Dobro, možda i nismo baš najvedriji dok danima gledamo kroz prozor svjesni da nam da odlazak u trgovinu treba Noina arka, ali ako zanemarimo te sitne nepogodnosti, jesen je godišnje doba koje je lako voljeti. Boje postaju mirnije, zrakom se širi miris kestena, a dekica je najtraženiji rekvizit. Nakon dinamičnog ljeta, dolazi vijeme ušuškavanja. Ali, dolazi i vrijeme beauti noviteta. Omiljene kozmetičke kuće lansiraju make up i mirisne kolekcije, koje popravljaju i najtmurniji dan. Brend Lancôme započinje jesen u revijalnom tonu – novom formulom obožavanog pudera Teint Idole Ultra Wear i kultnom parfemskom vodom La Vie Est Belle, koja se prvi put može ponovno napuniti.
Da, život je lijep
Priča o uspjehu La Vie est Belle nadilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u divnom uvjerenju koje Lancôme želi podijeliti sa svijetom – život je lijep. Deset godina kasnije, brend slavi rođendan legendarnog mirisa i razmatra njegov značaj u današnjem svijetu. Što nas čini sretnima, a što sprječava u tome? Beauty kuća obljetnicu obilježava i početkom novog razdoblja za Lancôme kao brend mirisa jer se kultna parfemska voda prvi put može ponovno napuniti.
La Vie est Belle simbolizira pristup brenda Lancôme prema održivom luksuzu i otkriva novu, ekološki prihvatljivu verziju koja se može ponovno napuniti. Posvećenost detaljima i inovativnost u razvoju sirovina za ovaj miris omogućili su upotrebu sastojaka iz održivih izvora. Primjerice, pačuli koji je glavni sastojak mirisa La Vie Est Belle dobiva se iz održivog izvora na Baliju. Alkohol biljnog podrijetla dolazi iz Francuske. Baš svi sastojci formule mirisa u skladu su s predanošću brenda prema djelovanju kojim se više čuvaju biološka raznolikost i okoliš.
Ekološki prihvatljiva bočica
Nastojanja brenda Lancôme odražavaju se i na bočici: brend je smanjio upotrebu stakla za 13%, a istovremeno nije bilo potrebno promijeniti prepoznatljivi izgled bočice. Svake će se godine uštedjeti milijun bočica, odnosno 223 tone stakla. Na sličan će se način smanjiti ekološki otisak vanjskog pakiranja te će se uštedjeti 15 tona kartona godišnje. Prepoznatljiva bočica može se reciklirati i ponovno napuniti. Ovom jednostavnom i očitom gestom koja ljubiteljima mirisa La Vie Est Belle omogućuje da na konkretan način svakodnevno sudjeluju u ovoj misiji uštedjet će se 50% stakla, 46% kartona, 46% plastike i 66% metala.
Suštinu mirisa La Vie est Belle čini iris, koji je zbog svojih posebnih mirisnih svojstava jedan od najcjenjenijih sastojaka u proizvodnji parfema. Francuski cvijet Iris pallida, koji za Lancôme dolazi u čvršćem obliku, širi miris svojih latica od cvjetnih i drvenastih nota do puderaste note aldehida i ljubičice. Ova složenost mirisa proizlazi iz nevjerojatnog putovanja od polja do kreativnog laboratorija.
Julia Roberts više je od lica koje predstavlja legendarni miris brenda Lancôme, ona ga u potpunosti utjelovljuje, a pokreću je iste vrijednosti koje se njeguju u sklopu ove inicijative za sreću. Kemija između mirisa La Vie Est Belle i njegove muze nadilazi sami osmijeh. Autentična i iskrena, Julia Roberts izgradila je karijeru u skladu s vlastitim standardima. Kao priznata glumica, ponosna majka i posvećena filantropkinja, Julia Roberts potiče osjećaj sreće kod sebe, ali i ostalih. Njezina se suradnja s brendom Lancôme još od 2010. godine temelji upravo na tome.
Idealnog prekrivanje i 24-satna izdržljivost
Uz ekološki prihvatljivi verziju La Vie Est Belle, koji se može ponovno napuniti, Lancôme predstavlja još jedan novitet koji će vam uljepšati jesen – Teint Idole Ultra Wear Care & Glow. Paleta pudera nudi raspon od 30 nijansi koje savršeno odgovaraju svim postojećim tonovima kože te ističu njenu prirodnu ljepotu. Zahvaljujući srednjoj prekrivnoj moći, koža je blistava, hidratizirana i bez osjećaja težine čak i 24 sata nakon nanošenja. Otporna tekstura i ujednačenost tena osiguravaju prirodan izgled kože.
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow nastao je primjenom iznimno lagane tehnologije koja se stapa s kožom. Riječ je o Lancômeovoj tehnologiji Neo-Glow koja povezuje formulu s kožom, bez nakupljanja, stvrdnjavanja i pomicanja te osigurava prekrasan sjaj koji djeluje čak i na masnoj koži, što često nije slučaj sa sjajnim proizvodima.
Osmišljen kako bi vašoj koži pružio sve blagodati za potrebnu njegu kože, sadrži hijaluronsku kiselinu koja ju dodatno hidratizira, dok bademova kiselina zaglađuje i pročišćuje kožu. Uz to, sadrži i zaštitni faktor 27 koji osigurava adekvatnu zaštitu od sunca. Novu formulu Teint Idole pudera krase i poboljšana svojstva seruma. Formula s 82% seruma koži daje blistavost, čini teksturu zaglađenijom i ujednačenijom.
Zaštitno lice kampanje američka je glumica Zendaya, dugogodišnja ambasadorica brenda. Za njezin prepoznatljiv izgled zaslužna je Sheika Daley, samouka vizažistica koja se u okviru kampanje pridružila glumici kako bi dekodirala na koji način djeluju aktivni sastojci za njegu kože u novoj formuli Teint Idole Ultra Wear Care & Glow pudera.