Legendarni njujorški brend Kiehl’s spada među “univerzalne miljenike” – obožavaju ga tinejdžerice, žene u 30-ima, dame u 50-ima – a sve više čari ovog vrhunskog brenda otkrivaju i muškarci.
Osim “običnih dama”, formulama ovog američkog laboratorija vjeruju i dermatologinje i estetske liječnice, koje često serume i kreme iz Kiehl’sa uvrštavaju na popise omiljenih skincare proizvoda.
Obožavano ime diljem svijeta
Počeci brenda sežu u daleku 1851., kada je otvorena prva Kiehl’sova ljekarna u njujorškoj četvrti East Village, a danas je ova vrhunska kozmetika poznata diljem svijeta – baš kao i personaliziran pristup i individualno savjetovanje koje vas očekuje u svakoj prodavaonici.
Iako u ponudi ovog brenda možete pronaći kreme, serume, čistače, maske, tonere, kreme i losione za tijelo, anti-ageing pripravke i emulzije te čitav asortiman proizvoda za higijenu i njegu kose, neke su se formule odmah nakon lansiranja istaknule kao bestseleri.
Bestseleri koje se isplati isprobati
Iako ne postoji univerzalna globalna lista najprodavanijih proizvoda – jer potražnja uvelike ovisi o tržištu, Hrvatice su vjerne klasicima brenda koje koriste godinama – no sklone su i eksperimentiranju s novitetima – koji se redovno rasprodaju ubrzo nakon puštanja u prodaju. Iznimka nije bio niti sad već dobro poznati retinolski serum, Kiehl’s Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum, koji je osvojio čak i dame kojima su klasični pripravci s retinolom izazivali iritacije.
Inspiriran medicinskom znanosti „mikrodoziranja”, odnosno upotrebom snažnih sastojaka u malim i preciznim dozama, ovaj serum sadrži pažljivo osmišljenu dozu retinola koja djeluje tako da postojano potiče obnovu površinskih stanica kože.
Ovaj je serum idealan i za početnike u korištenju retinola, jer mikrodoziranjem sprječava iritacije koje se mogu javiti kod početka korištenja ovog moćnog sastojka. Vidljivo smanjuje bore, učvršćuje kožu i poboljšava teksturu kože uz minimalne nelagodne nuspojave. Precizno formuliran s čistim retinolom, peptidima i ceramidima potiče površinsku obnovu kože, dok istovremeno jača barijeru i pojačava toleranciju kože na retinol – kako bi se postigli optimalni učinci retinola uz minimalne nelagodne nuspojave poput crvenila, suhoće i ljuštenja.
Obožavana krema koja djeluje na 7 znakova starenja
Kad govorimo o bestselerima, ne možemo izostaviti jednu od najprodavanijih anti-age krema na svijetu – Kiehl’sovu Super Multi-Corrective Cream. Ova snažna formula s višestrukim djelovanjem na starenje kože poznata je i pod nazivom 7-u-1. Glavne zvijezde ove inovativne kreme su tri snažna sastojka – fitomimetički vitamin A, gljiva čaga i ProxylanGX. Nadogradnjom postojeće formule ovom moćnom kombinacijom, postignuta je vrlo luksuzna, bogata i iznimno njegujuća formula s kojom će svako lice izgledati svježije, mlađe i zaglađenije.
Nova verzija Super Multi-Corrective Cream sada ciljano djeluje na čak sedam vidljivih znakova starenja: učvršćuje, podiže, zaglađuje, ujednačava ten, poboljšava teksturu, pospješuje sjaj i hidratizira. Fenomenalna kombinacija inovativnih sastojaka osigurava kremi Kiehl’s Super Multi-Corrective hidratantni učinak i luksuznu teksturu svilenkastu na dodir.
Adut protiv proširih pora i sivkastog tena
U moru anti-age krema i seruma, na listi najboljih proizvoda američkog brenda redovno se spominje i jedan piling. Riječ je o Daily Refining Milk-Peel Toneru, proizvodu inspiriranom korejskim kliničkim dermatološkim tretmanima za posvjetljivanje i blistavost kože. Ova revolucionarna dvofazna formula osim lipo-hidroksi kiseline sadrži bademovo mlijeko i 23 postotne emolijense, što joj omogućuje uklanjanje mrtvih stanica, čišćenje pora, zaglađivanje i obnovu površinskog sloja kože te vraćanje prirodne blistavosti. Uz to, nježna formula ne narušava prirodnu zaštitnu barijeru lica, već razvija osjećaj ugode i čisti ten bez osjećaja zatezanja.
Ovaj inovativni 2u1 proizvod vraća pH kože u balans, izvlači prirodna ulja na površinu kože, uklanja sav klor i kamenac koji se na koži zadrže nakon umivanja vodom, a uz to i hrani kožu zahvaljujući bademovom mlijeku koje je snažan emolijens. Koža je nakon aplikacije jako meka i zaglađena te se na njoj ne javljaju iritacije ili crvenilo. LHA kiselinu koža odlično podnosi, a prednost joj je i što polako prodire kroz površinu kože i vrši takozvani mikropiling. Učinak LHA vrlo je sličan prirodnoj izmjeni stanica, što je čini manje agresivnom u odnosu na salicilnu i druge hidroksilne kiseline.
Brend koji slavi različitost
Baš kao što slavi različitost kože i njenih potreba, Kiehl’s je kroz svoju dugu povijest jednako podupirao i slavio društvene različitosti – s velikom željom da se svi građani osjećaju prihvaćeno i sigurno. Unaprjeđenje kvalitete života lokalne zajednice, doprinos potrebama građana i njihova ravnopravnost, u srži su vrijednosti brenda Kiehl’s Since 1851.
Povodom Međunarodnog dana borbe protiv homofobije, bifobije i transfobije koji se obilježava danas, 17. svibnja, Kiehl’s Since 1851 odlučio je donirati 25.000,00 kn Rozom megafonu, platformi koja je nastala 2010. godine kao sigurno mjesto unutar LGBTIQ zajednice, a razvila ju je udruga Zagreb Pride, čiji je cilj podizanje svijesti o zločinima iz mržnje i poticanje prijava zločina iz mržnje prema LGBTIQ osobama, bez obzira vrši li prijavu žrtva, svjedok/inja ili osoba koja ima informaciju.
Podrška zajednici dio je identiteta ovog brenda
Putem Rozog megafona moguće je prijaviti zločin iz mržnje i diskriminaciju na temelju seksualne orijentacije i/ili rodnog identiteta u sigurnom i prijateljskom okruženju.
Educirane osobe iz udruge Zagreb Pride na raspolaganju su za sve informacije, a prijavu je moguće podnijeti od 0 do 24 sata, bilo koji dan u tjednu.
Kiehl’s Since 1851 čvrsto vjeruje kako se ljudi rađaju slobodni i jednaki u dostojanstvu i pravima te će ta uvjerenja promicati tijekom cijele godine kroz svoje djelovanje u lokalnim zajednicama, usmjeravajući svoje filantropske napore na potrebe i brige njihovih građana, istaknula je brend menadžerica Ivana Piljić.
Zajedno možemo osigurati da LGBTIQ osobe kojima je potrebna podrška znaju da nisu same.