Tajne brenda Vichy otkrila nam je brand managerica Nika Tomić

Nekim damama njega kože nije samo osobno zadovoljstvo i obožavani dnevni ritual, već i profesionalna misija.

Biti brand manager jednog od najpoznatijih brendova dermokozmetike na svijetu zvuči kao ostvarenje snova mnogim ženama – a nakon godina provedenih u svijetu beauty insajderica, naučili smo jedno: dame na čelu skincare brendova izvor su fenomenalnih preporuka i savjeta.

Zato smo ovoga puta pozvali Niku Tomić, Vichy brand managericu – kako bismo saznali odgovore na sva pitanja o poznatom francuskom kozmetičkom divu koja su nas zanimala.

Nika Tomić, Vichy.  Foto:Romano Grozić/Studio Grozić

Vichy je ime dobio po slavnom francuskom gradiću s izvorom termalne mineralizirane vode, koja je do danas ostala temeljni sastojak većine proizvoda iz njihovog laboratorija. Već godinama Vichy kozmetika simbol je zbližavanja kozmetike i medicine, a u srži branda je njega kože temeljena na znanstvenim istraživanjima.

Što bi preporučila svakoj ženi, na koje je proizvode najponosnija, a koji su pak najprepoznatiji na tržištu? Sve odgovore saznajte u nastavku.

Koje Vichy proizvode i sami redovno koristite?

S obzirom na to da imam mješoviti tip kože, volim proizvode lagane teksture, a svoju rutinu prilagođavam i dobu godine. Međutim – imam i neke favorite koji su tijekom cijele godine prisutni – to je svakako Minéral 89 booster s kojim započinje moja dnevna i večernja svakodnevna rutina.

Veliki sam fan seruma pa kombiniram hijaluronski serum Liftactiv H.A. Epidermic Filler i snažan antioksidativni serum Liftactiv Vitamin C serum s čak 15% čistog vitamina C.

U jesenskim i zimskim mjesecima, kad moja koža traži malo bogatiju njegu, neizostavna je Liftactiv Collagen Specialist krema koja pomoću moćnih peptida potiče prirodnu proizvodnju kolagena u koži – prepoznatljivo crveno pakiranje uvijek je na mojoj beauty polici u to doba godine.

Također, ne mogu zamisliti svoj radni dan bez Stress-Resist Déodorant roll-ona, kao niti odlazak na neko važno događanje bez Dermablend Fluid tekućeg korektivnog pudera.

Koje proizvode najčešće preporučujete prijateljicama?

Svoje prijateljice ponajprije pokušavam osvijestiti o važnosti SPF-a i prevenciji fotostarenja, tako da je moja preporuka uvijek njega sa SPF-om – u zadnje vrijeme to je UV Age Daily Fluid sa SPF 50+ koji je izuzetno lagane i prozračne teksture, obogaćen anti-ageing sastojcima, a pritom vrlo siguran i otporan na sve vanjske uvjete.

Od ove godine imamo i toniranu varijantu koja ima i taj dodatni korektivni benefit. Također kako smo sad u 30-ima, uvijek rado dijelim s njima znanje i preporučujem anti-age inovacije, ali ih i podsjetim na neka zaboravljena područja koja trebaju posebnu njegu – poput područja oko očiju, gdje se najprije vide neke prve dehidracijske borice ili znakovi neprospavanih noći (bilo od tuluma ili dječjeg plača – kako za koju). Tu se Minéral 89 Eyes pokazao kao super proizvod za mnoge od njih.

Koje biste formule preporučili svakoj ženi?

Uz obavezne formule za čišćenje lica, o čijoj važnosti smo itekako osviještene (još od maminih savjeta), proizvod koji bih preporučila svima – jer ima toliko jedinstvenu, ali pritom minimalističku i sigurnu formulu i koji doista odgovara svim tipovima kože i svim dobnim skupinama i spolovima je Minéral 89 boosterSmatram da jedan takav osnovni proizvod svaka žena treba imati u svojoj kozmetičkoj torbici – jer osim prvog koraka u zaštiti kožne barijere od štetnih utjecaja, donosi i dozu hidratacije.

