Inspirativna priča ovog brenda zapanjuje nas već godinama – potpuno jedinstvene, vlastite recepture donijele su Nikelu nezapamćen uspjeh, a ovoj se uzbudljivoj priči ne nazire kraj – baš naprotiv.
Zlatne medalje, prestižne titule i autentične recepture
Mnogobrojna svjetska priznanja, zlatne medalje, prestižne titule i mjesto na listi vodećih tržišnih marki u Hrvatskoj prema glasovima potrošača – ovakva se reputacija ne stječe preko noći.
Autentična hrvatski brend prirodne kozmetike nakon domaćeg, osvojio je i svjetsko tržište, a obitelj Brlečić koja stoji iza ove iznimno uspješne priče, dokaz je kako je spoj autentičnosti i inovativnosti s tradicijom zaista dobitna kombinacija.
Prirodna kozmetika s potpisom farmaceuta – spoj tradicije i najsuvremenijih postignuća
Više od 200 zlatnih medalji za inovativni proizvod osvojenih na tržištima diljem svijeta – od Velike Britanije, Rusije i brojnih europskih zemalja, pa sve do Azije i Amerike, ovaj je brend učinilo jednim od najprepoznatljivijim imena na beauty sceni.
Kako je započeo put jednog od najrenomiranijih domaćih brendova i zašto se upravo spoj tradicijskog znanja i najsuvremenijih postignuća pokazao kao idealna formula? Kako se hrvatski brend probio na sam vrh svjetske beauty scene i otkud je sve počelo? Na ova, ali i brojna druga pitanja o NiKEL kozmetici odgovorila nam je Nika Brlečić Uroić, pharmacy manager ovog iznimno uspješnog brenda.
Po čemu se hrvatski brend Nikel razlikuje od svjetski poznatih brendova?
Jedna od glavnih karakteristika kozmetičke linije NiKEL® je porijeklo proizvoda – svi su proizvodi rezultat jedinstvene farmaceutske recepture, na biljnoj bazi i oslobođeni suvišnih dodataka, a 100% prirodne aktivne komponente dokazane učinkovitosti certificirane su od ovlaštenih ustanova.
Kao najveću prednost istaknula bih ljekovitost biljnog bogatstva hrvatskog Mediterana koja je oživljena u našoj kozmetici pod motom „Priroda liječi“. Uz biljke hrvatskog podneblja, poput 100% prirodnog anticelulitnog hita ulja bršljana ili 100% prirodnog anti-age hita Eliksira protiv bora s 12 biljaka iz hrvatskog Mediterana, linija koristi i inovativne djelatne komponente uglednih svjetskih istraživačkih laboratorija koji posjeduju vrhunske biotehnologije u službi prirodnih supstanci. Proizvod karakterizira individualizirani pristup čovjeku kao pojedincu.
Serum protiv proširenih pora nagrađen zlatom u Aziji
Vaš je serum protiv proširenih pora nagrađen u Aziji, na jednom od najzahtjevnijih tržišta u skincare svijetu. Kako se hrvatski brend uspio tako visoko pozicionirati na globalnom tržištu?
Rekla bih da „recept za uspjeh“ leži u tome da trebate među prvima biti drugačiji, inovativni i imati svoje ideje. Nikel kozmetika dobila je mnogobrojne nagrade i priznanja, među kojima čak 50 zlatnih medalja za inovativni prirodni proizvod, od Velike Britanije preko Rusije, Azije, SAD-a i Europe, a dobitnici smo i zlatne medalje i certifikata International Ecology Fund.
Serum protiv proširenih pora jedan je od naših najprodavanijih proizvoda, a riječ je o 100% BIO proizvodu, s novim aktivnim sastojkom prirodnog porijekla – ljekovitom smolom koju producira stablo Pistacia Lentiscus (Mastic). Ovaj je proizvod izvrstan za poboljšanje kvalitete kože, zaglađivanje njene teksture i smanjenje kožnih nepravilnosti.
Možete li nam usporediti tehnologiju koja se koristi u proizvodnji Nikelovih proizvoda s tehnologijom koju danas viđamo u ostatku skincare svijeta? Je li moguće da hrvatska tehnologija drži korak s najvećim svjetskim industrijskim silama poput Njemačke ili azijskih zemalja?
Proizvodnja inovativne prirodne kozmetike Nikel posjeduje certifikate kvalitete u sukladnosti sa zahtjevima norme ISO 9001. Sastav svakog preparata pomno je odabran, svaka supstancija linije Nikel prošla je analitičku kontrolu i ima svoj certifikat. Da bi se potvrdila kvaliteta, proizvodi se podvrgavaju stalnoj kontroli u ovlaštenim ustanovama. Niti komponente niti finalni proizvodi nisu testirani na životinjama. U današnjem svijetu smatramo ove karakteristike velikom prednošću.
Naravno da je moguće da hrvatska tehnologija drži korak s najvećim industrijskim silama u svakom aspektu – pogledajte samo naše inovatore, poput tvrtke Rimac automobili, koja je u samom vrhu automobilske industrije. Želite li biti u svjetskom vrhu, trebate pratiti sve što se događa na svim kontinentima i neprestano se educirati.
