Ova nam je godina, baš poput prethodne – donijela mnogo iznenađenja, preokreta i strepnje – ali nas je i naučila uživati baš u svakoj pozitivnoj stvari koja nam se dogodi.
A poseban razlog za uživanje i zadovoljstvo ima jedan od najpopularnijih dermokozmetičkih brendova na svijetu – Kiehl’s, koji ove godine slavi 170 godina postojanja.
Iskustvo kupca oduvijek je na prvom mjestu
Legendarni njujorški brend povodom ove impresivne obljetnice predstavio je limitiranu kolekciju inspiriranu poviješću Kiehl’sa. S obzirom na to da je riječ o posebnom trenutku koji slavi formule koje su desetljećima voljeli i vole njihovi kupci, iz brenda tvrde kako su limitiranu kolekciju posvetili svojim kultnim proizvodima koji su kroz povijest stekli najveću popularnost i vinuli brend do reputacije koju danas uživa.
Kiehl’s je osnovan 1851. Godine kao njujorška marka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože, a svoj je put započeo kao mala ljekarna u njujorškoj četvrti East Village.
Obitelj osnivača krenula je s misijom pružanja personalizirane usluge i proizvoda za njegu kože. Već tada kombinirala se najnaprednija tehnologija i jedinstveni, učinkoviti sastojci za unaprjeđenje zdravlja i izgleda kože. Tijekom godina, Kiehl’s je ostao vjeran ovoj misiji te kako onda, tako i sada, uvijek na prvo mjesto stavlja iskustvo kupaca.
“Isprobaj prije kupnje”
Kad je riječ o usluzi, Kiehl’s ima tradiciju nadilaženja očekivanja i svaku interakciju s kupcem čini informativnom i prilagođenom jedinstvenim potrebama kože te osobe. Irving Morse, član obitelji osnivača prve Kiehl’s ljekarne, tijekom ranih 1900-ih, posebno je cijenio interakciju sa svojim kupcima i poticao ih je da isprobaju njegove ručno rađene pripravke prije odluke o kupovini. Tu je poteklo i danas poznato načelo Kiehl’sa „isprobaj prije kupnje” – pa tako svatko tko posjeti Kiehl’s može dobiti personaliziranu uslugu uz uzorke preporučenih proizvoda.
Globalna voditeljica za edukaciju i korisničko iskustvo Kiehl’sa, Cammie Cannella, objašnjava: „Tijekom desetljeća Kiehl’sova usluga uvijek je ostala utemeljena na edukaciji, jer svaki kupac koji nas posjeti može očekivati personalizirano savjetovanje i preporuke proizvoda zajedno s prikladnim uzorcima. Posvećeni smo pomaganju kupcima da prije svega razumiju jedinstvene potrebe svoje kože, kao i tome da pronađu sastojke, formule i rutine koje će im najviše koristiti.”
Čarolija zvana „Kiehl’s iskustvo”
Danas se čarolija zvana „Kiehl’s iskustvo” proširila diljem svijeta i nastavlja oduševljavati formulama visoke kvalitete i najvećom stručnošću po pitanju njege kože.
Kako bi se proslavilo ovo nasljeđe dugogodišnje posvećenosti temeljnim vrijednostima, Kiehl’s ponosno predstavlja dvije kolekcije u ograničenom izdanju; klasičnu kolekciju ekskluzivnih izdanja kultnih formula koja uključuje najpoznatije Kiehl’sove proizvode i po prvi put ikad, kolekciju inspiriranu poviješću Kiehl’sa, koja se sastoji od dvije posebne formule inspirirane arhivima Kiehl’sovih početaka.
Kolekcija ekskluzivnih izdanja kultnih formula
Na ovu značajnu 170. godišnjicu Kiehl’s lansira kolekciju ekskluzivnih izdanja kultnih formula koje stižu u prekrasnom, stakleno bijelom pakiranju sa zlatnim detaljima. Riječ je o najpopularnijim i najprodavanijim Kiehl’s proizvodima svih vremena: Midnight Recovery Concentrate, Ultra Facial Cream, Calendula Herbal-Extract Toner i Creamy Eye Treatment with Avocado.
Inspirirana poviješću Kiehl’sa – odaje počast počecima brenda
Po prvi puta, Kiehl’s je zaronio duboko u svoj arhiv omiljenih formula kako bi vratio dva povijesna proizvoda iz prošlih desetljeća. Pažljivo odabrani kako bi odali počast trendovima ljepote koji su revolucionirali prijašnja razdoblja, kolekcija inspirirana poviješću Kiehl’sa nanovo je osmišljena za modernog poznavatelja njege kože.
Riječ je o Heritage French Rosewater Toner – toniku od ružine vodice s cijelim, ručno ubranim laticama ruža te Essence Oils – 3 različita mirisa inspirirana tinkturama za „privlačenje sreće“. Esencijalna ulja Love-Luring, Fortune Seeking i Jinx-Removing imaju vrlo zanimljivu povijest.
Godine 1921., nakon preuzimanja ljekarne, g. Irvin Morse osmislio je prvu liniju mirisa. Uz legendarni proizvod Original Musk Oil koji je brzo stekao slavu i postao prepoznatljivim Kiehl’s mirisom, g. Morse također je nudio preko 120 esencijalnih ulja koja su se koristila kao osobni miris. Inspirirani tinkturama za „privlačenje sreće“ po kojima su tada bili prepoznatljivi, na Kiehl’s police opet su vraćena tri očaravajuća mirisa: Love-Lurring Essence Oil – sofisticirani cvjetni miris koji je poput „ljubavnog napitka” modernog doba, a odiše jasminom, ružom i ylang-ylangom. Drugo esencijalno ulje, Fortune-Seeking Essence Oil namijenjeno je onima koji traže “malo sreće” u obliku laganog, svježeg mirisa obogaćenog aromama citrusa i bijelog čaja.
Jinx-Removing Essence Oil – inspiriran sličnim pripravcima iz 1920-ih, jedinstvena je aroma stvorena za one koji traže nove početke i osobnu slobodu. Topao, senzualni miris obogaćen je vetiverom i sandalovinom.
Drugi proizvod inspririran poviješću Brenda je Heritage French Rosewater Toner. Šezdesete su označile novo doba za njegu kože i proslavile početak korištenja rutine u nekoliko koraka.
Kupci su tražili proizvode koji su dekadentni i luksuzni kako bi se na taj način njegovali kod kuće i uživali u trenutcima za sebe. Inspirirana kolekcijom Kiehl’s tonera s ružinom vodicom iz 1960-ih, stiže nova, osvježena formula – Heritage French Rosewater Toner. Novi tonik obogaćen je ružinom vodicom i cijelim, ručno ubranim laticama turskih ruža iz obnovljivih izvora. S nježnim i svježim mirisom, ovaj nježni toner hidratizira kožu i uravnotežuje joj pH za glađu kožu, meku poput latica.
*Dva nova arhivska proizvoda bit će dostupna od 1. svibnja