Luksuzni puderi – koja je tajna njihove cijene i što kažu brend menadžerice?

Italian actress and model Monica Bellucci in the ad for the Dolce and Gabbana 'Monica' acessories campaign. © CR / Target Press - 06/07/2012 - *Hands Out Pics*, Image: 137575556, License: Rights-managed, Restrictions: Pictures in this set: 001. NO RIGHTS for AUSTRALIA, NEW ZEALAND, USA, UK and FRANCE As the promotional pictures in this set are defined as 'Hands Out', the supplier can«t be considered responsible of subsequent sales or any other legal matter concerning to the material provided. These promotional pictures has been provided without Ęany compromise between the parts and it is only under the responsibility of the recipient, who acknowledges the reception of these pictures as 'Hands Out'., Model Release: no, Credit line: Profimedia, Target Press

S njima je posao jednostavan. Puderi nove generacije prikladni su uglavnom za sve tipove kože, sadrže pigmente koji reflektiraju svjetlost i čine ten mlađim i blistavijim, imaju zaštitne faktore, njegujuće formule koje zaglađuju kožu i ‘brišu’ bore, ne sadrže štetne sastojke… Mogli bismo nabrajati u nedogled, a zapravo se sve svodi na jedno – oni su čisti luksuz koji vaše lice zaslužuje jer je, za početak, stalno izloženo svijetu.

Ponajviše zahvaljujući Instagramu, luksuz je naša svakodnevica… Donedavni anonimni životi esteta koji dokoličare na baršunastim tabureima, divane uz macaronse okruženi luksuznim kozmetičkim proizvodima dok se odmaraju uz pogled na azurno more u Saint-Tropezu, stanuju svakog dana na našem news feedu. I dok smo prije mogli samo razmišljati o tome kako žive “bogati i slavni”, sada svakodnevno upijamo njihove luksuzne putešestvije i svaki djelić tog nepoznatog života. I dok možda s prosječnom plaćom nećemo ovog ljeta na jedrenje, postoji taj jedan dostupan aspekt luksuznog života koji žene veseli. A to je kozmetika!

Portuguese fashion model Sara Sampaio is the new beauty ambassador for Moroccanoil., Image: 321868892, License: Rights-managed, Restrictions: EDITORIAL USE ONLY, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Balawa Pics

LUKSUZ KAO POTREBA

I dok je u povijest kozmetike odavno upisana potreba da se predstavi svim društvenim slojevima, tek je proteklih nekoliko godina luksuzna kozmetika našla put do običnog kupca. Instagram je omogućio ono što trgovine s kozmetičkim proizvodima nisu mogle – predstaviti luksuzne proizvode kao potrebu svake žene. Sve više većih brendova dolazi u Hrvatsku, pa je tako postalo dostupnije kupiti puder u višem cjenovnom rangu negoli prije. Pitanje koje se postavlja je zašto je tome tako? Je li do ovog trenutka u pitanju bio luksuz proizvoda koji je kupce odvraćao od kupnje, recimo pudera, ili je bila u pitanju cijena. Odgovor na to pitanje saznat ćemo od make up znalaca koje rade upravo u kozmetičkoj industriji i paze da pravi proizvod osvane na policama naših trgovina.

 

American fashion model Lily Aldridge in a new print ad for Bvlgari Fall Winter 2016 advertising campaign., Image: 305920078, License: Rights-managed, Restrictions: EDITORIAL USE ONLY, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Balawa Pics

Za Nanu Nadarević, PR menadžericu brenda MAC, riječ je o pristupačnosti proizvoda koji privlači korisnice. “MAC kozmetika poznata je po širokom asortimanu proizvoda za sve tipove i tonove kože, pa je to slučaj i kada je riječ o puderima. Osim raznih tipova podloga, s različitim finišima, MAC ima pudere za hladne, tople i neutralne podtonove kože, zato zaista svatko može pronaći nijansu za sebe. Uz to postoje različite vrste pudera s različitom prekrivnom moći.”

