Trideset godina nakon što je prvi put odao počast vodi lansiranjem kultnog mirisa L’Eau d’Issey pour Homme iz 1994. godine, koji je redefinirao svježinu i eleganciju u svijetu parfema, Issey Miyake ponovno crpi nadahnuće iz ključnog elementa prirode – soli. Kao esencijalni sastojak života, sol budi naša osjetila, energizira nas, i unosi dinamiku u naše postojanje.
Sol kao inspiracija
Iako sol u prirodi gotovo nema miris,parfumer Quentin Bisch uspio joj je dati karakter koji nadilazi njezinu neprimjetnu aromu.
“Sol je sjećanje na val, na kožu. Moja namjera je bila pozabaviti se elementom soli, koji prirodno reagira na element vode, koji je brend ranije interpretirao, kao i na kretanje prirode”, objašnjava parfumer Quentin Bisch, veliki obožavatelj kuće Issey Miyake.
Miris se kreće u kontinuiranom dijalogu između mora i kopna, sa svježim i drvenastim notama koje ga održavaju živim poput otkucaja srca. Morski aspekt dolazi iz ekstrakta laminarije i hrastove mahovine, koja je nekada bila morska biljka, ali se prije tisuća godina preselila na kopno – obje note su prirodnog porijekla.
Ovaj morski akord dodatno je naglašen svježinom soli i pojačan živahnim prirodnim đumbirom, koji unosi energiju u kompoziciju. Zemljani tonovi dolaze iz prirodnog vetivera i cedrovine. Spoj između ova dva svijeta, mora i kopna, čini Sel d’Issey mirisom koji je neodoljivo dinamičan.
Simbolika bočice
Japanski dizajner i umjetnik Tokujin Yoshioka, inspiriran prirodnim fenomenima, stvorio je bočicu jednostavnih, muževnih linija koja reflektira svjetlost i energiju soli. Njezin eliptični oblik polako se stapa prema dnu, stvarajući fluidnu cjelinu.
Svjetlost koja se odbija od kromiranog metalnog poklopca dodaje dizajnu dojam pokreta i snage. Ovo je prva bočica u muškoj kolekciji brenda koja se može ponovno puniti. Minimalistička i elegantna, bočica je izrađena od do 20% recikliranog stakla, predstavljajući savršenu sintezu estetike i održivosti.