Svakoj ženi također treba jedan dobar anti-age proizvod. Iako često vidim da žene uvode anti-age preparate u svoju rutinu nakon što su bore već vidljive, mislim da je važno da osvijestimo važnost prevencije nastanka i odgodu pojave bora – radije nego da na njih djelujemo kad već nastanu. Vichy u svom asortimanu doista nudi velik izbor anti-age proizvoda koji su prilagođeni tipu kože, ali i potrebama kože (dehidracijske linije, hiperpigmentacije, duboke bore, ovješenost), a dolaze i u varijantama koje sadrže SPF.

Dodatno bih napomenula da smo, kao žene, često fokusirane na kosu, ali premalo na brigu o vlasištu. Izuzetno je važno, posebno ako tretiramo kosu bojenjem i raznim tretmanima da osnažimo i umirimo vlasište – koje je često zanemareno. U liniji Dercos imamo velik izbor proizvoda također u zavisnosti od potreba, bilo da se radi o pilingu odumrlih stanica i prianjajuće prhuti, do umirivanja nakon tretmana kose poput bojanja i sl.

Znamo da iza dermokozmetičkih proizvoda stoje godine istraživanja i razvoja, brojni patenti i dugogodišnji rad. Koji se proizvodi brenda Vichy ističu kad su u pitanju istraživanja, patenti i kompleksan proces razvoja?

U Laboratorijima Vichy svaki se proizvod razvija godinama, posebno kad je riječ o patentiranim tehnologijama i molekulama. Sve se odvija uz tim stručnih znanstvenika i svaki proizvod razvija se u suradnji s dermatolozima. Svi naši proizvodi prolaze temeljite kontrole kvalitete i predmet su brojnih kliničkih studija prije nego dođu na tržište i do krajnjeg potrošača. Ponosni smo predvodnik istraživanja znanosti ekspozoma kože – koncepta koji predstavlja kumulativnu mjeru utjecaja okoliša i povezane biološke reakcije tijekom cijeloga života uključujući okolinu, ponašanje i endogene procese. Koža kao zaštitni organ je veza između vanjskog i unutarnjeg – i tako je pod direktnim utjecajem vanjskih čimbenika (štetnih utjecaja iz okoline poput UV zraka i zagađenosti), ali i unutarnjeg stresa (umora, anksioznosti ili neuravnotežene prehrane). Pod utjecajem ekspozoma koža svakodnevno trpi velika biološka oštećenja – uglavnom oksidaciju i upale – koja se kumuliraju i utječu na njenu mladolikost. Kao stručnjak za zdravlje kože Vichy godinama proučava ovaj znanstveni teritorij i formuliramo naše proizvode kako bi odgovorili na sve potrebe kože u tim nemilosrdnim uvjetima.

Jedna od naših posljednjih višestruko patentiranih tehnologija implementiranih u proizvode upravo s ciljem obrane od utjecaja ekspozoma je NetLock tehnologija koja se nalazi u liniji Capital Soleil proizvoda za zaštitu od sunca, a djeluje na način da su UV filtri zarobljeni u mikrokapljicama koje tvore izuzetno tanak, ujednačen i iznimno otporan sloj kada se proizvodi nanesu na kožu. Na taj način proizvodi pružaju vrlo visoku zaštitu, jedinstven osjećaj na koži s tankim završnim slojem i visokom prozračnosti te izuzetnu toleranciju za osjetljivu kožu – s nevidljivom mrežom koja osigurava ostanak na koži i nepogrešivu otpornost na vodu, znoj i pijesak.

Kad pričamo o kompleksnom procesu razvoja, spomenuti ću jednu zanimljivu priču nastanka naše inovacije Minéral 89 boostera za čije je stvaranje bilo potrebno preko 130 pokušaja i preko 100 isprobanih sastojaka prije nego je nastao finalni proizvod. To je bio naš prvi proizvod koji je sadržavao tako visoku koncentraciju vulkanske vode Vichy (89%) koja inače destabilizira formule i inkompatibilna je s mnogim sirovinama, međutim izuzetno je bogata najraznovrsnijim mineralima zbog čega su Vichy Laboratoriji desetljećima pokušavali postići njen visok udio u formulama.

