Dvije milijarde ljudi na svijetu pati od problema s kožom. To je više od četvrtine svjetskog stanovništva! Ova je brojka zapanjujuća, a ipak uglavnom nepoznata. Osim toga, sve više istraživanja pokazuje da problemi s kožom mogu utjecati na kvalitetu života: na dobrobit, samopouzdanje, društvene interakcije i ostalo. Za La Roche-Posay, brend za njegu kože broj jedan u svijetu koju preporučuju dermatolozi, vrijeme je za djelovanje! Vrijeme je da udružimo snage i podignemo svijest kao nikada prije te pokažemo da dermatologija zaista može promijeniti živote.
Brend La Roche-Posay, koji više od 40 godina zajedno s dermatolozima predano radi u rješavanju problema s kožom, ide korak dalje. Dana 24. studenoga održan je prvi događaj uživo diljem svijeta koji je posvećen problemima s kožom i kvaliteti života. DermLive okupio je 5000 gostiju, dermatologe, liječnike, pacijente, novinare i utjecajne osobe iz više od 80 zemalja s jednim jednostavnim ciljem: predstaviti svjetski pokret kojim će se naglasiti problem javnog zdravlja i promicati dermatologiju koja mijenja živote! U svrhu podupiranja ovog uvjerenja, brend je proveo globalni znanstveni pregled kože i kvalitete života, prikupljajući sva postojeća znanja o utjecaju problema s kožom kao što su akne, ekcem i nuspojave na koži uzrokovane liječenjem karcinoma.
La Roche-Posay je također pretpremijerno predstavio svoju prvu brend kampanju i podijelio svoja najnovija znanstvena postignuća i dermatološke inovacije u njezi kože za mijenjanje života ljudi. U ovoj borbi za bolji život svi igraju određenu ulogu.
Problemi s kožom – rastući problem javnog zdravlja
Nedostatak sna, manjak samopouzdanja, tjeskoba, socijalna fobija… To su samo neki primjeri utjecaja koji prema najnovijim kliničkim ispitivanjima problemi s kožom poput akni ili ekcema imaju na kvalitetu života. Brend La Roche-Posay proveo je 2020. godine ekskluzivni znanstveni pregled u svrhu jasnijeg razumijevanja utjecaja problema s kožom na kvalitetu života.
Šesnaest godina nakon prvog istraživanja brenda o kvaliteti života (2006.) saznanja su vrlo jasna: problemi s kožom ne tiču se samo kože. Problemi s kožom mogu imati snažan utjecaj na dobrobit, svakodnevni život te izostajanje iz škole i s posla.
Primjerice, 46 % pacijenata koji boluju od akni vjerojatnije će razviti tešku depresiju nego pacijenti koji ne boluju od akni, 50 % pacijenata koji boluju od akni samoizolira se, 79 % pacijenata koji boluju od ekcema prijavljuje izostanak s posla zbog svojeg stanja, 47 % do 60 % pacijenata koji boluju od ekcema prijavljuje poremećaj spavanja, pacijenata koji boluju od karcinoma pati od nuspojava na koži…
La Roche-Posay udružio se 2020. godine s neprofitnom organizacijom GlobalSkin koja se sastoji od udruga pacijenata s bolestima kože diljem svijeta. GlobalSkin i La Roche-Posay dijele ciljeve promicanja dermatologije i pridavanja većeg značaja mišljenju pacijenata. Organizacija GlobalSkin razvila je revolucionarni globalni istraživački projekt naziva Globalno istraživanje utjecaja na pacijente koji pate od dermatoloških bolesti. Cilj projekta je izmjeriti globalni teret bolesti diljem širokog spektra dermatoloških bolesti s pomoću razvoja i upotrebe novog i inovativnog uređaja za mjerenje. Brend La Roche-Posay izuzetno je ponosan što je službeni sponzor projekta.
Najsigurnija i najučinkovitija rješenja
U svrhu pružanja pomoći ljudima koji imaju problema s kožom, bili oni veliki ili mali, brend La Roche-Posay oduvijek smatra, da rješenje predstavljaju sljedeće riječi: dermatologija koja mijenja život. Za La Roche-Posay dermatologija predstavlja znanost i čovjeka. Predvođenje znanosti u svrhu pružanja najsigurnijih, najučinkovitijih i najkorisnijih rješenja za kožu. Zbog toga se brend udružio s 90 000 dermatologa i liječnika diljem svijeta te je oduvijek bio predvodnik znanosti o koži poput znanosti o mikrobiomu u svrhu razvoja dermatoloških rješenja koja mijenjaju život.
Brend La Roche-Posay proveo je više od 600 kliničkih ispitivanja diljem svijeta na više od 100 000 pacijenata starosti od 0 do 104 godine, na svim tipovima kože te na osjetljivoj koži (atopijski dermatitis, akne, koža sklona alergijama, koža na koju su utjecale onkološke terapije). Kada brend razvija formule i usluge, uvijek je usmjeren na stvarne probleme. Ova je opsesija korisnim inovacijama ono što pokreće La Roche-Posay više od 40 godina.
Kada znanost o mikrobiomu pomaže koži sklonoj ekcemu?
Tijekom upale 89 % djece s ekcemom doživljava poremećaj spavanja, a njih 60 % ima poteškoća u školi. Da bi razvili najbolja rješenja koja mijenjaju život, brend La Roche-Posay predvodnik je znanosti o mikrobiomu od 2011. godine u svrhu jasnijeg razumijevanja kože te kako neuravnoteženost bakterija utječe na našu kožu. S 13 publikacija i 19 kliničkih ispitivanja na 1200 ljudi, brend je danas predvodnik u ovom području koje revolucionarizira dermatologiju.
