Kad smo prvi put objavili intervju s prim. dr. sc. Johannom Nemravom, osnivačem Poliklinike Johann Nemrava Medical Group, bili smo sigurni da će reakcije biti pozitivne, ali – priznajemo – nismo očekivali toliku količinu oduševljenja čitatelja! Kirurg kojeg smo dotad poznavali uglavnom kroz prizmu stručnosti i rezultata u estetskoj kirurgiji, osvojio nas je vedrinom, hedonizmom i iskrenim odgovorima na osobna pitanja. Od veslanja u hrvatskoj reprezentaciji, uživanja na zagorskim “bregima” uz dobru kapljicu do guštanja uz more i ronjenje – dr. Nemrava pokazao nam je što znači živjeti sa stilom, punim srcem i bez kompromisa.
A nakon što su brojni čitatelji (posebno čitateljice!) poželjeli saznati još detalja o manje poznatim dijelovima njegove svakodnevice, ponovno smo ga “priveli na ispitivanje”. Pitali smo ga o stvarima kao što su povećanje penisa ili korekcija intimnih zona, operacija grudi kod muškaraca, botoks… Naravno, zanimalo nas je i kako izgleda njegovo savršeno ljeto, koji mu je omiljeni parfem, koje je tretmane na sebi radio, vjeruje li u muško-ženska prijateljstva (da, vjeruje) i još mnogo toga. Doktor Nemrava i ovaj nam je put odgovarao s puno šarma, humora i iskrenosti.
Tim JN Medical Groupa
Sve smo vas već ispitali o operacijama grudi... Ali nismo pitali što vas je privuklo karijeri estetskog kirurga, a potom i posebnoj posvećenosti ovom njezinom dijelu?
– Prije svega, duboka želja da pomognem ženama osjećati se samouvjereno i udobno u vlastitom tijelu. Iskustvo rada na rekonstrukcijama dojki nakon karcinoma dojke pružilo mi je uvid u kompleksnost i značaj ovog područja. Svaki zahvat je prilika da pomognem ženi vratiti osjećaj integriteta i samopouzdanja. Ako govorimo o estetskim zahvatima na grudima, najvećem broju pacijentica oni donose željeno samopouzdanje i upravo sreća koju im taj zahvat donese me nagnala da se u ovoj grani kirurgije dodatno specijaliziram.
U kojem se postotku najčešće traže korekcije povećanja grudi, a u kojem smanjenja?
– Operacijski zahvati smanjivanja grudi su rjeđi nego povećanja, rekao bih možda zato što se dio takvih operacija još može napraviti izvan sustava privatne prakse. Pacijentice s izrazito velikim grudima mogu imati realan medicinski problem i tegobe vezane uz velike grudi koje ih sputavaju u svakodnevnim životnim aktivnostima, bavljenju sportom i mogu dovesti do drugih problema vezanih uz bolove u vratu, leđima, pojavi ojedina ispod grud i sl. Tu je i problem financijske prirode u nalaženju adekvatnoga grudnjaka koji često mora biti šivan po mjeri jer ne postoji potrebna veličina košarice u komercijalnoj prodaji. Brojnost zahvata povećanja i zahvata smanjena grudi je u praksi velika, ali ipak smatram da je povećanje grudi frekventniji zahvat.
Sve je više muškaraca koji traže korekcije grudi – možete li nam reći nešto o tome?
– Operacijski zahvati na muškim grudima su najčešće smanjivanje ili korekcija izraženih muških grudi, takozvana ginekomastija. Riječ je o zahvatu prilikom kojeg se kroz rez na periferiji areole kirurški odstranjuje žljezdano tkivo. Manje složeni slučajevi povećanja masnog tkiva u muškim grudima mogu se u potpunosti korigirati liposukcijom. Ona predstavlja prvu metodu izbora u liječenju blažih oblika ginekomastije. U praksi radim dvije vrste ovakvog zahvata; klasičnu liposukciju te VaserLipo ultrazvučnu liposukciju. Također se može napraviti kombinacija liposukcije i u istoj operaciji odstraniti samo zaostali višak žlijezde, najčešće centralno položene u dojci. U tom slučaju napravi se mali rez uz rub areole, koji je kasnije neprimjetan. U suvremeno vrijeme sve su češći zahvati na grudima kod transspolnih osoba.
Koje još estetske zahvate radite u svojoj praksi? Labioplastika, povećanje penisa, sve to radite?
– Primarno područje rada su mi estetske i rekonstruktivne operacije grudi, oblikovanje tijela i tehnike neinvazivnog pomlađivanja lica, a također aktivno usavršavam svoje znanje kako u području rinoplastike tako i u ostalim područjima estetske kirurgije lica. Korekcija stidnih usana i vaginoplastika, estetski operativni zahvat kojim se sužavaju stijenke vagine ili provodi rekonstrukcija vaginalnih mišića su zbilja česti u mojoj praksi, nažalost rezultati se ne mogu prikazivati javno na društvenim mrežama pa se onda takva promidžba ne forsira. Ali na konzultacijama se uvijek dobiju sve informacije o svakom zahvatu, prikažu se rezultati te se razjasni što se od kojeg operativnog zahvata može očekivati. Povećanje penisa također je, vjerovali ili ne, vrlo tražen operativni zahvat i smatram da se zbilja dobiju zavidni rezultati, što mogu potvrditi moji pacijenti koji usmenom preporukom dovedu nove klijente.
A botoks? Mislite li da njegova era polako prolazi?