Ono s čime su se naši stručnjaci suočili kad su tražili komplementarne sastojke za izradu ove formulacije je to da su nakon brojnih pokušaja shvatili da ne mogu graditi formulu s vulkanskom vodom kao jednim od sastojaka koji se dodaje u formulu, već da je formulu potrebno graditi oko vulkanske vode koja je u ovom slučaju bila centralni sastojak.

Na koje ste proizvode kao brend najponosniji? Koji su se pokazali „punim pogotkom“ na tržištu?

Moram reći da sam doista ponosna na našu liniju Neovadiol, kao i na projekt Nema pauze u menopauzi koji je započeo prije više od 5 godina. Kao predvodnici otvorenog razgovora o menopauzi, ne samo o njenom utjecaju na kožu i kosu, već o sveobuhvatnom stanju žena u ovom periodu, trudimo se stvarati stručnu zajednicu koja je podrška ženama u ovom razdoblju te im može dati odgovor na brojna pitanja s kojima se susreću. Projekt je nastao kao posljedica nedostatka informacija i platforme gdje žene mogu razmjenjivati vlastita iskustva i naći stručan savjet ginekologa, endokrinologa, dermatologa itd.

Ponosna sam jer tijekom posljednjih 20 godina, Vichy je razvio ekspertizu o vidljivom utjecaju hormonalnih promjena na kožu tijekom menopauze, s više od 20 znanstvenih studija na više od 1200 žena u menopauzi.

Linija proizvoda Neovadiol predstavlja doista revolucionarno rješenje protiv starenja kože, koje ublažava znakove menopauze na koži, vraćajući joj izgled i osjećaj mladolikog tena – djelujući na probleme poput gubitka gustoće i volumena koža, suhoće i ovješenosti. Razvijena je u suradnji s dermatolozima i ginekolozima kako bi odgovorila na posebne potrebe kože koja se mijenja u svakoj fazi menopauze.

Divno je što žene osjete s kojom emocijom sve to radimo i doista nam to pokazuju velikom potražnjom Neovadiol proizvoda u ljekarnama.

Koji su proizvodi najprodavaniji u Hrvatskoj, a koji u svijetu?

U Hrvatskoj se trendovi nešto malo razlikuju od onih u svijetu, tako da mogu reći da na našem tržištu u kategoriji njege lica još uvijek većinom prednjače tradicionalni proizvodi kao što su dnevne kreme – naša najprodavanija među njima je Liftactiv Collagen Specialist dnevna njega. Međutim, naš ultimativni bestseller u kategoriji njege lica je Minéral 89 booster i smatram da ga još dugo niti jedna Vichy krema neće nadmašiti. To je jedan od bestsellera koji dijelimo s ostatkom svijeta, s obzirom na to da je on s više od 2,8 milijuna prodanih bočica (podatak iz 2020. godine) i naš najprodavaniji proizvod u svijetu.

Ono na što smo ponosni je što su u Hrvatskoj naši bestselleri i Dercos šamponiprotiv prhuti i protiv ispadanja kose.

Možemo se pohvaliti da smo jedna od zemalja koja prednjači u njihovoj prodaji s obzirom na veličinu našeg tržišta. To samo pokazuje koliko je važna stručna dermatološka zajednica, ali i konstantna edukacija potrošača koja utječe na osviještenost o kupnji ovog tipa proizvoda u ljekarnama uz stručan savjet. Uz to, rezultati učinkovitosti Dercos Šampona potvrđuju da se dobar glas brzo širi.

Kad su u pitanju bestselleri, ne smijem zaboraviti niti Déodorant roll-on 48h, koji je jedan od nenadmašivih proizvoda kada su u pitanju rekordi u prodaji.

 

Autor fotografija: Romano Grozić/Studio Grozić

Pročitajte još i ...