Nekima je najbolji recept za „self-care“ čitanje nekoliko poglavlja knjige koju su tek kupili, drugima gledanje omiljene serije, a trećima pak – uživanje u omiljenim kozmetičkim poslasticama. A kad je vrhunska kozmetika u pitanju, jedan je brend u srcima mnogih Hrvatica odavno zauzeo mjesto na tronu – i s njega ne planira odstupiti.
Brend koji je zauzeo mjesto na tronu
Dermalogica je prije nekoliko dana proslavila 15. rođendan na hrvatskom tržištu, a proslava povodom okrugle obljetnice dokazala je da neki brendovi imaju priču koja je naprosto nenadmašna. Američki brend osnovan je sad već davne 1986., i to od profesionalaca – za profesionalce.
Upravo ih beskompromisan pristup u odabiru sastojaka i formuliranju proizvoda čini prvim odabirom skincare profesionalaca, jer se nikada (pa čak ni u vremenu sveopćeg pretjerivanja u kojem živimo), nisu pomamili za agresivnim marketingom i praznim obećanjima. Ako u nešto možemo biti sigurni, onda je to činjenica da se u srži Dermalogica filozofije krije kredibilitet – jer ne nude instant rješenja ili čudesne preobrazbe, već učinkovite i provjerene preparate i tretmane koji djeluju ciljano i dugoročno na zdravlje i ljepotu kože.
Kreirali profesionalci – za profesionalce!
Osim iznimno širokog asortimana proizvoda za kućnu upotrebu – u kojima se ističu po mnogima najbolji pilinzi na tržištu, moćni anti-ageing serumi i hidratantne kreme pomno osmišljene za najrazličitije problematike lica – Dermalogica se ističe i nevjerojatnim arsenalom profesionalne dermokozmetike.
DermaCare centri u Zagrebu i Splitu postali su adrese za koje znaju sve beauty insajderice – od djevojaka koje žele tretirati problematičnu kožu, preko dama u zrelijoj dobi željnih vrhunskih anti-age tretmana pa sve do poznatih ljepotica koje se u ruke DermaCare profesionalaca prepuštaju prije važnih događaja na kojima žele zabljesnuti. Izvrsna je vijest kako će fenomenalne usluge uskoro biti dostupne i Riječankama – doznajemo kako se novi DermaCare centar otvara u Rijeci već u prosincu!
Sinonim za inovativne formule – i sasvim nov pogled na njegu kože
Američki brend je na hrvatskom tržištu zaslužio i titulu jednog od najvećih edukatora u polju dermokozmetike i profesionalnih kozmetičkih tretmana – a nakon punih 15 godina, njihove su profesionalne edukacije postale sinonim za stjecanje najviših kompetencija u segmentu njege lica.
Beauty entuzijastice Dermalogicu obožavaju i zbog nevjerojatne posvećenosti napretku – upravo je ovaj brend zaslužan za dovođenje brojnih inovativnih koncepata, koji su danas standardni dio anti-ageinga i brige o zdravlju i ljepoti kože. Tko još danas nije čuo za facemapping analizu, dvostruko čišćenje, moćne serume za zrelu kožu ili pak mliječne pilinge i blage čistače kreirane za mladu tinejdžersku kožu? Već desetljeće i pol iz ovog nam laboratorija u Hrvatsku stižu noviteti u formuliranju preparata, ali i sasvim nov pogled na njegu kože.
Skincare filozofija bez premca
Dermalogica vjeruje kako lijepa koža zahtijeva cjelovit koncept njege – pa se tako skincare filozofija ovog brenda oslanja na kombinaciju vrhunske profesionalne usluge, savjetovanja, tretmana i proizvoda za kućnu upotrebu.
