Sve je počelo, sada već davne, 1916. godine, u malom laboratoriju u staroj jezgri talijanskog grada Parme. Talijanski barun Carlo Magnani kreirao je, za ono vrijeme, neobično svjež i moderan miris – prvu pravu talijansku kolonjsku vodu. Colonia Acqua di Parma bio je posve nov miris koji je s godinama stekao epitet bezvremenskoga.
Simbol stila
Njegova formula ostala je nepromijenjena do današnjih dana, što i ne čudi jer je, zahvaljujući svojoj prepoznatljivoj klasičnoj svježini, versatilnosti i apsolutnoj nenametljivosti omiljen miris muškaraca (i žena) diljem svijeta.
Bočica nadahnuta Art Decoom, s klasičnim crnim bakelitnim čepom, pratila je popularnost dragocjene tekućine koju je čuvala i ubrzo je postala pravi simbol stila.
Pedesetih godina Colonia je postigla i međunarodni uspjeh. Holivudski glumci, koje su u Italiju pozivali veliki majstori tamošnje kinematografije, otkrili su njezine elegantne note u legendarnim talijanskim krojačnicama, gdje su se odijela po mjeri dovršavala tako što su prije isporuke bila poprskana upravo mirisom Colonia Acqua di Parma. Zahvaljujući toj praksi koja na najbolji način utjelovljuje talijanski koncept elegancije, Colonia se od samog početka povezivala s muškim krojenjem i tako i sama postala kultni accessoire.
Novi kreativni smjerovi
Devedesetih godina, tri talijanska poduzetnika – inače strastveni ljubitelji parfema, shvatili su da je stigao trenutak da kultni miris Acqua di Parma osuvremene i osvježe uvođenjem novih mirisnih kreacija. I tako je ovaj klasični brend krenuo novim kreativnim smjerovima, bližima suvremenom stilu života.
Elegantni i obrazovani muškarci kao i sofisticirane žene istančanog stila i ukusa prepoznali su u brendu Acqua di Parma sav njegov diskretni luksuz, znali su cijeniti ogroman trud potrage za dragocjenim esencijama, te su zavoljeli priču brenda koji svoju strukturu crpi iz talijanskog zanatskog pristupa i pretvara je u vlastitu vrijednost.
Svijet Colonie tada je obogaćen novim kreacijama za dom – kolekcijom dragocjenih predmeta od frotira, mirisa za dom i vrhunskih parfimiranih svijeća – simbola najfinije talijanske umjetnosti življenja.
1998. otvoren je prvi povijesni Aqua di Parma negozio u Via Gesù u Milanu, a samo godinu dana kasnije tržište je osvojila linija Blu Mediterraneo koja je stigla u jedinstvenim žutim kutijama koje kao da simboliziraju sunce, boje i energiju nekih od najupečatljivijih lokacija Sredozemlja.
Profumo, prvi isključivo ženski miris brenda, lansiran je 1999. kao dragocjena parfemska voda – sjajan chypre posvećen zahtjevnim ženama urođene elegancije, primjer je iznimne vještine stvaranja parfema.
Nova era elegancije
21. stoljeće označilo je novu eru za Acqua di Parma, kada se brend pridružio koncernu LVMH – vodećoj svjetskoj grupi u proizvodnji i distribuciji luksuznih proizvoda. 2003. nastaje Colonia Assoluta, novi klasik, senzorni portret suvremenog renesansnog čovjeka kojega određuje originalna i jedinstvena elegancija.
Kolekcija Barbiere, lansirana 2006. godine, linija je proizvoda i pribora za brijanje dizajnirana za rituale muške elegancije, dok je ženska linija Acqua di Parma proširena iste godine i uključuje novu elegantnu kolekciju mirisa inspiriranih najljepšim cvijećem nezaboravnih talijanskih plemićkih vrtova.
Iris Nobile – kultni ženski miris – prvi je u liniji Le Nobili, posvećene plemenitim i sofisticiranim ženama. Linija se s vremenom razvijala s još novih kreacija: Magnolia Nobile, Gelsomino Nobile, Iris Nobile Sublime.
Acqua di Parma danas je suvremen lifestyle brend, duboko ukorijenjen u tradiciju talijanske zanatske proizvodnje. Svojim kupcima, osim elegantnih, pročišćenih i bezvremenskih mirisa, pruža neponovljiva iskustva i jedinstvene lokacije. Na tragu te ideje, 2008. otvoren je prvi Blu Mediterraneo SPA u ekskluzivnom talijanskom ljetovalištu Porto Cervo, a zatim je 2013. uslijedio i onaj u Veneciji, unutar hotela Gritti Palace, još jednog kultnog mjesta velike povijesne tradicije i omiljenog odredišta razmaženih putnika iz cijelog svijeta.
Danas je Acqua di Parma globalno poznato parfemsko ime koje, usprkos velikoj popularnosti i dalje zaobilazi puteve masovne prodaje i ostaje rezerviran za štovatelje neponovljive talijanske elegancije i umjetnosti življenja.