Iako se brojne europske zemlje mogu pohvaliti iznimno naprednim rješenjima kad je kozmetika u pitanju, teško da se ijedna država može pohvaliti tolikim brojem inovacija i kreiranih trendova kao Južna Koreja.
Trendovi koji nas tjeraju da izađemo iz „comfort zone“
Iako su njihova rješenja često pretjerano neobična i ekstravagantna za naše pojmove, K-beauty svijetu moramo priznati jedno – natjerao nas je da izađemo iz „comfort zone“ i odvažimo se ljepotu i njegu kože promatrati drugim očima.
Iako te činjenice nismo uvijek svjesni, većina skincare trendova posljednjih godina došla nam je upravo iz ove prekrasne zemlje – većina nas u svojim toaletnim ormarićima i kozmetičkim torbicama ima barem nekoliko proizvoda koje dugujemo jednoj od industrijski najrazvijenijih zemalja svijeta, Južnoj Koreji.
Vrijednost beauty industrije u ovoj je zemlji iznimno velika – svake se godine bilježi rast prodaje, a čak i najveći europski i američki kozmetički „divovi“ nerijetko slijede trendove nametnute upravo iz K-beauty svijeta.
Zašto je K-beauty trend zavladao svijetom?
Iza svakog „hype“ fenomena obično stoji inovacija – potrošači su navikli gledati slične formulacije, slična pakiranja i slične rezultate, a kad se pojavi koncept koji nudi nešto posve drugačije – popularnost mu je zagarantirana.
Moramo li izdvojiti nekoliko ključnih točaka koje korejsku industriju ljepote izdvajaju od ostatka svijeta, svakako vrijedi spomenuti „glass skin“ – trend staklenog, besprijekornog tena, idealiziranje prirodnog izgleda bez pretjerano vidljivog makeupa te korištenje izuzetno naprednih, visokotehnoloških sastojaka.
Dio pop kulture
Pravim zaljubljenicama u skincare novitete dovoljno je samo spomenuti neke od obožavanih proizvoda poput sheet maski, BB krema, cushion pudera, esencija i hibridnih skincare rumenila da bi shvatile o kojoj je zemlji riječ – no korejski se utjecaj toliko proširio da danas proizvode inspirirane njihovim inovacijama nalazimo u brendovima diljem svijeta – K-beauty postao je dio beauty pop kulture.
Donosimo samo neke od proizvoda bez kojih danas ne možemo zamisliti skincare rutinu, a dugujemo ih upravo naprednoj industriji iz okolice Seoula.
BB kreme
Jeste li i vi s klasičnih tekućih pudera prešli na megapopularne BB ili CC kreme? Sve veći broj žena okreće se upravo laganijim inačicama za prekrivanje nepravilnosti i ujednačavanje tena, a hibridne formule koje spajaju prekrivanje pudera s benefitima aktivnih sastojaka iz krema i seruma možemo zahvaliti upravo K-beauty industriji.
U prosjeku ovakvi proizvodi ujedinjuju od 3 do 5 proizvoda koje bismo inače odvojeno nanosili, što svakako odgovara sve većem broju žena koje teže minimalističkoj rutini s tek nekoliko proizvoda.
Iako je većina proizvođača kozmetike osmislila svoju inačicu BB kreme, želimo li zaista osjetiti prednosti koje su nam obećavale originalne azijske formule, najbolji odabir su svakako dermatološke BB kreme koje našoj koži, osim hidratacije i prekrivanja nepravilnosti, pružaju dermatološke benefite za različite probleme kože.
Jelly teksture
Gel blago ljepljive teksture, koji pri dodiru podsjeća na med, možda u prvom trenu zvuči neobično, no ovaj inovativni “multitask”proizvod s razlogom je stekao svjetsku popularnost. Osmišljen kao brzi, ali vrlo njegujući ritual, azijski skincare jelly ujedinjuje nekoliko važnih funkcija – hidratizira lice, djeluje kao maska za umornu kožu te – baš poput primera – priprema kožu za nanošenje pudera.
Čim isprobate svoju prvu jelly formulu, oduševit ćete se – jednim korakom, nanošenjem samo jednog proizvoda daje prirodni, zdravi sjaj i popunjava sine linije te zaglađuje proširene pore.
Sheet maske
O sheet maskama mogli bismo pričati do sutra, jer je rijetko koja ideja tako brzo zaživjela diljem svijeta. Pri samoj pomisli na meku, osvježavajuću tkaninu koja prekriva umorno lice i njeguje ga pomno odabranim aktivnim sastojcima i ogromnom količinom vlage, odmah nas obuzima osjećaj opuštanja, mira i brige o sebi. S obzirom na sve brži i stresniji životni tempo, nimalo nas ne čudi činjenica da je danas potražnja za „maskama u plahtici“ toliko velika da u mnogim većim svjetskim gradovima postoje čak i specijalizirane trgovine koje prodaju isključivo ove inovativne proizvode.
Neke od njih nude bogatu hidrataciju, druge posvjetljuju mrlje, dok treće „peglaju“ bore i daju licu plump efekt u samo desetak minuta.
Skincare proizvodi u prahu koji se aktiviraju – u vašim rukama
Ključnu ulogu čišćenja i eksfolijacije kože nije potrebno dodatno objašnjavati – bez čiste kože nema lijepog tena. Ipak, posljednjih se godina jedan K-beauty trend na mala vrata uvukao i skincare industriju i kako nam se čini – ne planira otići.
Riječ je o formulama koje dolaze u obliku praha, a aktiviraju se u dodiru s vodom – njihovi su aktivni sastojci neaktivni sve dok ih vlažnim rukama ne utrljate na površinu kože.
Zahvaljujući vrlo sitnim česticama, koje se u dodiru s vodom pretvaraju u pastu, ovi su eksfolijatori mnogo nježniji od klasičnih abrazivnih pilinga, pa ih obožavaju i dame s osjetljivom kožom.