Nakon gotovo 40 godina postojanja, edukacija se zadržala kao centralni pojam – osim edukacije korisnika o pravilnoj njezi, posvećenost edukaciji DermaCare profesionalaca jedan je od najvećih aduta brenda. I sama osnivačica brenda, Jane Wurwand, smatra se jednom od najvećih vizionarki modernog skin-carea, a i danas je glavni autoritet centara za izobrazbu The International Dermal Institutea te neprijeporni autoritet u profesionalnoj njezi kože. Pod njenom je palicom Dermalogica izrasla u vrhunski dermokozmetički brend za kojim svakodnevno posežu deseci tisuća terapeuta u više od stotinu zemalja svijeta – a istu važnost edukaciji, individualnom pristupu i profesionalnoj usluzi pridaje i dama koja je Dermalogicu dovela na hrvatsko tržište – Jelena Batić.
Proslava godišnjice bila je povod za odabir najboljih među najboljima!
Kako su za svaki uspjeh zaslužni i partneri, Dermalogica Hrvatska je proslavu 15. godišnjice na domaćem tržištu iskoristila i za dodjelu priznanja najboljim partnerima koji su kroz godine prepoznati kao najveći saveznici brenda.
Nagrade su podijeljene u nekoliko kategorija – jedna od njih posvećena je ljekarnama, druga salonima koji su najveći pomak napravili na društvenim mrežama, dok su preostale tri kategorije posvećene najboljim Dermalogica partnerskim salonima. Donosimo pobjednike!
U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA PARTNER – LJEKARNE nagrade su ponijeli:
- FARMACIA
- VITAPHARM
- Ljekarna Ćurković
- Ljekarna Petrunić
- Ljekarna Ljubić
U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – DRUŠTVENE MREŽE nagrađeni su:
- ARIA beauty oasis
- PLATINUM beauty centar
- FEMME salon ljepote
- CARPE DIEM kozmetički salon
- TOUCH beauty centar
Dermalogica saloni priznanja su dobili u kategorijama „Zlatna petorka“, „Srebrna petorka“ i „Brončana petorka“, a dobitnici su sljedeći:
U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – ZLATNA PETORKA priznanje su osvojili:
- ARNIKA kozmetički salon
- FEMME salon ljepote
- NIKA salon ljepote
- EDEN estetski centar
- MIJU kozmetički salon
U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – SREBRNA PETORKA nagrađeni su:
- EPILDERM kozmetički salon
- SPA at the Berkeley
- PLATINUM beauty centar
- AMARILIS kozmetički salon5. VENERA kozmetički salon
Dodjela priznanja završila je kategorijom NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – BRONČANA PETORKA, a priznanja su dobili:
- MIRA kozmetički salon
- DESKAR kozmetički salon
- A.M. kozmetički salon
- TOUCH beauty centar
- NINA beauty centar
Akademija za influencere – jer svaka prenesena informacija mora biti pouzdana
Osim beauty profesionalaca, kao važne partnere Dermalogica je prepoznala i influencere – a kako bi se moto „edukacija na prvom mjestu“ prenio i u navedenu sferu, ovaj je brend odlučio osnovati Skinfluencer akademiju. Pomno osmišljenim programom influencere će upoznati s filozofijom brenda, proizvodima te njihovom pravilnom upotrebom – jer u današnje vrijeme, kad je upravo zanimanje influencera postalo sinonim za preporuke na društvenim mrežama, iznimno je važno pobrinuti se da svaka prenesena informacija bude točna i pouzdana.
“Kako bi svojim pratiteljima bili pouzdan izvor informacija, važno je da influenceri upoznaju brend iznutra i postanu dio Dermalogica ‘plemena’. A u tome će im pomoći Dermalogica Experti, visokoeducirani terapeuti i vrsni poznavatelji naših proizvoda“, otkrila nam je Jelena Batić, vlasnica DermaCarea i zastupnica za Dermalogicu na domaćem tržištu.
U nastavku donosimo djelić atmosfere s luksuzne proslave koju je za partnere pripremila Dermalogica povodom 15. rođendana na hrvatskom tržištu – uživajte!