Kad pomislimo na luksuznu njegu kose, personaliziranu uslugu i prvoklasnu njegu – na pamet nam odmah pada luksuzni brend Kérastase.
Nastao u Parizu 1964. od strane francuskog vizionara François Dalle, tadašnjeg generalnog direktora L’Oréal grupacije, predstavio je pravu revoluciju u hair-care svijetu. U to vrijeme, njega kose kao takva, praktički nije postojala.
Brend koji je donio luksuznu njegu kose ženama diljem svijeta
Osluškujući želje i potrebe klijentica i njihove kose, Dalle je prepoznao poslovnu priliku na tržištu i odlučio kreirati visoko-kvalitetne proizvode za kosu, osnažene dediciranim salonskim ritualima. Više od pola stoljeća kasnije, danas je ovaj brend jedan od predvodnika inovacija na globalnom tržištu njege kose – upravo je iz njihovog laboratorija proizašla prva njegujuća kupka za kosu, njegujuća maska, njega za vlasište te serum za kosu i vlasište.
Danas je cilj Kérastasea donijeti iskustvo luksuzne njege kose ženama diljem svijeta u suradnji s ekspertima koji kreiraju personalizirana rješenja.
Jedinstvena filozofija pruža potpuno osjetilno iskustvo i personaliziranu uslugu
Zahvaljujući dubokom i opsežnom znanju o kosi te sofisticiranoj Kérastase dijagnostici, donose rješenja za sve vrste i potrebe kose, a sve su formule ovog brenda sigurne i bezopasne, s visokom koncentracijom aktivnih sastojaka za dokazano trenutačno i dugotrajno djelovanje.
Dio jedinstvene filozofije uključuje i potpuno osjetilno i luksuzno iskustvo za njegu kose pa personalizirana rutina podrazumijeva 3 koraka – njegujuću kupku, njegu/masku te vrhunske proizvode za stiliziranje – kako bi svaka kosa bila lijepa, njegovana i zanosna.
Ovaj je brend poznat i po priličnom strogim kriterijima kad je u pitanju odabir partnerskih salona – pa se tako nalaze u svega 1% salona u svijetu – što dovoljno govori o visokim standardima pružanja usluge. Kako bi osigurali nepristranost u ocjeni kvalitete usluge, nekoliko puta godišnje kontroliraju uslugu u partnerskim salonima putem mistery shopper ocjenjivanja. Što uslugu u Kérastase partnerskim salonima čini toliko jedinstvenom, kako izgleda personalizirana usluga i koje se tretmane zaista isplati napraviti?
Po ove smo se odgovore zaputili kod Ivane Mijatović, Kérastase marketing menadžerice, a iskoristili smo priliku da saznamo i koji su njeni ljetni favoriti za lice, tijelo i kosu, kao i omiljeni tretmani za zdravlje kose tijekom ljeta.
Koji su vaših top 5 proizvoda bez kojih ne možete zamisliti ljeto?
„Kad je u pitanju kosa – s obzirom na to da imam posvijetljenu kosu – prioritet ljeti mi je zaštita kose. (Kao i kože). Stoga ljeti koristim Kérastase ljetnu liniju Soleil, koja je obogaćena vitaminom E, kokosovom vodicom i babassu uljem. Proizvod koji uvijek imam u torbici je Soleil sprej – osim što mi štiti kosu od negativnih vanjskih čimbenika ljeti, pomaže mi i stilizirati lagani ljetni chic look. Osim ulja, obožavam Soleil masku za kosu, jer je lagane gel teksture, pruža mojoj kosi dovoljnu hidrataciju, a ne otežava ju”.
“Kad je u pitanju lice – koliko god uživala u zrakama sunca na svom licu, svjesna sam štetnih posljedica istih na moju kožu. Zato biram fluid za zaštitu od sunca: Vichy Capital Soleil UV anti age. Obožavam laganu teksturu ovog proizvoda i anti-age učinak koji pruža”.
“Među ljetne favorite ne mogu ne uvrstiti i parfem. U svojim užim krugovima poznata sam po svojoj „ovisnosti“ o parfemima – premda mi je ovo jako teško izabrati, moja 2 top favorita su: Lancome La Vie Est Belle Cristal Soleil i Carner Barcelona Rockstar“.
Koji su Kérastase tretmani najprodavaniji prije ljeta – na koje žene najviše dolaze u salone?
“Fusio Dose je već uveliko poznat kao kultni Kérastase tretman. Dame ga često biraju tijekom cijele godine, a osobito kao pripremu za ljeto. Obzirom da Kérastase eksperti mogu pripremiti preko 48 kombinacija boostera i koncentrata, personaliziranih prema potrebi svakog klijenta, a pri tome odgovoriti na dvojne potrebe kose, jasno je da je ovo najpoželjniji tretman. Također, obzirom da smo svi danas u nekoj utrci s vremenom, prednost ovog tretmana je i ta što potpuno transformira kosu u samo 5 minuta”.