Na temelju najnovijih znanstvenih otkrića o mikrobiomu, La Roche-Posay brend je osmislilo novu generaciju emolijensa, LIPIKAR Baume AP+M, u svrhu boljeg pružanja pomoći vrlo suhoj koži sklonoj ekcemu. Nova formula posebno je osmišljena za ponovno uspostavljanje ravnoteže mikrobioma, smirivanje i uklanjanje suhoće nastale upalom. Rezultat je nova trostruka učinkovitost obnavljanja kože s trenutnim smirivanjem te protiv alergije i pogoršanja stanja.
Upravljaju li akne vašim ambicijama?
Iako se često u to vjeruje, akne nisu samo problem tinejdžera! Problema s aknama ima 40 % žena. Novi klinički pregled brenda La Roche-Posay također dokazuje da akne mogu imati snažan utjecaj na kvalitetu života: neki ljudi koji boluju od akni kažu da se osjećaju posramljeno, ružno te da su zarobljenici u vlastitoj koži.
Da bi riješili ovaj problem, brend je nedavno predstavio Effaclar Serum, prvi dnevni piling iznimno visoke koncentracije za kožu odraslih ljudi koja je sklona aknama. Najbolje što dermatologija može ponuditi i trenutna, dokazano dugotrajna učinkovitost u obliku ugodne teksture. Zahvaljujući jedinstvenoj formuli koja sadrži kompleks triju kiselina (salicilnu kiselinu, glikolnu kiselinu i LHA) i niacinamid (umirujući sastojak), serum prekriva nepravilnosti i ožiljke te pruža vidljivu učinkovitost i dugotrajne rezultate već od prvog jutra.
Kako ublažiti ožiljke
Svaka druga osoba na svijetu ima ožiljke. Bez obzira na to radi li se o malim modricama ili velikim ranama, zacjeljivanje kože složen je i dugotrajan biološki proces. U nekim slučajevima, poput nuspojava na koži uzrokovanih liječenjem karcinoma, može se raditi o utjecaju na dobrobit i samopouzdanje.
U svrhu pružanja pomoći u poboljšanju procesa obnove kože, balzam Cicaplast Baume B5 testiran je na 13 000 ljudi i 14 stanja kože te ga je obuhvatilo više od 8 kliničkih ispitivanja. Također ga dokazano podnose pacijenti pod radioterapijom. Koja je tajna njegove formule? Jedinstven spoj glavnih aktivnih sastojaka: madecassoside iz održivih izvora koji dokazano pomaže pri ponovnoj epitelizaciji i umiruje kožu i pantenol koji dokazano umiruje kožu i poboljšava kvalitetu kožne barijere.
Brend La Roche-Posay preporučuje 90 000 dermatologa diljem svijeta, a misija je brenda pružiti dermatološka rješenja za njegu kože koja mijenjaju život. Brend La Roche-Posay osnovao je ljekarnik 1975. godine, a danas je prisutna u više od 60 zemalja. Nudi jedinstven asortiman proizvoda za dnevnu njegu kože koji je razvijen za sve tipove kože u svrhu nadopunjavanja tretmana pacijenata te promicanja dobrih praksi njege kože koje su prilagođene svakom problemu kože. Zahvaljujući njezinim antioksidativnim i umirujućim svojstvima, brend razvija formule s ekskluzivnom vodom bogatom selenijem koja se također upotrebljava u termalnom centru marke, prvom dermatološkom centru u Europi.
Proizvodi se razvijaju u skladu sa strogom izjavom o formuli s minimalnim brojem sastojaka te se miješaju u optimalnim koncentracijama. Također La Roche-Posay, proizvodi su podvrgnuti strogim kliničkim testiranjima da bi se utvrdilo koliko su učinkoviti i sigurni za upotrebu, čak i na osjetljivoj koži. Brend ide 2020. godine korak dalje u svojoj predanosti da zaštiti planet. Osim predstavljanja prvih ekološki prihvatljivih tuba s proizvodima za zaštitu od sunca koje su dijelom izrađene od kartona, brend je najavio dugoročan plan za smanjenje upotrebe nereciklirane plastike za 70 % do 2025. Od 2019. godine zaklada La Roche-Posay također je posvećena poboljšanju života djece koja boluju od karcinoma i njihovih obitelji.
Deset ključnih činjenica i brojki o La Roche-Posay brendu
- Brend za njegu kože broj jedan koju preporučuju dermatolozi diljem svijeta
- Preporučuje 90 000 dermatologa diljem svijeta
- Više od 600 kliničkih ispitivanja diljem svijeta na više od 100 000 ljudi starosti od 0 do 104 godine te na svim tipovima kože
- Predvodnik u znanosti o mikrobiomu od 2011. godine s 13 publikacija i 19 kliničkih ispitivanja na 1200 ljudi
- 6 glavnih proizvoda: Lipikar, Effaclar, Anthelios, Cicaplast, Toleriane i Hyalu B5
- 12 milijuna povezivanja na Effaclar Spotscan, uređaj za analizu kože, od njegova predstavljanja 2019. godine
- Prvi dermatološki centar u Europi marke La Roche-Posay (Vienne, Francuska) s više od 8000 pacijenata godišnje
- Solidarna nabava sastojaka marke kao što je karite maslac pozitivno djeluje na više od 26 000 žena
- Više od 10 godina predanosti u pružanju pomoći ljudima koji boluju od karcinoma putem potpornog liječenja
- predstavljanje programa zaklade La Roche-Posay za pružanje podrške djeci koja boluju od karcinoma i njihovim obiteljima.