Hrvatski beauty brend Skintegra donirao je čak 120.000 kuna u 14 udruga koje brinu o napuštenim životinjama.
Već petu godinu zaredom Skintegra, jedan od omiljenih hrvatskih beauty brendova, pokretač je promjena u društvu!
Hvale vrijedna donacija
Nije tajna kako je Skintegra brend koji je drugačiji od drugih – inzistiraju na etičkom poslovanju i društveno odgovornom ponašanju, a od samih svojih početaka aktivni su u lokalnoj zajednici.
View this post on Instagram
Od kampanja koje su usmjerene na odgovorno ponašanje prema životinjama do donacija sigurnim ženskim kućama koje osnažuju poziciju žena u našem društvu. Nastavljajući niz uspješnih kampanja odlučili su i ove godine dio svojih prihoda dati natrag društvu.
View this post on Instagram
Za bolje društvo!
U listopadu, mjesecu posvećenom udomljavanju životinja, Skintegra je donirala 120.000 kuna u 14 udruga i azila koji volonterski brinu o napuštenim životinjama. Ističu kako im je jako važno svake godine uključiti se u rad udruga u kojima volonteri nesebično odvajaju svoje slobodno vrijeme kako bi skrbili o nezbrinutim životinjama.
Humani beauty brend
Cjelokupni ovogodišnji iznos donacije raspodijeljen je na 14 azila i udruga koje djeluju diljem Hrvatske: Prava šapa, Udruga “SOS CAT”, Hrabre njuške, Udruga Merida i Udruga Plavi križ iz Zagreba, Udruga Devet Života iz Osijeka, Deseti Život iz Splita, Udruga Sklonište dobrote iz Čakovca, Udruga Šapa U Srcu Ogulin, Sklonište za pse Papagalo i Udruga MayaCat Resuce s Korčule, Udruga šinterice dobra srca i Udruga Grgin konak iz Koprivnice te naposljetku Udruga Bijeli očnjak iz Siska.
Osim donacijama, Skintegra životinje čuva i kroz svoje proizvode – njihove su formule 100% veganske i cruelty free – a proizvode odbijaju distribuirati u zemlje u kojima je testiranje na životinjama još uvijek tužna stvarnost.
Treba istaknuti kako je Skintegra u proteklih 5 godina sveukupno donirala skoro pola milijuna kuna u dobrotvorne svrhe.
Jedino što možemo dodati je – bravo i hvala Skintegri što uvijek nastoji biti dio rješenja, jasno naglašavajući kako je došlo vrijeme za humane brendove!