Dočekali smo i to: Prada je predstavila make-up i skincare liniju

Najočekivanija kozmetička linija godine konačno je stigla. Legendarna milanska modna kuća Prada lansirala je svoju liniju make-upa, ali i skincarea. Konačno su dostupne kreme, serumi, ali i ruževi i puderi s najchic potpisom. Istina, Prada je već koketirala s kozmetikom, i to 2000., ali taj je eksperiment bio kratkog daha. Od tada do danas, jedini izlet u svijet ljepote za maison Pradu bio je u formi parfema.

No, s početkom kolovoza, ostvario se san svakog beauty addicta: na web stranici ovog brenda konačno je dosupna cijela linija šminke i skincarea, dok će se na prodajnim mjestima (najprije u Italiji) pojaviti tek u listopadu.

Legendarni trokut kao simbol nove ljepote

Pradin logo, legendarni i pročišćeni trokut, definitivno je jedan od najprepoznatljivijih, najpopularnijih i najželjenijih na svijetu pa je logična odluka umjetničkog vodstva kuće, ali i njihovog marketinga, da ga prenesu i na nove kozmetičke proizvode.

Palette Occhi Dimensions di Prada.

Osim što je prisutan na pakiranjima krema, pudera i ostalih proizvoda, Pradini su se dizajneri poigrali i otisnuli ga i na sam vrh ruževa, kao i na sama sjenila. Trokut predstavlja čitavo nasljeđe kuće Prada koja je utemeljena sada već davne 1913. u Milanu, kao jedan od dobavljača tadašnje kraljevske obitelji.

Suvremena tehnologija u službi ljepote

Linija Prada Skin trenutno uključuje proizvode The Cleanser, The Face and Eye Serum i The Cream, a svi su oni formulirani s Adapto.gn Smart tehnologijom, sofisticiranim kompleksom bogatim adaptogenima i rijetkim botaničkim ekstraktima koji povećavaju izdržljivost kože.

Istovremeno je osnažuju, ali i čine zdravijom, zahvaljujući i proxylanu koji ima visoku moć hidratacije, te hijaluronskoj kiselini koja je zadužena za volumen. Tu je i vitamin C koji donosi blistavost te ceraminidi koji jačaju kožnu barijeru. Čitava linija posjeduje sastojke koji djeluju u sinergiji kako bi poboljšali status kože i pružili joj zdrav i sjajan izgled.

Lice kao slikarsko platno

Linija Prada makeup, sasvim logično, nadahnuta je kreativnim svijetom ovog legendarnog modnog brenda koji je, među ostalim, omiljen i po jedinstvenim spajanjem dezena i boja. A materijala za inspiraciju definitivno nije manjkalo, budući da Prada posjeduje modni arhiv s više od 27.000 različitih tkanina i dezena. Tako sada pigmenti i nijanse postaju sredstvo izražavanja osobnosti, upravo kao odjeća i modni dodaci.

Linija obuhvaća dvije teksture ruževa – mat i ultra-light, a dostupni su u velikom broju boja, među kojima se ističu boje-simboli kuće: smeđa, crvena, roza i narančasta. Tu je i make-up za oči i 6 paleta sjenila trokutastog oblika u nijansama za sve foto tipove.

Održivost kao must

Posebnu pozornost maison Prada posvećuje održivosti, a tako je i s beauty linijama. Svi se proizvodi, nakon što se potroše, mogu ponovo napuniti, što znači da ambalaža neće završiti u smeću, a tako će i sama kuća ostvariti velike uštede na materijalu i resursima. Uostalom, budimo posve iskreni, tko bi uopće ikad bacio ruž s Pradinim potpisom? Isto vrijedi i za tekuće i kompaktne pudere koji su dostupni u čak 33 nijanse, a njihova formulacija sadrži vitamin E, niacinamid te kompleks lactobacillusa koji donose jedinstven, ujednačen i zdrav izgled tena.
Prada beauty segment bogatiji je i za prekrasnu liniju kistova te drugih dodataka koji će šminkanje učiniti elegantnim, zabavnim i toliko chic. Nadamo se da će Prada make-up i skincare uskoro stići i u hrvatske parfumerije, a do tada – ostaje nam online shopping.

 

Pročitajte još i ...