomirao, nastavio je raditi s najpozantijim nosevima u parfemskoj industriji, a surađivao je s najprestižnijim parfemskim kućama kao što su Christian Dior, Paco Rabanne, Alexander McQueen i Giorgio Armani.

Godine 2007. Kilian je lansirao vlastiti brend s ambicijom da njegovi parfemi odražavaju ne samo njegovu osobnost, već i da budu idealan spoj elegancije i beskompromisnog luksuza. Njegova “ecoluxe” filozofija – prema kojoj se svaka bočica može stalno puniti i čuvati cijeli život – brend je katapultirala u sam vrh tržišta mirisa, ali i vlastite niše.

Zlatna era Killiana

Desetak godina nakon lansiranja brend Kilian ima više od 35 mirisa u kolekcijama kao što su “L’Oeuvre Noire”, “Arabian Nights”, “Asian Tales”, “In the Garden of Good & Evil” and “Addictive State of Mind”.

Kilian nastavlja stvarati neočekivane proizvode koji utjelovljuju iznimnu sofisticiranost i bezvremenski luksuz, a u ponudi brenda su i  kolekcija mirisnog nakita te ukrasnih predmeta za dom.

Cijelu kolekciju možete pogledati OVDJE.

Naručiti se može i pet parfema po želji od 1,5 ml za 30 dolara.

Pročitajte još i ...