Kilian Hennessy, nasljednik duge loze proizvođača najluksuznijih konjaka, prije više od deset godina odlučio je preuzeti baklju obiteljske tradicije, a stvaranje novog luksuznog brenda definitivno je bio izazov dostojan njegovih prethodnika.
Velik dio njegovog djetinjstva obilježili su obiteljski podrumi u pokrajini Cognac. Prije diplome na CELSA-i napisao je tezu o semantici mirisa, tragajući za ‘jezikom’ zajedničkim i bogovima i običnim smrtnicima. Sjećanje na „anđeoski udio“ kao dio obiteljskog nasljeđa – to je ono što se u Kući Hennessy naziva postotkom koji – posve neobjašnjivo – isparava iz podruma s konjakom, poput „prinosa bogovima“ – odvelo ga je u svijet parfema.
Mnogi Kilianovi parfemi obilježeni su baš sjećanjima iz djetinjstva – evociraju, naime, miris šećera u alkoholu i drvenih bačvi s konjakom.
„Želim vratiti parfumerstvo na pijedestal vraćajući se istini o parfemu – načinu na koji se proizvodio krajem 19. i početkom 20. stoljeća, dodajući mu istovremeno jak pečat suvremenosti”.
Nakon što je diplomirao, nastavio je raditi s najpozantijim nosevima u parfemskoj industriji, a surađivao je s najprestižnijim parfemskim kućama kao što su Christian Dior, Paco Rabanne, Alexander McQueen i Giorgio Armani.
Godine 2007. Kilian je lansirao vlastiti brend s ambicijom da njegovi parfemi odražavaju ne samo njegovu osobnost, već i da budu idealan spoj elegancije i beskompromisnog luksuza. Njegova “ecoluxe” filozofija – prema kojoj se svaka bočica može stalno puniti i čuvati cijeli život – brend je katapultirala u sam vrh tržišta mirisa, ali i vlastite niše.
Zlatna era Killiana
Desetak godina nakon lansiranja brend Kilian ima više od 35 mirisa u kolekcijama kao što su “L’Oeuvre Noire”, “Arabian Nights”, “Asian Tales”, “In the Garden of Good & Evil” and “Addictive State of Mind”.
Kilian nastavlja stvarati neočekivane proizvode koji utjelovljuju iznimnu sofisticiranost i bezvremenski luksuz, a u ponudi brenda su i kolekcija mirisnog nakita te ukrasnih predmeta za dom.
Cijelu kolekciju možete pogledati OVDJE.
Naručiti se može i pet parfema po želji od 1,5 ml za 30 dolara.