Nakon iznimno uspješnog prvog dana Estetica DEMIK-a, stručni skup estetske medicine s međunarodnim sudjelovanjem nastavio se u subotu, 8.11. Kako je protekao prvi dan, pogledajte OVDJE.
Drugi dan započeo je panel – diskusijom o novitetima u estetskoj medicini s naglaskom na tretmane usmjerene na poticanje prirodnih mehanizama pomlađivanja kože.
Panel – diskusija: Noviteti u estetskoj medicini: koliko znamo o egzosomima, biostimulatorima i polinukleotidima?
Stimulativni učinak egzosoma, hijaluronske kiseline, polinukleotida i biostimulatora na sintezu kolagena, elastina i drugih strukturnih elemenata izvanstaničnog matriksa kože potvrđen je brojnim studijama – no, pitanje je kako točno djeluju ovi preparati, što znamo o njihovoj učinkovitosti i koliko mogu doprinijeti pomlađivanju kože?
O ovoj su temi razgovarali stručnjaci iz različitih područja: dermatolozi dr. Jelena Jakić Petrović, dr. sc. Željana Bolanča, dr. Nevia Delalle i dr. Josip Zekić, kirurginja dr. Ana Štanfel Hauser, te dr. Ana-Maria Lazar i dr. Anđela Prolić, a panel – diskusiju moderirala je dr. Jeanette Gjurić.
Dr. sc. Ana – Marija Liberati Pršo: “Semaglutid 2.4 mg – molekula koja mijenja pravila igre u liječenju debljine”
Program se nastavio predavanjem o jednom od najčešćih problema današnjice – borbi s debljinom. U liječenju debljine najvažnije je potražiti pomoć stručnjaka koji mogu procijeniti stanje, uzeti u obzir individualne potrebe i izraditi plan liječenja prilagođen svakom pacijentu.
Na predavanju pod pokroviteljstvom tvrtke Novo Nordisk, koje je održala dr. sc. Ana-Marija Liberati Pršo, posjetitelji su imali priliku saznati više o najnovijim spoznajama, terapijskim mogućnostima i inovativnim pristupima u liječenju debljine.
Prim. dr. sc. Ružica Jurakić Tončić: “Giving the life to the skin with SKINVIVE™”
Na idućem je predavanju pod pokroviteljstvom tvrtke Allergan, poznata dermatologinja prim. dr. sc. Ružica Jurakić Tončić predstavila posjetiteljima inovativni tretman SKINVIVE™, hijaluronski preparat u obliku mikrokapljica koji koži vraća vitalnost, glatkoću i dubinsku hidrataciju, pružajući joj prirodan sjaj i svježinu.
Dr. Vivian Jurković: “Nekirurški face lifting nitima i njihova kombinacija s ostalim tretmanima za pomlaðivanje”
Sljedeće predavanje bilo je posvećeno mogućnostima nekirurškog face liftinga nitima te njihovoj kombinaciji s drugim tretmanima pomlađivanja, a održala ga je dr. Vivian Jurković, hrvatski trener za Aptos niti.
Kao jedini kruti biostimulator i ultimativno rješenje za nekirurški face lifting, ova metoda pruža fantastične rezultate u zatezanju i repoziciji tkiva na licu i vratu, ali i drugim djelovima tijela.
Predavanje “BRIGHT EYES”
Uslijedilo je predavanje pod pokroviteljstvom brenda Alluzience, na kojem su dr. Lucija Bartolović i dr. Patrik Vidović govorili o modernim pristupima pomlađivanju osjetljivog područja oko očiju – s naglaskom na ublažavanje podočnjaka, smanjenje bora i vraćanje svježeg, odmornog izgleda.
Dr. Jakov Jurčević: “Advanced Innovation for the Future of Skin Longevity”
Na idućem predavanju pod pokroviteljstvom tvrtke BTL Aesthetics, dr. Jakov Jurčević predstavio je inovativne tehnologije usmjerene na dugovječnost kože. Posjetitelji su imali priliku saznati više o najnovijem uređaju EMFUSION, koji ne samo da trenutno poboljšava tonus i izgled kože, već dugoročno jača, obnavlja i štiti njezinu prirodnu barijeru, pružajući joj zdraviji i otporniji izgled.
Panel – diskusija: Zdravlje u raskoraku: Kako naše navike oblikuju ljepotu?
Stručni skup završio je zanimljivom panel – diskusijom o povezanostI svakodnevnih životnih navika s ljepotom, zdravljem i vitalnošću. Moderirala ju je Dijana Čuljak, a u razgovoru su sudjelovali izv. prof. dr. sc. Saša Jevtović, voditelj Odjela za psihosomatiku i psihoterapiju u KBC-u Zagreb, te dr. Martina Peloza, ravnateljica Poliklinike za reumatske bolesti i fizikalnu medicinu „Dr. Drago Čop“ u Zagrebu.
Posjetitelji su imali prilike čuti kako na dugovječnost, kvalitetu života i zdravlje utječu navike poput prehrane, sna, kretanja i stresa.
Generalni pokrovitelj Estetica Demik 2025 stručnog skupa je L’Oréal Dermatological Beauty s brendovima La Roche – Posay i Vichy.
Uz bogat program stručnih predavanja i panel – diskusija, sudionici su imali priliku razmijeniti znanja, iskustva i ideje s kolegama iz struke te se upoznati s najpoznatijim dermokozmetičkim i medicinsko – estetskim brendovima koji su se predstavili u izlagačkom dijelu skupa.
Osim stručnog sadržaja, događaj je ponudio i izvrsnu priliku za umrežavanje, povezivanje i poticanje novih suradnji u području estetike i dermatologije. Potaknuti atmosferom i uspjehom ovogodišnjeg susreta, s nestrpljenjem iščekujemo novo izdanje Estetica Demik skupa – do iduće godine!
Stručni skup Estetica Demik 2025 održao se pod generalnim pokroviteljstvom L’Oréal Dermatological Beauty s brendovima La Roche – Posay i Vichy te uz pokroviteljstvo partnera: Dermalogica, Novo Nordisk, Eau Thermale Avène, Proximum, Bioderma, Jalupro, Almagea, Martiderm, Revalid, Starmedico, Allergan, MSF MED, Titanuim Dent, Medline, Skintegra, Pharmaceries, BTL Aesthetics, Nikel, Lotus Medical, Med est, Procosmo, Pontus Pharma, Skinpharma, Isdin, Landea Medica i DDetox.
Ove web stranice koriste internetske kolačiće kako bi vam omogućile bolje korisničko iskustvo.
Funkcionalni kolačići
Uvijek aktivni
Spremanje ovih kolačića je striktno neophodno zbog legitimnog interesa omogućavanja funkcionalnosti specifično zatraženih od strane korisnika ili zbog općenitog prijenosa elektroničke komunikacije.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički kolačići
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Spremanje ovih kolačića koristi se isključivo za potrebe obrade statističkih podataka. Bez sudskog poziva, dobrovoljnog pristanka od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatne evidencije treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u tu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.