s
28.09.2025.

Manuela Picard: Kako sam od vizije stvorila svjetski nagrađivani skincare brend

Manueli Picard odustajanje nikada nije bilo opcija. Još kao djevojka, prije više od dva desetljeća, odlučila je otići u London na školovanje za make up artisticu. Planirala je ostati tek nekoliko mjeseci, ali je tamo provela gotovo deset godina i svaka od njih oblikovala ju je ne samo kao vizažisticu nego i kao poduzetnicu. Učila je o ljepoti, ali i o poslovanju, o tome kako upravljati vremenom i kako prepoznati vlastite talente.

Od threadinga do vlastite kozmetike

Upravo u Londonu susrela se s drevnom indijskom metodom čupanja obrva koncem, koja će se pokazati presudnom za njezinu karijeru. Savladavši threading do savršenstva, uskoro je oblikovala obrve mnogim poznatim licima, među njima i glumici Sienni Miller, televizijskoj voditeljici Christini Bleakley i Andrei Corr iz slavnog benda The Corrs. Kada se vratila u Zagreb, otvorila je svoj prvi salon, a potražnja je bila toliko velika da je u samo jednome mjesecu znala počupati i do 700 pari obrva. Bio je to početak karijere koja će kasnije prerasti u uspješnu beauty priču, čija je kruna definitivno kolekcija skincare i make-up proizvoda. 

S Manuelom Picard smo mnogo puta razgovarali. I svaki put nas je oduševila. Ne samo svojom besprijekornom kožom (koja je zapravo najbolja reklama za ono što stvara), nego i poslovnom odvažnošću, kreativnošću i iskrenošću. Budući da smo je već pitali o počecima, usklađivanju poslovnog i privatnog, životnim savjetima i osobnoj beauty rutini, ovaj put odlučili smo se fokusirati (samo) na posao. S razlogom jer je magazin People njezin piling proglasio najboljim. Na svijetu!

Izvrsne recenzije i brojne nagrade

Poduzetnica rodom iz Ivanić Grada ne stvara proizvode koji samo dobro izgledaju na polici (iako volimo i taj dio). Ona stvara formule koje dišu s kožom. Sastojke bira kao da bira hranu za vlastito dijete: pažljivo, strastveno i u skladu s najvišim standardima. Kako žene doživljavaju njezinu kozmetiku, dovoljno govore brojne recenzije i hvalospjevi na društvenim mrežama. Struka je već godinama prepoznaje, a sve to potvrđuju i brojne nagrade, među kojima i one s prestižnog Estetica Premium Product Awarda.

Novo priznanje pak stiže iz bijeloga svijeta, od magazina People, koji godišnje testira i ocjenjuje stotine proizvoda, a njezin Red Carpet Ready piling s vitaminom C proglasio je najboljim pilingom godine. Uz Manuelu Picard su se, na toj istoj listi, našla neka od najcjenjenijih imena svjetske kozmetike… Priznanje nije slučajno nego je rezultat dugogodišnje vizije, rada i vjere da je moguće stvoriti nešto svoje. I bolje! 

• Magazin People nedavno je vaš Red Carpet Ready Vitamin C Peel proglasio najboljim pilingom i tako se našao u društvu najjačih imena beauty industrije. Što vam prolazi kroz glavu kad svoje ime vidite pokraj La Roche-Posaya, Elizabeth Arden, Shiseida i Goopa? 

– Prolazi mi kroz glavu da se cijeli taj proces, ma koliko težak bio, zaista isplatio. Isto tako, Harper’s Bazaar je naš Spot Solution proglasio najboljim proizvodom za akne ove godine, s obzirom na to da imaju prilike testirati na tisuće i tisuće kozmetičkih proizvoda, ovo je isto tako dokaz da se svjetska scena pomalo mijenja i da im je ipak bitno da proizvod radi, ne samo da je dobro prošao na društvenim mrežama. Iskreno mislim da je Spot Solution trenutačno najbolji proizvod na svijetu za lokalno smirivanje akni. 

• Od 2011. doslovce ste sinonim za savršene obrve oblikovane koncem… Kakav je osjećaj odmaknuti se od toga i krenuti osvajati svijet u Hrvatskoj već dobro poznatim kozmetičkim brendom? 

– S obzirom na to da sam toliko dugo u ovom poslu, mislim da mi je trebao ponajprije kreativan odmak. Stvarati kozmetički brend je predivno, ali vrlo izazovno u današnje vrijeme.

• Sjećate li se trenutka kada ste prvi put pomislili: “Ja mogu ovo raditi sama, i bolje”? Što je bio okidač za pokretanje vlastitog brenda?

