Prvog dana listopada otvoren je DermaCare Experience centar – nova oaza za žene i muškarce koji žele personalizirani pristup i cjelovitu njegu kože, izvana i iznutra. No, da to nije još jedan od luksuznih salona ljepote, uvjerile su se predstavnice medija na intimnom druženju s predstavnicima brenda DermaCare, koje su im predstavile svoj inovativan koncept.
Za razliku od ostalih DermaCare centara, u koje se ulazi direktno s ulice ili s javnih dijelova shopping centara, ovo je intimni prostor na prvom katu zgrade na zagrebačkom Britanskom trgu – gdje svakoga odmah preplavi osjećaj povjerenja i zaštićenosti.
Oblikovan je tako da povezuje stručnost i njegu s atmosferom topline doma, ali doma opremljenog na vrlo luksuzan način. Polazište uređenja ovog elegantnog građanskog stana, koji je transformiran u suvremenu i funkcionalnu beauty oazu, bio je koncept DermaCare Experience centra, u kojem se primjenjuje prirodna i ‘clean’ filozofija njege kože.
Ljepota koja počinje iznutra
Ideja osnivačice, vlasnice brenda DermaCare Jelene Batić, proizašla je iz potrebe da se postigne nova razina obraćanja klijentima, te iz uvjerenja da zdravlje i ljepota proizlaze iz ravnoteže – njege, uma i prehrane. Stoga je DermaCare Experience centar osmišljen kao mjesto gdje će se primjenjivati holistički pristup zdravlju kože, koji obuhvaća – beauty tretmane kreirane prema individualnim potrebama nakon Face Mappinga (dijagnoze kože koju postavlja DermaCare terapeutkinja), savjetovanja nutricionistice Ivane Barišić (anamneza i analiza stanja), njene preporuke za dodatne laboratorijske dijagnostike te izradu protokola za suplementaciju.
Uz to, može se doći na savjetovanja make – up artista, dermatologa i DermaCare terapeuta – uz analizu kože i preporuku za korištenje Dermalogica proizvoda za njegu te Jane Iredale mineralnog make – upa. Dermacare Experience centar je mjesto gdje će se održavati predavanja stručnjaka, grupne i individualne radionice čiji je cilj – pružiti edukaciju i pomoći osobi da spozna što je za nju i njenu kožu najbolje.
Give & Get radionica
Predanost edukaciji – kako terapeuta, tako i krajnjih potrošača – razlikuje DermaCare od drugih brendova. Dio njihove edukativne platforme je program Give&Get, jedinstvena grupna radionica osmišljena kako bi sudionici naučili pravilne tehnike izvođenja kućnih rituala, isprobali Dermalogica proizvode, poboljšali svoj režim njege i tako postigli maksimalne rezultate.
Oni pritom daju svoje vrijeme i pažnju, a zauzvrat dobivaju edukaciju i tretman. Tako su gošće na otvorenju imale priliku da pod vodstvom DermaCare terapeutice jedna na drugoj izvedu tretman čišćenja i njege kože. Vodila ih je kroz Double Cleanse, postupak čišćenja lica koji je osmislila upravo osnivačica Dermalogice – najprije uljna faza (PreCleanse ulje) koja eliminira sebum i sve nakupljene toksine, a potom kremasti čistač (Magnetic Afterglow Cleanser), koji poput magneta za vlagu, ostavljajući kožu hidratiziranom, nahranjenom i blistavom već nakon ispiranja.
Sudionice Give&Get programa imale su priliku naučiti kao pravilno izvesti eksfolijaciju, a pritom se koristio Dermalogica Daily Microfoliant – kultni enzimski piling u prahu na bazi rižinih mekinja. Eksfolijacija je, objasnila je terapeutica, ključni korak za zaglađivanje, posvjetljivanje i borbu protiv akni. Idući korak je nanošenje tonika (Dermalogica Antioxidant Hydramist) koji, osim što osvježava i hidratizira, pomaže prodor aktivnih sastojaka iz proizvoda koji slijede.
Najveća koncentracija moćnih sastojaka nalazi se u serumu, kojim se ciljano djeluje na određene potrebe kože – kao što je potreba za hidratacijom (Dermalogica Circular Hydration Serum). Područje oko očiju zahtijeva poseban kreme sa SPF-om (Dermalogica Dynamic Skin Recovery), koji je potreban da bi se pristup, koji pak omogućuje Dermalogica BioLumin C Eye serum: svojom nježnom formulom učvršćuje, zaglađuje kožu, vraća sjaj, njeguje i štiti. Zadnji korak je nanošenje hidratantne spriječila oštećenja od sunca – u svako doba godine, ne samo ljeti.
DermaCare i Dermalogica vjeruju u moć ljudskog dodira, jer to je način na koji se – kroz ruke i dobru energiju terapeuta – brend povezuje s klijentima i s njima stvara jedinstvenu, trajnu vezu. Jednako tako, dodiri koji se izmjenjuju tijekom Give&Get radionice omogućuju sudionicama da se povežu ili da svom već postojećem odnosu daju novu dimenziju.
Pogled u ogledalo nakon ovog edukativnog tretmana i odraz vlastitog lica u njemu – blistavog, osvježenog i pomlađenog – govorio je više od riječi.
Ove web stranice koriste internetske kolačiće kako bi vam omogućile bolje korisničko iskustvo.
Funkcionalni kolačići
Uvijek aktivni
Spremanje ovih kolačića je striktno neophodno zbog legitimnog interesa omogućavanja funkcionalnosti specifično zatraženih od strane korisnika ili zbog općenitog prijenosa elektroničke komunikacije.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistički kolačići
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Spremanje ovih kolačića koristi se isključivo za potrebe obrade statističkih podataka. Bez sudskog poziva, dobrovoljnog pristanka od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatne evidencije treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u tu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.