Korejska ljepota, poznatija pod nazivom K-Beauty, dala nam je baršunaste BB kreme, japanska, ili J-Beauty, sheet maske i inovativne SPF formule, a sada je red na novom trendu njege kože koji potječe iz industrijske velesile – Njemačke.
Prozvan G-Beauty trendom (prema German), ovaj koncept njege kože temelji se na čistim formulacijama namijenjenim rješavanju određenog problema ili potrebe kože.
Probrani sastojci koji rješavaju problem
Usmjeravajući se na konkretne probleme kože, glavna karakteristika „njemačke ljepote“ svakako je učinkovitost proizvoda. Probrani, visokokvalitetni i prirodni sastojci receptura su kojom se vode njemački znanstvenici, stvarajući tako minimalističke sastave i „čiste“ proizvode koji svojim djelotvornim formulacijama pronalaze put do kozmetičkih torbica dama diljem svijeta.
Funkcionalno i moćno dvije su riječi kojima najbolje opisujemo koncept „njemačke ljepote“. Lišeni glamuroznih pakiranja, njemački su proizvodi obogaćeni inovativnim ekstraktima i patentima čija se djelotvornost, prije svega, temelji na brojnim istraživanjima i ispitivanjima.
Made in Germany
Naljepnica „made in Germany“ s vremenom je postala sinonim za kvalitetu iza koje stoje najsuvremenije tehnologije. Njemački brandovi ljepote svjetsku su reputaciju stekli i zbog svog ekološkog pristupa, a da su prirodni sastojci recept kojim se najčešće vode, dokazuje poznati njemački dermatolog Timm Golueke.
Naime, njegov brand Royal Fern temelji se na patentiranom dermatološkom ekstraktu paprati koji štiti stanice kože i potiče sintezu kolagena. Spoj je to „wellnessa i njemačkog inženjeringa“, kako je otkrio dr. Timm Golueke za The New York Times, a da se radi o brandu koji će zadovoljiti i najzahtjevnije korisnice, pokazuje minimalistički, ali moćni sastav.
Priznati dermatolozi iza svjetski poznatih njemačkih brandova
Kao najveći autoriteti kada je zdravlje kože u pitanju, dermatolozi i estetski liječnici nerijetko su pokretači vlastitih linija kozmetike. Dr. Hauschka, dr. Barbara Sturm, dr. Christine Schrammek i kozmetika dr. Tima Goluekea među najpoznatijim su njemačkim dermokozmetičkim brandovima.
Dr. Hauschka jedan je od najstarijih i najpoznatijih prirodnih brandova kozmetike na svijetu, a danas se prodaje u gotovo svakoj ljekarni na svim krajevima svijeta, dr. Sturm svoju je popularnost stekla molekularnom kozmetikom namijenjenoj regeneraciji i zaštiti kože, dok se receptura dr. Schrammek zasniva na nježnim, ali učinkovitim formulacijama koje će odgovarati svim tipovima kože.
Temeljeni na znanju, iskustvu i biranim sastojcima, ovi su brandovi najbolji primjer onoga što je svijet prihvatio kao „G-Beauty“ koncept, a sudeći po uspjehu, minimalističke će formule postati dugovječni beauty trend.