Najočekivanija kozmetička linija godine konačno je stigla. Legendarna milanska modna kuća Prada lansirala je svoju liniju make-upa, ali i skincarea. Konačno su dostupne kreme, serumi, ali i ruževi i puderi s najchic potpisom. Istina, Prada je već koketirala s kozmetikom, i to 2000., ali taj je eksperiment bio kratkog daha. Od tada do danas, jedini izlet u svijet ljepote za maison Pradu bio je u formi parfema.
No, s početkom kolovoza, ostvario se san svakog beauty addicta: na web stranici ovog brenda konačno je dosupna cijela linija šminke i skincarea, dok će se na prodajnim mjestima (najprije u Italiji) pojaviti tek u listopadu.
Legendarni trokut kao simbol nove ljepote
Pradin logo, legendarni i pročišćeni trokut, definitivno je jedan od najprepoznatljivijih, najpopularnijih i najželjenijih na svijetu pa je logična odluka umjetničkog vodstva kuće, ali i njihovog marketinga, da ga prenesu i na nove kozmetičke proizvode.
Osim što je prisutan na pakiranjima krema, pudera i ostalih proizvoda, Pradini su se dizajneri poigrali i otisnuli ga i na sam vrh ruževa, kao i na sama sjenila. Trokut predstavlja čitavo nasljeđe kuće Prada koja je utemeljena sada već davne 1913. u Milanu, kao jedan od dobavljača tadašnje kraljevske obitelji.
Suvremena tehnologija u službi ljepote
Linija Prada Skin trenutno uključuje proizvode The Cleanser, The Face and Eye Serum i The Cream, a svi su oni formulirani s Adapto.gn Smart tehnologijom, sofisticiranim kompleksom bogatim adaptogenima i rijetkim botaničkim ekstraktima koji povećavaju izdržljivost kože.
Istovremeno je osnažuju, ali i čine zdravijom, zahvaljujući i proxylanu koji ima visoku moć hidratacije, te hijaluronskoj kiselini koja je zadužena za volumen. Tu je i vitamin C koji donosi blistavost te ceraminidi koji jačaju kožnu barijeru. Čitava linija posjeduje sastojke koji djeluju u sinergiji kako bi poboljšali status kože i pružili joj zdrav i sjajan izgled.
Lice kao slikarsko platno
Linija Prada makeup, sasvim logično, nadahnuta je kreativnim svijetom ovog legendarnog modnog brenda koji je, među ostalim, omiljen i po jedinstvenim spajanjem dezena i boja. A materijala za inspiraciju definitivno nije manjkalo, budući da Prada posjeduje modni arhiv s više od 27.000 različitih tkanina i dezena. Tako sada pigmenti i nijanse postaju sredstvo izražavanja osobnosti, upravo kao odjeća i modni dodaci.
Linija obuhvaća dvije teksture ruževa – mat i ultra-light, a dostupni su u velikom broju boja, među kojima se ističu boje-simboli kuće: smeđa, crvena, roza i narančasta. Tu je i make-up za oči i 6 paleta sjenila trokutastog oblika u nijansama za sve foto tipove.
Održivost kao must