„Ogledalce, ogledalce, kaži meni, tko je najljepši u cijeloj zemlji?“ – rečenica je koju gotovo svaka djevojčica iz zapadnog kulturnog kruga čuje bezbroj puta i prije nego je naučila sama slova sricati. Ujedno nauči da je ogledalce čarobni predmet, ali gle, nesreće li, i da ne valja ljepotom nadmašiti drugu, ljubomornu ženu – hm, barem ne dok ne stigne princ koji će te štiti od zala svih.
Kada djevojčice odrastu, saznaju da psihoanalitičari malko drugačije interpretiraju bajke: tako je, konkretno, u Snjeguljici riječ o nezreloj ženskoj ličnosti, koja kroz razne kušnje mora doći do svoga pravog Ja, a maćeha pak mora spoznati da je ogledalo nepotkupljiv čuvar zbilje koji uvijek govori istinu, koliko god da to njezin narcizam ne može podnijeti. Usprkos tome, u nesvjesno je ostalo upisano da je: Snjeguljica bila bijela kao snijeg, obraza rumenih kao ruža, a kose crne kao ebanovina – i da je poželjno tako izgledati (barem je bilo do prije nekoliko desetljeća).
No, ogledalce ostaje trajan pratitelj, katkad maćehinski, katkad majčinski; ovisno o tome koliko smo zreli, narcisoidni, samodopadni ili samokritični. U Snjeguljici je, kaže Jung, ogledalo simbol jednog aspekta ženske ljepote te je odraz viđen u zrcalu prikazivao pravi Ja unutar zrcala. A to ljudski rod oduvijek radi, od grčkog Narcisa koji se zaljubio u svoj odraz u vodi, preko egipatskih božica koje na crtežima drže ogledalo u ruci, pa do naše nedavno selfie-pomame. Oni prosvijećeni reći će vam da u zrcalu trebate vidjeti i odraz svoga duha: nagrade, kazne, posljedice svojih djela.
“Pametno zrcalo”
E tu smo! Narcisoidna maćeha možda napokon može odahnuti: na tržište je stiglo tzv. pametno zrcalo (sve je danas nekako „pametno“, a mi?). Maćeha ustane ujutro, stane pred svoje pametno zrcalo, ono je fotografira, a onda softver izbaci analizu kože, probleme i preporuke kako ih riješiti. Prostim okom možda su još nevidljive staračke mrljice, ali prepametno zrcalo ih detektira i odmah savjetuje kojim preparatom ih ukloniti! Pomno skenira i bore, osobito one najizraženije. I tu nije kraj: ako se svako jutro fotografirate, zrcalo prati dugoročno stanje kože: čvrstoću, gipkost, nastajanje bora i sl. te uspoređuje stanje. Sukladno rezultatima, preporučit će vam neke druge proizvode ako se primijenjeni nisu pokazali učinkovitima. Tako svoju ljepotu imate pod kontrolom.
Pitam se samo bi li i Snjeguljica poželjela pametno zrcalo? Da se onaj prinčev sluga nije spotaknuo i da joj iz grla nije ispala otrovana jabuka, zacijelo ne bi, ali biti princeza ipak je zahtjevna dužnost…
A danas je svaka žena princeza, da se razumijemo. I pametno zrcalo je upravo dokaz tome: žene žele znati kako njegovati kožu, održavati je zdravom i što dulje mladom. Zato su sve popularnije medicinske kreme (npr. Natura Bissé, Obagi Nu-Derm, SkinCeuticals, Dermalogica) jer njihovu učinkovitost doista vidite i bez pametnog zrcala. Prostim okom isto tako vidite rezultate primjene botoxa ili dermalnih filera, ili pak blistavu put nakon tretmana laserom.
Detaljna analiza kože i individualan pristup
Pritom, ne treba vam doma pametno zrcalo da vas svaki dan frustrira (to mogu izdržati samo one žene koje se opsesivno važu svakog jutra), jer postoji bolji, medicinski aparat/zrcalo – Visia 7. Nova, sedma generacija aparata Visia omogućuje znatno bolju estetsku i problemsku analizu kože. Modul je projektiran tako da se polagano okreće oko osobe, čime postupak snimanja pojednostavljuje i čini ugodnim za klijenta. Poboljšani softver brzo snima i automatski prepoznaje tip kože, detaljizira obilježja lica i još mnogo toga. To je aparat koji će detaljno analizirati vašu kožu: bore, teksturu, pore, kapilare, pigmentaciju, crvenilo…
Visia ima ugrađenu veliku bazu podataka o svim tipovima kože i kako je adekvatno njegovati. Zato će osoblju poliklinike biti lakše preporučiti vam preparate i tretmane. Svatko tko brine o njezi kože već je iskusio koliko je važno imati preparate prilagođene tipu kože, kao što o vašem tipu kože i/ili problemima ovisi koje biste tretmane trebali primijeniti za poboljšanje stanja.
Pomoću opcije View My Consult poliklinika ostaje u vezi s vama i savjetuje vam estetske tretmane, primjerene vašem stanju kože. Vi možete vidjeti svoje slike i preporuke za tretmane, ali i kako primjena napreduje. Dobit ćete svoju zaporku jer je taj dio web portala zaštićen samo za korisnike Visije. Posebno je programirana tehnologija kojom se dobiva cjelokupna dijagnoza kože i nadzire proces starenja (TRUSKIN AGE®). Ujedno sadrži vodič za odabrane proizvode za njegu kože i preporučene estetske tretmane. Usporedba rezultata i kombinacija sagledavanja problema iz više uglova i vremenskih točaka, uz pomoć grafikona i brojčanih podataka, daje vam prednost u izboru njege ili estetskih tretmana. Usprkos usporedbi – svatko je drugačiji, jedinstven.
Visia je patentirala norme za analizu kože. To je najveća baza podataka o koži u svijetu koja nam omogućuje da analiziramo i usporedimo vaše rezultate sa sličnima. Visia daje trodimenzionalni pogled na površinu vaše kože iz svih kutova. Tako dobivamo stvarni, prirodni tip kože, boju, nijanse. Aparat ima opciju da vam pokaže kako ćete izgledati za 5 – 7 godina, koliko ćete imati mrlja, gdje će vam se pojačati bore ili nastati drugi problemi. Savršeno za prevenciju! Čemu čekati da se starenje dogodi, kada ga možemo spriječiti.
Prevencija starenja i mladenački izgled kože
Da Visiju susretnete u liku maćehe na nečijoj svadbi i da vam kaže kako je vidjela svaku, baš svaku i najmanju mimiku vašeg lica, svaku grimasu koju ste napravili, rekli biste: „Zbogom!“, međutim, ako želite sačuvati svjež, jedar, mladenački izgled kože, onda su vam takvi podaci dragocjeni. Ne morate se s činjenicama suočiti odmah, jer imate mogućnost vratiti se tim podacima i poslije. A onda i nešto poduzeti.
Naposljetku, Snjeguljica ili maćeha? Bijela kao snijeg, rumena kao krv, kose boje ebanovine – Snjeguljica je oličenje idealne ženstvenosti. Zauvijek. Nikog ona nije zavodila, bila je zavedena. A za maćehu ne znamo li je poružnjela ili ne: prema braći Grimm, na svadbi je morala plesati u usijanim željeznim cipelama dok ne umre.