Globalni kozmetički brend pokreće hvalevrijednu kampanju za očuvanje Jadranskog mora – donosimo detalje

Društveno odgovorno ponašanje već je desetljećima sastavni dio funkcioniranja gotovo svih većih kompanija, a kad su u pitanju zaista impresivni, globalni brendovi – sve su oči uprte u sljedeću akciju usmjerenu prema općoj dobrobiti.

Brend temeljen na morskim sastojcima sada pomaže moru

Ove nas je sezone posebno obradovao obožavani brend Biotherm. S obzirom na to da cijela filozofija brenda počiva na blagotvornim sastojcima iz mora, ne čudi nas činjenica da je Biotherm odabrao upravo zaštitu i dobrobit mora kao jedan od primarnih društvenoodgovornih ciljeva za naredni period.

Pokretanjem programa pod nazivom Biotherm Water Lovers, brend je predstavio „Blue Beauty“ filozofiju – s namjerom poboljšanja budućnosti oceana, mora i vodenih ekosustava, a ovaj hvalevrijedan program u svijetu postoji od 2012.

Holistički pogled na ljepotu

Jedna od posebnosti Blue Beauty filozofije je holistički način gledanja na ljepotu.

Obuhvaća cjelokupni životni ciklus proizvoda, uključujući sastav i pakiranje, a sve kako bi se ograničio nepovoljan utjecaj na oceane, mora i vodene ekosustave. Podržava održivi pristup koji ekonomija mora imati kako bi se umanjio utjecaj industrije ljepote na zdravlje našeg planeta.

Danas Water Lovers program obuhvaća sve aspekte lanca proizvodnje Biotherma, od nabave i formulacije proizvoda, dizajna pakiranja i dizajna materijala na prodajnim mjestima te partnerskih odnosa s raznim udrugama i organizacijama.

Biothermov pristup Blue Beauty filozofiji povezan je s desetljećima znanstvene ekspertize i primijenjen kroz razna zalaganja, vrijednosti i programe.

Water lover u Hrvatskoj – zajedničkim snagama do čišćeg Jadrana

Sastavni dio dugogodišnje ekološke misije brenda Biotherm je razvoj održive kružne ekonomije i obećanje da će tijekom godina postupno smanjivati ​​upotrebu plastične ambalaže, dajući prednost recikliranoj plastici ili staklu.

Sve s ciljem da postane pionirom u novim tehnologijama recikliranja radi očuvanja prirodnih resursa i smanjenja potrošnje fosilne plastike.

Potreba za ujedinjenjem u stvaranju bolje budućnosti za naše more nikada nije bila jasnija. Biotherm vjeruje da su suradnje izvan industrije ljepote, s partnerima koji dijele iste vrijednosti, ključne u ostvarivanju vizije. Iz tog razloga, u 2021. Biotherm proširuje svoju Water Lover zajednicu suradnjom s drogerijskim lancem i Udrugom Sunce Split.

Za svaki kupljeni proizvod do kraja godine u drogerijskom lancu, Biotherm će donirati 5 kuna Sunce Split –  a prikupljenim sredstvima organizirat će se akcija čišćenja plaža i podmorja u 2022. godini. Sve detalje možete doznati na Facebook stranici Biotherm Hrvatska.

Pročitajte još i ...