Gdje je moguće napraviti dijagnostiku kose kao preduvjet za personalizirani Kérastase tretman?
“U svim partnerskim Kérastase salonima u svijetu, dočekat će vas ljubazno osoblje i prije bilo kakvog tretmana, odraditi vam stručnu dijagnostiku kose. Dijagnostika se sastoji od razgovora K eksperta s klijentom, kako bi se otkrile navike i želje klijenta vezano za njihovu kosu i vlasište. Zatim K eksperti procjenjuju trenutno stanje vlasišta i kose na temelju svoje ekspertize, te uz pomoć Kérastase mikrokamere, koja uvećava vlas do 500x i pomaže našim ekspertima uvidjeti stanja kose, koja su „golim“ okom nevidljiva.
K mikro kamera je povezana s K Profile aplikacijom, u koju Kérastase eksperti unose sva zapažanja tijekom procesa dijagnostike, te svaki klijent na email adresu može dobiti svoju personaliziranu dijagnostiku i preporuku tretmana, kao i proizvoda za kućnu njegu. Kao što možete zaključiti, dijagnostika u Kérastase salonima je od krucijalne važnosti, te joj pristupamo s maksimalnom ekspertizom i posvećenošću”.
Kako frizer kreira personalizirano rješenje? Kakvu uslugu možemo očekivati u Kerastase partnerskim salonima?
“Kérastase tretmani nisu „samo“ proizvodi ili „samo pranje kose“. U Kérastase salonima klijenti mogu iskusiti istinsko spa iskustvo, u kome će uživati svih njihovih 5 osjetila. Primjerice, mi u Kérastase-u ne peremo kosu, nego ju kupamo, stoga mi nemamo šampon, nego kupku za kosu. Cjelokupno iskustvo se sastoji od 7 koraka vrhunske njege: ljubazna dobrodošlica od visoko educiranih Kérastase stručnjaka, stručna dijagnostika kose, personalizirana preporuka tretmana i proizvoda za kućnu upotrebu, predstavljanje personalizirane rutine, kako bi klijent bio upoznat s cjelokupnim protokolom i zašto mu je K ekspert baš to preporučio, te iznimno senzorijalno K iskustvo kroz koje se klijentu pruža užitak za svih 5 osjetila. Zatim slijedi preporuka komplementarnih usluga te ugodan završetak rutine i pomoć pri odabiru adekvatnih proizvoda. Tijekom procesa razvija se odnos povjerenja i lojalnosti između K eksperta i klijenta.”
Koji biste Kerastase proizvode za kućnu upotrebu preporučili svakoj ženi za ljetnu sezonu? Koji su najprodavaniji u segmentu kućne njege?
“Svakako bih preporučila našu Soleil liniju. Pogodna je za sve tipove kose. Lagana formula, ne otežava kosu, a pomaže pri zaštiti od negativnih vanjskih čimbenika tijekom ljeta, te kosi pruža prijeko neophodnu hidrataciju. Ali svakako se treba držati i primarno preporučene rutine, odabrane od strane Kérastase eksperta”.
Postoji li način da kosa ostane zdrava cijelo ljeto, unatoč suncu, moru, visokim teperaturama?
“Definitvno. Njega je ključna. Ukoliko redovito idete na tretmane za njegu kose i koristite adekvatne proizvode za njegu u kućnoj rutini, nema straha od negativnih posljedica ljeti ili u bilo koje drugo doba godine. Vjerujem da su dame u Hrvatskoj itekako osviještene što se tiče beauty rituala i da ih percipiraju kao svojevrsno ulaganje u budućnost. Kosa, baš kao i koža, sve „pamte“. Stoga, ukoliko im pružite njegu, hidrataciju i nadasve ljubav, isto će vam i vratiti”.
Kojim ste tretmanima za njegu i ljepotu kose i sami vjerni?
“Ja redovito idem na Fusio Dose tretmane. Pod redovito mislim bar 3-4x mjesečno. Obzirom da svakodnevno stiliziram kosu jakim uređajima na toplinu (profesionalnim fenovima, peglom za kosu i uvijačima), te da imam posvijetljenu kosu, zaista mi je prioritet zdravi izgled kose. Stoga sam baš revnosna kad je njega kose u pitanju.
Ne preskačem niti jedan korak u kućnoj njezi: prvo kupka, zatim maska, finalno nanosim termo zaštitu i kapljicu Kérastase Chronologiste parfemskog ulja za kosu. Nakon ljeta si volim priuštiti pravo luksuzno iskustvo za kosu u vidu Chronologiste tretmana”.