Ducray – sjajna francuska kozmetika koja ima odlične proizvode

Francuski dermokozmetički brend Ducray danas je sinonim za vrhunske preparate, kreme, šampone, losione i fluide sa specifičnom namjenom koji će odgovarati, ali i pružiti toliko željenu pomoć osjetljivoj koži i kosi, ali i ciljano rješavati brojna stanja kojima regularni parfumerijski ili drogerijski proizvodi ne odgovaraju. Korisnici diljem svijeta razvili su povjerenje prema njihovim proizvodima, čiji se razvoj temelji na znanstvenim istraživanjima i najnovijoj tehnologiji proizvodnje.

Priča o brendu Ducray počinje davne 1901., kada je rođen Albert Ducray, osnivač brenda. Kao mladi frizer koji se probijao u Parizu, Albert Ducray vrlo je brzo primijetio kako sapun u prahu, koji se tada koristio za pranje kose, ima brojne štetne učinke. Negdje između 1929. i 1931., uz pomoć oca dermatologa, kreirao je vlastiti brend – Dr Ducray te je razvio LIK Savon – revolucionarni asortiman šampona u mono-dozama koji su bili prilagođeni različitim tipovima kose.

Nakon 2. svjetskog rata, Albert Ducray nastavio je s inovacijama, a svoje je proizvode počeo distribuirati u ljekarnama. Tu započnije njegova fantastična priča o uspjehu.

Prema riječima njegova sina, Alberta Ducraya pokretala je njegova urođena znatiželja, a bio je i istinski zainteresiran za sve novosti s kojima bi se susreo.

“On nije samo savršeno razumio vrijeme u kojemu je živio, već je doslovno bio ispred svog vremena. Bio je pravi inovator“, rekao je jednom njegov sin.

Pierre Fabre i važnost jednog susreta

1969. Albert Ducray upoznao je Pierrea Fabrea, čovjeka koji će odrediti budućnost njegove tvrtke. Bila su to ova čovjeka s jednakom vizijom života i zajedničkom ambicijom. Tvrtka Pierre Fabre Laboratoires, koja se tada već naveliko bavila najsuvremenijim istraživanjima njege kose, kupila je Ducray. Ovo je parnerstvo brendu Ducray donijelo novi uzlet i potaknulo njegov daljnji razvoj.

Razvoj brenda i njegovo širenje dovelo je do nastanka novog proizvoda. Bio je to Extra-Doux shampooing, prvi šampon za redovitu upotrebu koji je poštovao ravnotežu vlasišta.

Ne treba ni reći kako je taj proizvod postao klasik u segmentu njege kose te je u potpunosti izdržao test vremena, a i danas je omiljen među korisnicima diljem svijeta.

Nakon toga, tvrtka je lansirala širok asortiman proizvoda za njegu, kojima se tretirao čitav niz problema i stanja – od opadanja kose do osjetljive kože.

Ducray – od kose do kože

Tijekom osamdesetih godina prošlog stoljeća, uz podršku medicinskih profesionalnih udruženja, Ducray je napravio novi značajan korak te je razvio liniju Ictyane, namijenjenu problemu suhoće kože lica koja je ubrzo postala lider u stoma segmentu, zahvaljujući svojoj revolucionarnoj galenskoj formulaciji.

Ictyane linija nudi potpuni program hidracije i hranjvosti za problem suhoće kože lica, uključujući laganu dnevnu hidrirajuću njega sa ili bez zaštitnog faktora SPF30 za njegu normalne do suhe kože  te bogatu noćnu obnavljajuću njegu za sve tipove suhe kože. Liniju upotpunjuje i proizvod za čišćenje lica i uklanjanje šminke normalne do suhe kože.

Brend je nastavio s dermatološkim istraživanjima te je razvio čitav asortiman ciljanih rješenja za najrazličitije probleme kose i kože koji mogu zadesiti bilo koga. 1990. lansirali su čak 20 novih proizvoda, uključujući klasične tretmane koji su se preporučivali s generacije na generaciju, kao što je Keracnyl, jedan od proizvoda kojega dermatolozi najčešće preporučuju za kožu sklonu aknama.

2000. godine, Ducray proizvodi postali su dostupni diljem svijeta i sada se mogu nabaviti u više od 80 zemalja.

Ducray – trajna filozofija 

2010. godine, Ducray je započeo novo poglavlje u svojem razvoju – taj je pristup definiran kao korisne inovacije.

“U Ducrayu čvrsto vjerujemo da možemo i dalje biti korak ispred kada je riječ o tretiranju kožnih problema. I upravo stoga, za nas inovacija znači razvoj proizvoda za njegu kože koji mogu poboljšati kvalitetu svakodnevnog života te upotrebu znanosti kako bismo omogućili dugotrajne smirujuće učinke. A kako bismo to postigli i kupcima ponudili inovativnu njegu, brend je odabrao princip suradnje te je u svoje procese uključio i pacijente i medicinske stručnjake.

 

 

Bilo da je riječ o prvim Dr Ducray šamponima, o proizvodima za kosu sklonu opadanju – Anaphase and Anacaps – ili  o proizvodu Kertyol P.S.O., koji se sastoji od 4 komplementarna tretmana za kožu sklonu psorijazi,  svi oni imaju nešto zajedničko: popravljaju kvalitetu života pacijenta.

A upravo to je bio Ducrayev cilj od prvoga dana i neće se promijeniti tako skoro”, poručili su iz ovog legendarnog francuskog brenda.

Pročitajte još i ...