Kada je riječ o cijeni proizvoda, menadžerica za Lancome Maja Pajk iz grupacije L’Oreal kaže kako se cijena prije svega formira prema kvaliteti sastojaka, pa je to možda i razlog zašto korisnice biraju luksuznije proizvode. “Razlog više cijene je kvaliteta koja stoji iza proizvoda, kao i tehnologija koja je korištena prilikom kreiranja formule. Naime, tehnologija kojom je kreirana formula Teint Idole Ultra Weara osigurava dugotrajnost na licu, do 24 sata otpornosti na svakodnevne izazove, a istovremeno pruža ugodu na licu i ne stvara izgled kao da nosite masku. Koža može disati, a izgleda besprijekorno. Uz to je i vodootporan, otporan na vlagu, ne preslikava se na omiljenu odjeću (nitko ne voli mrlje od pudera na bijeloj i svijetloj odjeći) te pruža potpunu prekrivnu moć čak i tijekom najtoplijih dana ili najstresnijih situacija s kojima se susrećemo. Tehnologija kojom je formula kreirana, kao i sastojci, pružaju osjećaj ugode na licu pa ćete zaboraviti da i nosite puder na licu”, smatra Maja Pajk.

GARANCIJA POSTOJANOST I POVJERENJE

Dakle, ipak dolazimo do one stare “koliko para, toliko muzike”. Baš kao što je Maja Pajk ilustrativno prikazala da nitko ne voli mrlje od pudera na svijetloj odjeći, a čini se kako luksuzni brendovi garantiraju ono što oni nižeg cjenovnog ranga ne mogu ili ne rade.

Digital i PR menadžerica iz grupacije L’Oreal za YSL i Giorgio Armani, Ivana Petković Čevra, naglašava kako je njen razlog korištenja luksuznijih proizvoda njihov efekt. Dakle, ako ne želimo hodati s maskom na licu, već postići onaj prirodni glow, moramo se okrenuti brendu koji to ispunjava. “Moja opsesija je da koža izgleda besprijekorno na najprirodniji mogući način, pa tako  biram i pudere koji omogućuju koži da diše, daju blistavost i prozračnost”, kaže Ivana i dodaje kako koristi kozmetiku s pionirskom tehnologijom koju još nitko nije uspio uspješno kopirati.

A koje pudere naše dame biraju?

Nana Nadarević

PR menadžerica Nana Nadarević iz MAC-a kaže da je odgovor jasan – MAC Studio Radiance Face and Body, a obožava ga zbog lagane teksture i zbog onoga što puder postiže, a to je: “Svježi i prirodni izgled kože koja, unatoč puderu, slobodno diše. Super stvar kod Face & Body pudera je to što ga se može nadograđivati, pa ako ipak poželim jače prekrivanje, samo ću ga nanijeti u dodatnom sloju, bez narušavanja teksture. Evo i jedan insajderski savjet – Face & Body puder pomiješajte s MAC Strobe kremom i dobit ćete besprijekoran i blistav ten.”

MAC Studio Radiance Face and Body
Ivana Pektović Čevra

Ivana Petković Čevra, digital i PRmenadžerica za YSL i Giorgio Armani, kaže kako je njen apsolutni favorit Luminous Silk Giorgia Armanija. “Riječ je o patentu koji nitko još nije uspio toliko uspješno kopirati – formula Micro-fil™ Light Technology tekućeg pudera Luminous Silk stvara iznimno nježan osjećaj na koži, poput svile. Tajnu ove pionirske tehnologije omogućuju fino mljeveni pigmenti visoke čistoće. Kao dio najkvalitetnije formule, glicerin pruža hidrataciju, što rezultira uljepšavajućim učinkom. To je taj mitski Armani Glow koji zapravo nastoji pružiti ono što ima mlada koža koja je sjajna i zrači, a to je blistavost”, zaključuje Petković Čevra. 

PROČITAJTE VIŠE: OVO JE NAJBOLJI LJETNI PUDER ZA NORMALNU I MJEŠOVITU KOŽU

Giorgio Armani Luminous Silk

 

Maja Pajk

Maja Pajk, menadžerica Lancôme Skincare & Makeupvjerna je Lancomeovom Teint Idole Ultra Wearu i kaže: “upravo taj puder savršen je izbor za mene jer izdrži cijeli stresan dan, mogu se uvijek osloniti na njega, a s obzirom na to da imam mješoviti tip kože, pruža mi mat efekt na licu, tako da se ne presijavam niti nakon cijelog dana. Jednostavno se nanosi, odlično se slaže s drugim proizvodima kremastog ili suhog tipa i on je uvijek moj izbor za duge, stresne dane”.

lancome Teint Idole Ultra Wear

Pročitajte još i ...