Nakon brojnih upita vjernih obožavateljica brenda, legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose, Kiehl’s Since 1851, jučer je otvorio svoja 5. vrata u Centru Cvjetni, u centru Zagreba.
Jedinstven prostor odražava povijest i tradiciju brenda
Nakon više od tri godine na tržištu i sada već četiri dućana u Splitu, Zadru i Zagrebu, Kiehl’s Since 1851 otvorio je dugoočekivana vrata i u centru Zagreba.
Baš kao i sve Kiehl’s prodavaonice, i novootvorena prodavaonica odiše Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom. Samim ulaskom u jedinstveni prostor, posjetitelji mogu prepoznati dugu povijest i ekscentričan karakter Kiehl’sa, a na samom ulazu posjetitelje zabavlja Kiehl’sov poznati kostur Mr. Bones.
Dućan u centru Zagreba razlikuje se po nekoliko elemenata koji se ne mogu naći u ostalim dućanima, poput “Feel our formulas” kutka gdje posjetitelji mogu isprobati sve proizvode na vlastitoj koži (mogućnost tretmana maskama, isprobavanja pilinga, proizvoda za čišćenje lica i sl.).
Otvorenje uz koncert i rezanje vrpce okupilo brojne goste
Na dan otvorenja ispred trgovine održan je Kiehl’s Unplugged koncert te je ovoga puta publiku uveseljavao Matija Cvek, koji je zajedno s dugogodišnjim Kiehl’s prijateljima; modnom dizajnericom Dianom Viljevac i pjevačicom Ginom Victorijom Damjanović, prerezao vrpcu novog dućana.
Uzvanici su mogli prisustvovati radionici presađivanja biljaka u prazne Kiehl’s ambalaže, preko kojih je Kiehl’s nastojao osvijestiti posjetitelje o važnosti recikliranja i iskorištavanja plastike u sklopu programa Made Better™.
Kiehl’s Made Better™, nova je platforma branda koja na autentičan i jedinstven način spaja Kiehl’sove trajne napore na području održivosti (kroz odabir sastojaka i ambalaže, proizvodnju i reciklažu te odgovornost prema zajednici) sa željama svojih kupaca.
View this post on Instagram
„Član osnivačke obitelji Kiehl’sa Aaron Morse jednom je prilikom izjavio da kvalitetna tvrtka mora imati svrhu postojanja, a da to nije samo svakodnevni rad u cilju stjecanja pravedne dobiti, već i unaprjeđivanje kvalitete zajednice kojoj pruža usluge“, ističe Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna globalna direktorica. „Ta je misija oduvijek zvijezda vodilja tvrtke Kiehl’s. Since 1851; posvećeni smo korištenju sastojaka iz održivijih i prirodnih izvora, smanjenju ambalažnog materijala te pomaganju zajednici. Trajno se razvijamo i poboljšavamo jer smatramo da naši kupci, društvo i planet općenito zaslužuju kvalitetnije (Made Better) proizvode. S tom smo misijom započeli 1851. i uvijek ćemo je provoditi.”
Dizajn s potpisom Johna Legenda
U sklopu ovogodišnje Kiehl’s Made Better™ kampanje, Kiehl’s je zajedno s Johnom Legendom ponovno uveo svoju # 1 masku, Rare Earth masku.
Nova Kiehl’s Made Better x John Legend Limited Edition Rare Earth maska sadrži omiljenu formulu koja klinički dokazano smanjuje proizvodnju ulja na površini kože za 46,7% te uklanja površinske nečistoće. Kutiju i naljepnicu s ograničenom serijom dizajnirao je John Legend, kao i preuređenje u novu veličinu od 50ml.
Cijena Kiehl’s Made Better x John Legend Limited Edition Rare Earth maska 50 ml: 163,00 kn
Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u centru Zagreba promicati naša inicijativa „isprobajte prije kupnje”, pokrenuta još prije više od 50 godina u našoj glavnoj prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca.
Uz postojeće dvije prodavaonice u Zagrebu u City Center One West, Arena Centar Zagreb te prodavaonice u Splitu i Zadru ovo čini petu Kiehl’s prodavaonicu u Hrvatskoj.
Kiehl’s je osnovan u njujorškoj četvrti East Village kao klasična ljekarna. Njegovo jedinstveno i bogato nasljeđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo s generacije na generaciju.