Brend koji je s razlogom na tronu – vodimo vas na luksuznu proslavu

Nekima je najbolji recept za „self-care“ čitanje nekoliko poglavlja knjige koju su tek kupili, drugima gledanje omiljene serije, a trećima pak – uživanje u omiljenim kozmetičkim poslasticama. A kad je vrhunska kozmetika u pitanju, jedan je brend u srcima mnogih Hrvatica odavno zauzeo mjesto na tronu – i s njega ne planira odstupiti.

Brend koji je zauzeo mjesto na tronu

Dermalogica je prije nekoliko dana proslavila 15. rođendan na hrvatskom tržištu, a proslava povodom okrugle obljetnice dokazala je da neki brendovi imaju priču koja je naprosto nenadmašna. Američki brend osnovan je sad već davne 1986., i to od profesionalaca – za profesionalce.

Upravo ih beskompromisan pristup u odabiru sastojaka i formuliranju proizvoda čini prvim odabirom skincare profesionalaca, jer se nikada (pa čak ni u vremenu sveopćeg pretjerivanja u kojem živimo), nisu pomamili za agresivnim marketingom i praznim obećanjima. Ako u nešto možemo biti sigurni, onda je to činjenica da se u srži Dermalogica filozofije krije kredibilitet – jer ne nude instant rješenja ili čudesne preobrazbe, već učinkovite i provjerene preparate i tretmane koji djeluju ciljano i dugoročno na zdravlje i ljepotu kože.

Kreirali profesionalci – za profesionalce!

Osim iznimno širokog asortimana proizvoda za kućnu upotrebu – u kojima se ističu po mnogima najbolji pilinzi na tržištu, moćni anti-ageing serumi i hidratantne kreme pomno osmišljene za najrazličitije problematike lica – Dermalogica se ističe i nevjerojatnim arsenalom profesionalne dermokozmetike.

DermaCare centri u Zagrebu i Splitu postali su adrese za koje znaju sve beauty insajderice – od djevojaka koje žele tretirati problematičnu kožu, preko dama u zrelijoj dobi željnih vrhunskih anti-age tretmana pa sve do poznatih ljepotica koje se u ruke DermaCare profesionalaca prepuštaju prije važnih događaja na kojima žele zabljesnuti. Izvrsna je vijest kako će fenomenalne usluge uskoro biti dostupne i Riječankama – doznajemo kako se novi DermaCare centar otvara u Rijeci već u prosincu!

Sinonim za inovativne formule – i sasvim nov pogled na njegu kože

Američki brend je na hrvatskom tržištu zaslužio i titulu jednog od najvećih edukatora u polju dermokozmetike i profesionalnih kozmetičkih tretmana – a nakon punih 15 godina, njihove su profesionalne edukacije postale sinonim za stjecanje najviših kompetencija u segmentu njege lica.

Beauty entuzijastice Dermalogicu obožavaju i zbog nevjerojatne posvećenosti napretku – upravo je ovaj brend zaslužan za dovođenje brojnih inovativnih koncepata, koji su danas standardni dio anti-ageinga i brige o zdravlju i ljepoti kože. Tko još danas nije čuo za facemapping analizu, dvostruko čišćenje, moćne serume za zrelu kožu ili pak mliječne pilinge i blage čistače kreirane za mladu tinejdžersku kožu? Već desetljeće i pol iz ovog nam laboratorija u Hrvatsku stižu noviteti u formuliranju preparata, ali i sasvim nov pogled na njegu kože.

Skincare filozofija bez premca

Dermalogica vjeruje kako lijepa koža zahtijeva cjelovit koncept njege – pa se tako skincare filozofija ovog brenda oslanja na kombinaciju vrhunske profesionalne usluge, savjetovanja, tretmana i proizvoda za kućnu upotrebu.