– Radila sam s jako puno brendova u svojoj karijeri i često sam se susretala s razvikanim brendovima, s izuzetno lošim sastojcima i kvalitetom. To je nekako bio moj okidač da pokušam nešto napraviti sama, ponukana iskustvom. Željela sam kreirati proizvode koji će zaista napraviti promjenu na koži, bez iritacija i previše koraka.

• Koje su bile vaše prednosti u startu kao kozmetičarke? 

– Rekla bih da mi kozmetičari imamo kožu pod rukama i razumijemo ne samo slojeve kože i problematike, to zna i svaki dermatolog, već i onaj osjetilni efekt koji kozmetika daje. To je možda taj jedan drugačiji pristup koji imam ja i koji želim da moja kozmetika da klijentima. Ne samo još jedna krema, već cijelo iskustvo i, naravno, vidljiv rezultat.

• Vaš brend se ističe po transparentnosti i vrhunskim sastojcima. Koliko je danas izazovno raditi kozmetiku koja ne ide na “masu”, nego na – kvalitetu?

– To je zapravo najveći izazov jer trenutačno živimo u svijetu u kojem nam društvene mreže i influenceri koji nemaju nikakve veze s kozmetikom određuju standarde, no s obzirom na to da sam u ovom svijetu tako dugo, jednostavno nisam mogla stvarati super jeftine proizvode koji su kao voda, bez učinkovitosti. 

• Koji sastojci su vaši ključni igrači i zašto?

– Iako svaki dan izlazi neki novi revolucionaran sastojak koji obećava, ja zaista mislim da će peptidi, retinol, AHA, BHA, PHA kiseline, hijaluronska kiselina i vitamin C u dobrim kombinacijama sa skvalanom, ceramidima i biljnim ekstraktima, će uvijek biti zlatan standard za izvrsnost. Naravno ovisi o oblicima u kojem dolaze, kako ih se “zamiješa”. 

Kozmetika je više od puke njege – ona je emocija, poruka, stav. Koju poruku vaša kozmetika nosi? 

– Ponajprije, osjeća se kvaliteta, luksuz prilikom nanošenja, ali ono najvažnije je da je manje više, odnosno da zaista ne treba deset slojeva da bi napravio promjenu, već dosljednost i samo nekoliko proizvoda.

Kako izgleda proces razvoja jednog proizvoda, od ideje i testiranja do trenutka kad je konačno spreman za police?

– Uvijek počinje idejom – što želim postići tim proizvodom, zatim testiramo uzorke, pa ambalažu, itd. Cijeli process obično traje oko dvije godine.

Na društvenim mrežama žene redovno dijele osobne priče vezane uz vašu kozmetiku. Koja vam se najviše urezala u pamćenje, ona koja vas je najviše dirnula ili motivirala?

– Ima ih dosta, ali jako mi je drago kad, primjerice, tinejdžeri, odnosno njihove mame pošalju slike ili zahvalu s rezultatima koje su dobili nakon korištenja moje kozmetike, a nisu to mogli postići niti dermokozmetikom iz ljekarne. Sretna sam i kad mi klijenti pošalju sliku “prije / poslije” na kojima je vidljivo pomlađena koža, ali koja izgleda mlađe za 10-20 godina u vrlo kratko roku. To je golema nagrada kojoj se jako veselim. Kad su oni sretni, kad ljudi oko njih primjećuju, i kad preporučuju drugima, to je zapravo najbolje.

U industriji gdje je marketing često glasniji od same formule, kako ste zadržali fokus na sadržaju, a ne samo na sjaju ambalaže?

– Mislim da su tu jako bitni klijenti koji žele i vide učinkovitost. Naravno, divna ambalaža koja prati tu izvrsnost nije naodmet.

Biti žena u beauty industriji čini se prirodnim, ali voditi biznis u toj industriji, to je već drugi par rukava. S kojim ste se predrasudama morali boriti kao poduzetnica?

– Voditi biznis je najteži i najizazovniji dio kolača, što se tiče predrasuda, to je više bilo u smislu – “zaista misliš da bi jedan mali hrvatski brend mogao biti dostupan na velikom svjetskom tržištu?” 

Danas se sve više govori o “mindful skincareu”. Osjećate li da ste u tom valu bili korak ispred, prije nego što je to postao trend?

– Da, mislim da sam o tome počela razmišljati daleko prije nego što se o tome počelo pisati, to je taj klik koji mi kozmetičari imamo, da nije samo stvar mazanja dobre kreme već da nam daje nešto više od toga – osjećaj, rezultat, značenje….

Što vas najviše veseli u budućnosti? Nova formula, nova suradnja ili nešto što možda još nitko ne očekuje?

– Naravno da radim na nekim novitetima, ali ima još nešto, ali o tome ćemo kad dođe vrijeme…

Najnovije na Estetica.hr