U ovo pandemijsko vrijeme, kada smo sve više pažnje počeli posvećivati koži neopterećenoj slojevima make upa, a omiljeni crveni ruž spremili u ladicu za neka manje maskirana vremena, parfemi su postali sretno mjesto – oaza u kojoj je moguće živjeti trenutke glamura. Štoviše, stručnjaci su ustvrdili kako mirisna nota koju najviše volimo otkriva i dio naše osobnosti.
Kako bismo vam olakšali izbor, pitali smo stručnjakinje za parfeme Vesnu Hršak, brand managericu iz Promandsa za mirise Issey Miyake, Zadig & Voltaire i Narciso Rodriguez te skincare Matis, te Ivanu Petković Čevru, digital & communication menadžericu za ekskluzivne brendove Armani, Yves Saint Laurent Beauté i Valentino grupacije L’Oreal Adria, što nam se divnoga sprema ove jeseni kada je riječ o novim mirisnim delicijama.
Održivot i briga o okolišu
– Kada govorimo o ovim mirisnim fazama, moram se složiti. YSL Rive Gauche obilježio je moje studentske dane, a Paco Rabanne Calandre srednjoškolske, kada sam ga “posuđivala” od mame. Bio je tu i Miss Dior na početku rada u kozmetičkoj industriji… Ali od 2003., kada smo se prvi puta sreli, Narciso Rodriguez For Her EDT i ja smo nerazdvojan par. Što se tiče noviteta, ove jeseni stiže novi muški miris Issey Miyake Fusion d’Issey Extreme te Zadig & Voltaire Art 4 All limitirane edicije. Moram istaknuti kako je ove godine, osim samih mirisa koji se koncentriraju na pobuđivanje osjećaja ugode i smirenja, veći osvrt na održivosti proizvoda, drastičnoj redukciji upotrebe plastike i neekoloških dijelova pakiranja, smanjen je volumen luksuznih kutija i pakiranja. Ukratko, fokus je na očuvanju planeta, kaže Vesna Hršak.
Brendovi pomiču granice
S aspekta lansiranja, jesen će, kaže Ivana Petković Čevra, vrvjeti mirisnim novitetima: stižu nam novi Armani My Way Intense miris te Valentino Voce Viva Intense koji slave prvu godišnjicu novim intense verzijama nakon lansiranja parfemskih voda u jesen prošle godine. Također, tu je novi Black Opium Extreme od YSL Beauty te novi miris za muškarce kuće Prada koji je još pod embargom.
– Ono što mogu potvrditi jest da brendovi pomiču granice, donose inovacije, osluškuju prirodu i klimatske promjene koje se događaju i nastoje joj biti podrška, štite je kroz proizvodne procese, ali i dodatne angažmane. Kao osobi koja je duboko unutar operativnih procesa, komunikacijskih i digitalnih kanala, samo uživanje u novim mirisima će pričekati nakon što predstavimo četiri velika lansiranja unutar mjesec dana, objašnjava Ivana.
A koji su to mirisi kojima se Vesna i Ivana uvijek vraćaju, koji su im vjerni pratitelji u svim dnevnim i večernjim prigodama?
– Nemoguće je izdvojiti jedan brand… Obozavam minimalizam i kreativnu genijalnost branda Issey Miyake, nažalost kod nas nedovoljno cijenjen, puni me Zadig & Voltaire mladenačom rock energijom gdje ništa nije nemoguće te Narciso Rodriguez kojem je svaki novi miris apsolutni hit, kaže Vesna Hršak i priznaje kako si ponekad dopusti poneku avanturicu od 30 ml novog mirisnog uzbuđenja, ali uvijek se na kraju vraća mirisu Narciso Rodriguez For Her EDT… I ta veza traje već 18 godina.
– Moji vjerni suputnici koji me prate su mirisi iz linije Armani Prive. Miris za mene ima određenu emociju, a estetika gospodina Armanija kod ovih nišnih mirisa je toliko istančana i stoga ih biram ovisno o tome kakav me dan čeka, zaključuje Ivana.