s
07.10.2025.

Nova adresa za cjelovitu njegu kože: DermaCare Experience centar otvorio svoja vrata

Prvog dana listopada otvoren je DermaCare Experience centar – nova oaza za žene i muškarce koji žele personalizirani pristup i cjelovitu njegu kože, izvana i iznutra. No, da to nije još jedan od luksuznih salona ljepote, uvjerile su se predstavnice medija na intimnom druženju s predstavnicima brenda DermaCare, koje su im predstavile svoj inovativan koncept.  

Za razliku od ostalih DermaCare centara, u koje se ulazi direktno s ulice ili s javnih dijelova shopping centara, ovo je intimni prostor na prvom katu zgrade na zagrebačkom Britanskom trgu – gdje svakoga odmah preplavi osjećaj povjerenja i zaštićenosti.

Oblikovan je tako da povezuje stručnost i njegu s atmosferom topline doma, ali doma opremljenog na vrlo luksuzan način. Polazište uređenja ovog elegantnog građanskog stana, koji je transformiran u suvremenu i funkcionalnu beauty  oazu, bio je koncept DermaCare Experience centra, u kojem se primjenjuje prirodna i  ‘clean’ filozofija njege kože.

Ljepota koja počinje iznutra

Ideja osnivačice, vlasnice brenda DermaCare Jelene Batić, proizašla je iz potrebe da se postigne nova razina obraćanja klijentima, te iz uvjerenja da zdravlje i ljepota proizlaze iz ravnoteže – njege, uma i prehrane. Stoga je DermaCare Experience centar osmišljen kao mjesto gdje će se primjenjivati holistički pristup zdravlju kože, koji obuhvaća –  beauty tretmane kreirane prema individualnim potrebama nakon Face Mappinga (dijagnoze kože koju postavlja DermaCare terapeutkinja), savjetovanja nutricionistice Ivane Barišić (anamneza i analiza stanja), njene preporuke za dodatne laboratorijske dijagnostike te izradu protokola za suplementaciju.

Uz to, može se doći na  savjetovanja make – up artista, dermatologa i DermaCare terapeuta – uz analizu kože i preporuku za korištenje Dermalogica proizvoda za njegu te Jane Iredale mineralnog make – upa. Dermacare Experience centar je mjesto gdje će se održavati predavanja stručnjaka, grupne i individualne radionice čiji je cilj – pružiti edukaciju i pomoći osobi da spozna što je za nju i njenu kožu najbolje.  

Give & Get radionica

Predanost edukaciji – kako terapeuta, tako i krajnjih potrošača – razlikuje DermaCare od drugih brendova. Dio njihove edukativne platforme je program Give&Get, jedinstvena grupna radionica osmišljena kako bi sudionici naučili pravilne tehnike izvođenja kućnih rituala, isprobali Dermalogica proizvode, poboljšali svoj režim njege i tako postigli maksimalne rezultate.

Oni pritom daju svoje vrijeme i pažnju, a zauzvrat dobivaju edukaciju i tretman. Tako su gošće na otvorenju imale priliku da pod vodstvom DermaCare terapeutice jedna na drugoj izvedu tretman čišćenja i njege kože. Vodila ih je kroz Double Cleanse, postupak čišćenja lica koji je osmislila upravo osnivačica Dermalogice – najprije uljna faza (PreCleanse ulje) koja eliminira sebum i sve nakupljene toksine, a potom kremasti čistač (Magnetic Afterglow Cleanser), koji poput magneta za vlagu, ostavljajući kožu hidratiziranom, nahranjenom i blistavom već nakon ispiranja.

Sudionice Give&Get programa imale su priliku naučiti kao pravilno izvesti eksfolijaciju, a pritom se koristio Dermalogica Daily Microfoliant – kultni enzimski piling u prahu na bazi rižinih mekinja. Eksfolijacija je, objasnila je terapeutica,  ključni korak za zaglađivanje, posvjetljivanje i borbu protiv akni. Idući korak je nanošenje tonika (Dermalogica Antioxidant Hydramist) koji, osim što osvježava i hidratizira, pomaže prodor aktivnih sastojaka iz proizvoda koji slijede. 

Najveća koncentracija moćnih sastojaka nalazi se u serumu, kojim se ciljano djeluje na određene potrebe kože – kao što je potreba za hidratacijom (Dermalogica Circular Hydration Serum). Područje oko očiju zahtijeva poseban kreme sa SPF-om (Dermalogica Dynamic Skin Recovery), koji je potreban da bi se pristup, koji pak omogućuje Dermalogica BioLumin C Eye serum: svojom nježnom formulom učvršćuje, zaglađuje kožu, vraća sjaj, njeguje i štiti.  Zadnji korak je nanošenje hidratantne spriječila oštećenja od sunca – u svako doba godine, ne samo ljeti.

DermaCare i Dermalogica vjeruju u moć ljudskog dodira, jer to je način na koji se – kroz ruke i dobru energiju terapeuta  – brend povezuje s klijentima i s njima stvara jedinstvenu, trajnu vezu. Jednako tako, dodiri koji se izmjenjuju tijekom Give&Get radionice omogućuju sudionicama da se povežu ili da svom već postojećem odnosu daju novu dimenziju. 

Pogled u ogledalo nakon ovog edukativnog  tretmana i odraz vlastitog lica u njemu – blistavog, osvježenog i pomlađenog – govorio je više od riječi.

Najnovije na Estetica.hr