U posljednje vrijeme sve više jača trend okretanja domaćim proizvodima, prirodnim i zdravim proizvodima provjerenog porijekla. Taj se trend prije odnosio samo na hranu, no danas je sve više vidljiv i u kozmetici. Smatrate li da je to doprinijelo uspjehu Nikela?
Smatramo da su ljudi u potrazi za zdravim proizvodima i da je to sigurno doprinijelo našem uspjehu. Posvećeni smo korištenju sastojaka potpuno prirodnog porijekla, posebno biljaka s našeg podneblja, poput ruže za baršunastu put, smilja za očuvanje ljepote, tratinčice za ujednačeni ten, pasiflore za umirenje kože, peršina za smanjenje crvenila, strička protiv bora, vitaminskih koncentrata za energiziranje kože.
Nebrojene nagrade i priznanja
Koja je prva krema koju je magistra farmacije Mirjana Brlečić napravila – njena slavna „prava, savršena krema“ za osjetljivu kožu? Znamo da je upravo od te formule krenula cijela Nikelova priča – možete li nam otkriti neke detalje?
Magistri Mirjana Brlečić je nakon dugogodišnjeg istraživanja i bavljenja farmacijom, fitofarmacijom i kozmetologijom te radom u vlastitim ljekarnama, imajući uvid u proizvode koji se nude kao i tegobe klijenata koji sve više pate zbog učestalih alergijskih reakcija na mnogobrojne sastojke u preparatima za njegu kože lica i tijela, bila želja stvoriti prirodnu kozmetiku bez nepotrebnih dodataka, oslobođenu konzervansa, umjetnih boja i mirisa, zdravu kozmetiku sa 100% prirodnim djelatnim komponentama, kozmetiku u koju svaki kupac može imati uvid i koja ne samo da će njegovati već i pomoći u uklanjanju tegoba.
Tako je napravila prvu hrvatsku probiotičku kremu.
U Taipei-u, na Taiwan-u, zemlji s najvećim brojem patenata na milijun stanovnika na svijetu, Nikel Probiotik krema, prva hrvatska probiotička krema osvojila je još jednu zlatnu medalju. Spada u COSMECEUTICALS PRODUCT (dermokozmetički proizvod) za obnavljanje oštećene kože – minimalizira reakcije uzrokovane iritacijom kože, smanjuje vrijeme trajanja upale i ubrzava oporavak fiziološkog stanja kože. Iako je Nikel Probiotik krema bila prvi proizvod iz linije Nikel (kreirana 2005. godine), tek 2013. je bila predstavljena na INPEX-u i osvojila zlato!
Znamo da je brend Nikel osvojio sad već nebrojene nagrade diljem svijeta – možete li nam izdvojiti najnagrađivanije proizvoda iz anti-age kategorije te nam prokomentirati zašto mislite da su upravo oni zaslužili svjetski uspjeh?
Sigurno bih kao prvu izdvojila Nikelovu Probiotik kremu. Osim brojnih nagrada, uvrštena je između 10 najboljih svjetskih izuma u godišnjem izboru Svjetske organizacije za intelektualno vlasništvo WIIPA! Ta je krema namijenjena oštećenoj koži, a mogu je koristiti čak i bebe.
Osim inovativnih formulacija, Nikel je kreirao i inovativan pristup njezi kože, za koji je u Americi 2012. godine na INPEX-u, svjetskoj izložbi inovacija, nagrađen zlatom. Pristup se bazira na pomno osmišljenoj rutini – prije nanošenja omiljenog proizvoda za njegu kože (kreme, ulja ili seruma) na lice, vrat i dekolte te područje oko očiju nanosi se Tonik s biljnim matičnim stanicama.
Ovisno o potrebama kože, može se raditi o Toniku Alpska ruža ili Energizirajućem Toniku, a u svakom se od njih nalazi Bio hidrolat latica ruže i biljne matične stanice. Svakodnevna aplikacija ovih formula prije daljnje njege, ujutro i navečer, obnovit će kožu i očuvati aktivnost najvrjednijih – epidermalnih – matičnih stanica kože.
Osim toga, pomoći će u zadržavanju vlage i zaštititi kožu od faktora koji ubrzavanju njeno preuranjeno starenje – UV zraka i zagađenja.
Također, moram izdvojiti i Nikel Kremu s peršinom, koja je nastala kao rezultat istraživanja potaknutog tradicijskom predajom – zapisi varaždinskog samostana Uršulinki navode kako peršinova vodica na kožu djeluje blagotvorno i pomlađujuće. Istraživanje je pokazalo kako peršin zaista djeluje na hidrataciju, ublažavanje crvenila i vidljivost kapilara, a rezultati istog predstavljeni su na 4. hrvatskom kongresu farmacije s međunarodnim sudjelovanjem.
Vaši se proizvodi izvoze ne samo u susjedne zemlje, već i u velike industrijske sile poput Njemačke, pa čak i u daleku Južnu Afriku – možete li nam otkriti kako odabirete nova tržišta i otkud vam dolazi najveća potražnja?
Tako je, proizvode izvozimo i u Njemačku, Poljsku, Južnu Afriku, Srbiju, Crnu Goru, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu.
Iznimno nam je drago što narudžbe redovito dobivamo čak i iz Francuske, Engleske i Amerike – ljudi diljem svijeta su prepoznali kvalitetu naših proizvoda i upravo smo na to najponosniji.