Ako postoji nešto za čim čeznemo u 2020., onda je to dvostruka doza eskapizma. Poznata britanska parfemska kuća Jo Malone ove je jeseni lansirala novu kolekciju pod imenom “Lost In Wonder”, inspiriranu legendom o Visećim vrtovima Babilona, uz koju ćete, barem nakratko, zaboraviti na realnost.
“Prije nekoliko godina bila sam na sjajnoj izložbi koja je tematizirala prikaz drevnih bajkovitih vrtova kroz povijest. Očarale su me sve te fantastične priče o dalekim krajevima, a posebno ona o Visećim vrtovima”, objašnjava Celine Roux, kreativna direktorica brenda Jo Malone. Sa svojim se timom bacila na istraživanje debelih svezaka povijesnih knjiga i razgovarala sa stručnjacima, profesorima arheologije s Oxforda, kako bi saznala što više o intrigantnoj legendi.
Što je otkrila? Priču o kralju koji je dao napraviti bujni vrt na padini, ispunjen raskošnim zelenilom i stablima voća, kako bi razveselio suprugu, uvelu od čežnje za domovinom. Bila je to polazna točka parfemske kolekcije na kojoj su radile dvije talentirane parfumerke, Sophie Labbe i Alexis Dadier. Rezultat? Dva nova Jo Malone mirisa. “Odlučujući koje ćemo sastojke koristiti ponovno smo se vratile legendi – kralj je volio šetati vrtom i usput brati zrele smokve za doručak, a tijekom kraljevskih prijema koji su se tamo često održavali, gosti su uživali u mirisu cvijeta lotusa”, objašnjava Roux.
Ti su detalji poslužili kao inspiracija pri kreiranju prvog mirisa nazvanog “Fig & Lotus Flower” koji karakteriziraju svježe i lagane note. Tim parfumera uspio je oživjeti sočnu smokvu, dodavši kompoziciji i cvijet lotusa, a ideja vodilja bila je stvoriti kreaciju koja će oživjeti osjećaj zelenila nadahnut bujnim vrtovima iz priče.
Druga kompozicija, nazvana “Cypress & Grapevine”, spaja prirodnu notu stabla čempresa, koja se ekstrahira destilacijom vodene pare, u skladnu kompoziciju s notama vinove loze. Kreiran na tragu Fougereova akorda, miris ostavlja muževniji dojam.
Za one koji vole eksperimentirati i kombinirati mirise, Roux predlaže da ga uparite s mirisom “Wood Sage & Sea Salt” koji će ga podići na novu olfaktornu razinu.