– Smatram da je botoks prava stvar i da njegova era nikada neće proći, rekao bih čak da se šire indikacije primjene botulinum toksina u estetske svrhe. Treba podsjetiti kako botoks nije otrov za organizam i nema negativne učinke za zdravlje, danas se koristi u medicinske svrhe i njegova era je zapravo započela kao medicinska indikacija koja se kasnije usmjerila u estetiku. Smatram da je botoks jako dobar alat u sklopu antiaginga i s kvalitetnim skincareom može dati dugoročno jako dobre rezultate.
Mladolika ste izgleda, kako se “održavate”?
– Hvala vam na komplimentu! Od kirurških estetskih tretmana na sebi radio sam liposukciju trbuha i bokova u sklopu high definition tretmana u periodu kada sam aktivno trenirao. Liposukcija je metoda konturiranja tijela, a ne metoda mršavljenja kako se zna komentirati. Lice mi održava doktorica Ana Štanfel-Hauser, moja dobra prijateljica i kolegica, vrhunska stručnjakinja u estetskoj medicini, a uglavnom se bazira na skincare tretmanima boosterima i biostimulatorima, a također koristim tretmane lica botoksom.
Koliko pažnje i vremena posvećujete vlastitom izgledu?
– Nastojim se držati izreke “u zdravom tijelu zdrav duh” pa se tako posvećujem izgledu koliko god mogu. Držanje do vlastitog izgleda nije površna stvar i postoji jaka veza između fizičkog i psihičkog. Tjelesno vježbanje oslobađa od stresa i stabilizira raspoloženje te pruža opći osjećaj blagostanja. Većina nas se bolje osjeća u društvu ako smo dotjerani i dobro izgledamo nego obrnuto, priznali mi to ili ne.
Kako izgleda vaša jutarnja i večernja beauty rutina?
– Nije komplicirana. Obavezno nakon tuširanja perem zube i čistim ih zubnim koncem. Koristim Elmex paste za večer i jutro. Za čišćenje lica koristim Reviderm preparate, a nakon čišćenja odlično mi paše Youth recovery fluid 24h koji nanosim na lice navečer i ujutro. Za njegu kose i brade već dugo koristim STMNT preparate. U sklopu beauty rutine nastojim imati barem sedam sati kvalitetnoga sna, što mi ne uspijeva uvijek.
Kakvu vrstu hrane konzumirate i koliko pažnje posvećujete zdravoj prehrani?
– Trudim se jesti balansirane i umjerene obroke koliko mi vrijeme dopušta jer obaveze često dolaze na prvo mjesto, često i ispred prehrane. Moram istaknuti da mi tu puno pomaže LightFork priprema obroka i dostava. Pripremaju i dostavljaju obroke za cijeli dan s točnim brojem kalorija koji je vama potreban, a obroke rade svako jutro za taj dan tako da je sve svježe. Stvarno su za svaku preporuku.
Koji je najvažniji savjet koji ste dobili od neke žene u svom životu?
– Jedan od najdragocjenijih savjeta došao je od moje majke, a glasi: “Slušaj s pažnjom i empatijom”. Ovaj savjet nije bio samo lekcija o komunikaciji, već i o životu. Naučio me važnosti istinskog slušanja – ne samo riječi, već i osjećaja i iskustava drugih. Ovaj savjet mi je puno pomogao u profesionalnom životu, posebno u interakciji s pacijentima, gdje je razumijevanje njihovih očekivanja i želja ključno za pružanje najbolje skrbi.
Kakav je generalno vaš stav o muško-ženskim prijateljstvima?
– Vjerujem u snagu i vrijednost muško-ženskih prijateljstava. Ona pružaju različite perspektive i obogaćuju naše živote. Poštovanje i razumijevanje su ključni za uspješno prijateljstvo, bez obzira na spol.
Pratite li trendove ili preferirate klasiku?
– Preferiram klasiku, ali se ne bojim istražiti nešto novo i dodati to u “klasičan” stil. Trendove i modu ne pratim slijepo, od svakog modnog pomaka i evolucije volim uzeti djelić koji mi se sviđa i dodati ga nekoj svojoj estetici u kojoj se osjećam najugodnije. Trudim se napraviti odmak od preklasičnog, nisam striktno black tie kind of guy.
Koji vam je omiljeni parfem?
– Yves Saint Laurent Y. Aromatičan, dubok, prikladan za svako doba dana. Poput kombinacije bijelog t-shirta i crnog sakoa.
Što je za vas hedonizam?
– Ako govorimo o senzualističkom hedonizmu, prvo mi padaju na pamet putovanja, topli krajevi, more, sunce, plaža, dobra spiza i klape. Intrade su mi top. Volim sve što vole mladi, hedonizma ne treba manjkati!
A ljepota?
– Većina ljudi su vizualna bića u većoj ili manjoj mjeri. Ljepotom svi volimo biti okruženi iako je različito doživljavamo. To može biti lijep čovjek, ali i dobar čovjek, može biti prekrasna zelena livada ili plavo more… Ljepota je doista u oku promatrača.
Za kraj, čemu ne možete odoljeti?
– Ne mogu ne udijeliti kompliment ženi koja zna da ga zaslužuje, ne pojesti nešto ukusno pa makar to bilo u kasne večernje sate, a treću stvar kojoj ne mogu odoljeti vam neću otkriti…
Ove web stranice koriste internetske kolačiće kako bi vam omogućile bolje korisničko iskustvo.
Funkcionalni kolačići
Uvijek aktivni
Spremanje ovih kolačića je striktno neophodno zbog legitimnog interesa omogućavanja funkcionalnosti specifično zatraženih od strane korisnika ili zbog općenitog prijenosa elektroničke komunikacije.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički kolačići
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Spremanje ovih kolačića koristi se isključivo za potrebe obrade statističkih podataka. Bez sudskog poziva, dobrovoljnog pristanka od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatne evidencije treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u tu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.