Top savjeti beauty menadžerice: proizvodi i navike zaslužni za blistav ten

Dunja Kokotović, brend menadžerica La Roche-Posaya (brenda grupacije L’Oreal Adria) trenutačno je – s obzirom da se stvari još nisu posve vratile na staro – zaokupljena strategijom komuniciranja s kupcima. Zanimalo nas je kako se tvrtka prilagodila situaciji, ali i kako se ona snalazi u multitaskingu – pokušavajući u ulogama poslovne žene, majke, supruge, domaćice (i još pokojoj) dati svoj maksimum.

Kako danas izgleda vaš radni dan?

U L’Orealu imamo opciju rada od kuće već nekoliko godina, no ono na što se nisam naviknula jest da u isto vrijeme kad imam video-call s kolegama uz mene sjedi suprug na svom video-call sastanku i kći koja je na face timeu s prijateljicama iz vrtića :). Kako nam je posao između timova jako isprepleten, zna se dogoditi da cijeli radni dan provedemo na sastancima.

Također, kako se nalazimo u jedinstvenoj situaciji, u marketingu svakodnevno pokušavamo pronaći prikladan način kako komunicirati s korisnicima i pružiti im dodatnu vrijednost uz same proizvode. Klasični način komuniciranja trenutačno nije prikladan pa nam je njegova modifikacija velik izazov. Cijela je ova situacija za brend menadžere jedna velika prilika za učenje kako se nositi s kriznim situacijama.

Jeste li u kontaktu s korisnicima? Zbog čega vam se najčešće obraćaju?

Mi smo oduvijek jako bliski sa svojim korisnicima, pa tako i sada. S obzirom na to da je naš brend poznat po tome što ga preporučuju dermatolozi te po tome što imamo proizvode za problematičnu kožu, korisnici nam se javljaju za pitanja povezana s npr. iritacijama kože nakon pranja ruku, suhoćom kože, pojavom akni zbog stresa, pogoršanjem atopijskog dermatitisa kod djece itd.

Baš zato smo odlučili napraviti projekt Za bolji život kod kuće uz La Roche-Posay; u kojem smo za sve korisnike osigurali stručnjake: dermatologa, pedijatra, psihologa i nutricionista. Time smo korisnicima htjeli dati priliku da pitaju stručnjake sve ono što ih muči te da dobiju odgovarajući stručni savjet.

Koji vas proizvod spašava tijekom ovih dana u karanteni? 

Uz Hyalu B5 serum, koji predstavlja osnovni dio moje rutine, u karanteni mi je zatrebao i Effaclar DUO (+)  za prištiće.

Kombinacija potresa i izolacije stvorile su mi stres koji se očitovao na koži u obliku prištića na obrazu. U tim situacijama uvijek posegnem za našim „superhero“ proizvodom Effaclar Duo (+) koji rješava svaki problem takve vrste.

Kada biste otputovali na otok bez drogerije, koja biste tri kozmetička preparata ponijeli sa sobom?

Kremu za zaštitu od sunca 50+, hranjivo mlijeko za tijelo i hidratantnu kremu ili serum za lice s hijaluronskom kiselinom.

Što vam – nevezano uz kozmetiku – najviše nedostaje iz „realnog života“?

Uz roditelje, koji su u drugom gradu, svakako prijatelji i druženja.

Postoji li neki kozmetički mit u koji ste u jednom periodu svog života povjerovali?

Mislim da je to bilo mazanje maslinovim uljem i kantarionovim uljem za preplanulost. 🙂

Najkorisniji beauty savjet koji ste u životu dobili?

„Manje je više“. Kao i u stilu i modnom izražavanju, pobornik sam ovog beauty mota i kod šminkanja. Uz zdravu kožu i njegovane usnice te maskaru, malo rumenila i popravljene obrve – što je više potrebno?

Najbolji beauty savjet koji biste mogli dati čitateljicama portala Estetica.hr?

Moji bi savjeti bili ovi:

  1. Osigurajte koži kvalitetnu hidratantnu kremu. Priuštite joj to. Što ranije u mladosti – to bolje.
  2. Ne zanemarujte kvalitetno čišćenje kože. Svi ponekad očistimo kožu samo micelarnom otopinom ili se umijemo vodom. Ali kvalitetno čišćenje kože gelom nezamjenjivo je za zdravu i lijepu put.
  3. Spasite kožu od sunca – iako svi težimo da uvijek imamo onaj „after summer ten“ i preplanulost, koža nam pamti svako prženje bez zaštite 🙁 Priznajem da sam i sama prije nego sam počela raditi za brand La Roche-Posay, i sudjelovala u velikom broju edukacija, znala zanemarivati zaštitu kože lica pri svakodnevnim aktivnostima: šetnjama, kavicama ili vožnji biciklom. No kada shvatite koliko lošeg to čini koži, brzo promijenite mišljenje.

Pročitajte još i ...