Ne želite mirisati isto kao pola grada? Kreirajte vlastiti mirisni potpis

Kreirati vlastiti mirisni potpis po kojem će vas svi prepoznati čim uđete u prostoriju nije tako jednostavno kako se čini. Danas kada su i parfemi podložni trendovima, nije rijetkost da čitava subotnja špica miriši jednako. A vi ne želite biti dio te priče jer izbor parfema za vas predstavlja duboko intimni čin, a olfaktivna kreacija koju ste odabrali dio je vaše osobnosti.

Svake godine velike parfemske kuće i njihovi ‘nosovi’ iznenađuju nas novim kreacijama koje prate ogromne i skupe reklamne kampanje koje nerijetko uključuju najveća imena filmske ili glazbene industrije. Gledaju nas s billboarda, smiješe se sa stranica modnih i lifestyle magazina, šapću nam s TV ekrana. I najčešće pokleknemo i kupimo taj najnoviji miris, možda manje zbog njegove kompozicije, a više zbog imidža i priče koja ga prati. Rezultat? Mirišimo isto kao naša susjeda, kolegica na poslu ili, u boljem slučaju, kao najbolja prijateljica.

Iako smo se više puta uvjerili da isti parfem ne miriši jednako na svakoj koži, jednostavno ne želimo mirisati kao pola grada, već  jedinstveno, neponovljivo i prepoznatljivo – želimo imati svoj mirisni trag – sillage. Svjesni smo da se želja za promjenom mirisa javlja redovito, najčešće s promjenom godišnjeg doba i klimatskim uvjetima. Tako, primjerice, zimi biramo drvenaste, puderaste i začinske mirise, dok, čim zatopli, žudimo za svježinom, citrusima i vodenim kompozicijama. No sezonalne promjene mirisnog registra nisu nam dovoljne, želimo neke nove, pomaknute i nesvakidašnje kreacije koje će biti samo naše.

1. Otkrijte niche parfeme

Prilikom odabira parfema, skrenite s takozvane mainstream ceste i globalnih parfemskih imena. Umjesto toga, zavirite u male, često specijalizirane prodavaonice, ponekad i concept storeove koje nude specifičnije, manje razvikane i posebnije mirise. Riječ je o mirisima koji dolaze iz malih, intimnijih brendova, a namijenjeni su publici koja ima želju otkrivati neke nove parfemske svjetove.
Takve mirise moguće je kupovati i online, ali to je istovremeno i prilično riskantno, budući da su njihove kompozicije često vrlo neobične, a cijene visoke pa bi vas svaka pogreška mogla prilično skupo stajati. Zato uzmite si vremena, isprobavajte, otiđite kući pa se sutradan opet vratite kako biste bili sigurni da ste dobro odabrali. Vlasnici takvih dućana, ali i njihovi zaposlenici često su vrlo dobro educirani o parfemima koje prodaju pa će vam moći biti odlični vodiči na tom putovanju otkrivanja.

2. Isprobajte layering

Layering je vrlo popularan trend među ljubiteljima parfema, a podrazumijeva nanošenje više različitih mirisa, u slojevima (layer = sloj) kako bi nastao posve novi miris. Tako s nekoliko kapi naših omiljenih mirisa možemo kreirati vlastiti tailor-made parfem.

No, tu valja pripaziti i kombinirati mirise iz sličnih registara. Osim toga, treba biti vrlo umjeren i ne pretjerivati s brojem različitih parfema. Najbolje se zadržati na dva mirisa koji imaju neku zajedničku notu.

3. Poklonite si parfem po mjeri

Ako vam layering nije dovoljan, možete otići i korak dalje. Naime, brojni parfemski ateljei nude vam mogućnost da na kratko postanete pravi pravcati parfemski ‘nos’. Nažalost, ova varijanta nije dostupna u Hrvatskoj, ali prilikom idućeg posjeta nekoj od europskih metropola svakako isprobajte proces kreiranja vlastitog parfema. Neki brendovi na raspolaganje će vam staviti čak i svoje parfumere koji će vam pomoći pri kreiranju mirisa koji će biti vaša slika i prilika.

Pročitajte još i ...