Nakon gotovo 40 godina postojanja, edukacija se zadržala kao centralni pojam – osim edukacije korisnika o pravilnoj njezi, posvećenost edukaciji DermaCare profesionalaca jedan je od najvećih aduta brenda. I sama osnivačica brenda, Jane Wurwand, smatra se jednom od najvećih vizionarki modernog skin-carea, a i danas je glavni autoritet centara za izobrazbu The International Dermal Institutea te neprijeporni autoritet u profesionalnoj njezi kože. Pod njenom je palicom Dermalogica izrasla u vrhunski dermokozmetički brend za kojim svakodnevno posežu deseci tisuća terapeuta u više od stotinu zemalja svijeta – a istu važnost edukaciji, individualnom pristupu i profesionalnoj usluzi pridaje i dama koja je Dermalogicu dovela na hrvatsko tržište – Jelena Batić.

Proslava godišnjice bila je povod za odabir najboljih među najboljima!

Kako su za svaki uspjeh zaslužni i partneri, Dermalogica Hrvatska je proslavu 15. godišnjice na domaćem tržištu iskoristila i za dodjelu priznanja najboljim partnerima koji su kroz godine prepoznati kao najveći saveznici brenda.

Nagrade su podijeljene u nekoliko kategorija – jedna od njih posvećena je ljekarnama, druga salonima koji su najveći pomak napravili na društvenim mrežama, dok su preostale tri kategorije posvećene najboljim Dermalogica partnerskim salonima. Donosimo pobjednike!

U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA PARTNER – LJEKARNE nagrade su ponijeli:

  1. FARMACIA
  2. VITAPHARM
  3. Ljekarna Ćurković
  4. Ljekarna Petrunić
  5. Ljekarna Ljubić

 

U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – DRUŠTVENE MREŽE nagrađeni su:

  1. ARIA beauty oasis
  2. PLATINUM beauty centar
  3. FEMME salon ljepote
  4. CARPE DIEM kozmetički salon
  5. TOUCH beauty centar

Dermalogica saloni priznanja su dobili u kategorijama „Zlatna petorka“, „Srebrna petorka“ i „Brončana petorka“, a dobitnici su sljedeći:

U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – ZLATNA PETORKA priznanje su osvojili:

  1. ARNIKA kozmetički salon
  2. FEMME salon ljepote
  3. NIKA salon ljepote
  4. EDEN estetski centar
  5. MIJU kozmetički salon

 

U kategoriji NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – SREBRNA PETORKA nagrađeni su:

  1. EPILDERM kozmetički salon
  2. SPA at the Berkeley
  3. PLATINUM beauty centar
  4. AMARILIS kozmetički salon5. VENERA kozmetički salon

 

 

Dodjela priznanja završila je kategorijom NAJBOLJI DERMALOGICA SALON – BRONČANA PETORKA, a priznanja su dobili:

  1. MIRA kozmetički salon
  2. DESKAR kozmetički salon
  3. A.M. kozmetički salon
  4. TOUCH beauty centar
  5. NINA beauty centar

Akademija za influencere – jer svaka prenesena informacija mora biti pouzdana

Osim beauty profesionalaca, kao važne partnere Dermalogica je prepoznala i influencere – a kako bi se moto „edukacija na prvom mjestu“ prenio i u navedenu sferu, ovaj je brend odlučio osnovati Skinfluencer akademiju. Pomno osmišljenim programom influencere će upoznati s filozofijom brenda, proizvodima te njihovom pravilnom upotrebom – jer u današnje vrijeme, kad je upravo zanimanje influencera postalo sinonim za preporuke na društvenim mrežama, iznimno je važno pobrinuti se da svaka prenesena informacija bude točna i pouzdana.

“Kako bi svojim pratiteljima bili pouzdan izvor informacija, važno je da influenceri upoznaju brend iznutra i postanu dio Dermalogica ‘plemena’. A u tome će im pomoći Dermalogica Experti, visokoeducirani terapeuti i vrsni poznavatelji naših proizvoda“, otkrila nam je Jelena Batić, vlasnica DermaCarea i zastupnica za Dermalogicu na domaćem tržištu.

U nastavku donosimo djelić atmosfere s luksuzne proslave koju je za partnere pripremila Dermalogica povodom 15. rođendana na hrvatskom tržištu – uživajte!

    

            

   

 

    

Pročitajte još i ...