Jeste li čuli za G-Beauty, novi hit u njezi kože?

Korejska ljepota, poznatija pod nazivom K-Beauty, dala nam je baršunaste BB kreme, japanska, ili J-Beauty, sheet maske i inovativne SPF formule, a sada je red na novom trendu njege kože koji potječe iz industrijske velesile – Njemačke.

Prozvan G-Beauty trendom (prema German), ovaj koncept njege kože temelji se na čistim formulacijama namijenjenim rješavanju određenog problema ili potrebe kože.

Claudia Schiffer attends the World Premiere of 'Kingsman: The Secret Service' at the Odeon Leicester Square on January 14, 2015 in London, England., Image: 215324950, License: Rights-managed, Restrictions: WORLD RIGHTS - Fee Payable Upon Reproduction - For queries contact Photoshot - sales@photoshot.com London: +44 (0) 20 7421 6000 Florida: +1 239 689 1883 Berlin: +49 (0) 30 76 212 251, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Uppa entertainment

Probrani sastojci koji rješavaju problem

Usmjeravajući se na konkretne probleme kože, glavna karakteristika „njemačke ljepote“ svakako je učinkovitost proizvoda. Probrani, visokokvalitetni i prirodni sastojci receptura su kojom se vode njemački znanstvenici, stvarajući tako minimalističke sastave i „čiste“ proizvode koji svojim djelotvornim formulacijama pronalaze put do kozmetičkih torbica dama diljem svijeta.

Minimalistička formula namijenjena nadraženoj, osjetljivoj i nečistoj koži sklonoj crvenilu, krije se u Dr. med. Christine Schrammek Blemish Balmu. Dermatološka BB krema s iznimnom moći prilagodbe nanositi se može svakodnevno kao dio makeup rutine ili pak lokalno za prekrivanje izraženih nečistoće, a zahvaljujući anti-mikrobnim i protuupalnim svojstvima, izvrsno odgovara osjetljivoj koži kojoj je potrebna regeneracija.

Funkcionalno i moćno dvije su riječi kojima najbolje opisujemo koncept „njemačke ljepote“. Lišeni glamuroznih pakiranja, njemački su proizvodi obogaćeni inovativnim ekstraktima i patentima čija se djelotvornost, prije svega, temelji na brojnim istraživanjima i ispitivanjima.

Made in Germany

Naljepnica „made in Germany“ s vremenom je postala sinonim za kvalitetu iza koje stoje najsuvremenije tehnologije. Njemački brandovi ljepote svjetsku su reputaciju stekli i zbog svog ekološkog pristupa, ​​a da su prirodni sastojci recept kojim se najčešće vode, dokazuje poznati njemački dermatolog Timm Golueke.

Minimalistička pakiranja Royal Fern kozmetike kriju iznimno djelotvorne formule. Usmjerena na rješavanje problema specifičnog problema, ova kozmetika u ponudi ima niz preparata za različite potrebe kože. Phytoactive Anti-Aging krema za područje oko očiju tako se bori s podočnjacima, natečenošću i znakovima starenja najosjetljivije regije na licu.

Naime, njegov brand Royal Fern temelji se na patentiranom dermatološkom ekstraktu paprati koji štiti stanice kože i potiče sintezu kolagena. Spoj je to „wellnessa i njemačkog inženjeringa“, kako je otkrio dr. Timm Golueke za The New York Times, a da se radi o brandu koji će zadovoljiti i najzahtjevnije korisnice, pokazuje minimalistički, ali moćni sastav.

Priznati dermatolozi iza svjetski poznatih njemačkih brandova

Kao najveći autoriteti kada je zdravlje kože u pitanju, dermatolozi i estetski liječnici nerijetko su pokretači vlastitih linija kozmetike.  Dr. Hauschka, dr. Barbara Sturm, dr. Christine Schrammek i kozmetika dr. Tima Goluekea među najpoznatijim su njemačkim dermokozmetičkim brandovima.

Dr. Hauschka brand u potpunosti je odan prirodnim biljnim sastojcima i organskom uzgoju ljekovitog bilja, a svi proizvodi ove kozmetike sadrže 100% prirodne, biodinamičke i certificirane organske sastojke. Posebni, visokokoncentrirani preparat – Dr. Hauschka svoju djelotvornost postižu mogućnošću dubokog prodiranja u kožu. Upravo tamo, u bazi, djeluju obnavljajuće i poticajno na stvaranje novih, zdravijih, snažnijih stanica kože.

Dr. Hauschka jedan je od najstarijih i najpoznatijih prirodnih brandova kozmetike na svijetu, a danas se prodaje u gotovo svakoj ljekarni na svim krajevima svijeta, dr. Sturm svoju je popularnost stekla molekularnom kozmetikom namijenjenoj regeneraciji i zaštiti kože, dok se receptura dr. Schrammek zasniva na nježnim, ali učinkovitim formulacijama koje će odgovarati svim tipovima kože.

Obogaćen visokokoncentriranim aktivnim sastojcima, Dr. Barbara Sturm Hyaluronic Serum postao je bestseller poznatog njemačkog branda. Dugolančana i kratkolančana hijaluronska kiselina ostvaruju sveobuhvatni učinak, istovremeno pružaju površinsku hidrataciju, ali i učinak u dubljim slojevima kože. Ovaj moćni serum ublažava bore i dehidracijske linije, sprječava nastanak novih bora i čini kožu zaglađenijom i čvršćom.

Temeljeni na znanju, iskustvu i biranim sastojcima, ovi su brandovi najbolji primjer onoga što je svijet prihvatio kao „G-Beauty“ koncept, a sudeći po uspjehu, minimalističke će formule postati dugovječni beauty trend.

Pročitajte još i ...