Američki brend Kiehl’s svake godine u predblagdansko vrijeme oduševljava ljubiteljice kozmetike najljepšim božićnim kolekcijama, koje se redovito nalaze na listama najpoželjnijih poklona.
Omiljena beauty tradicija
Bestseleri brenda već tradicionalno dobivaju novo razigrano ruho, a ambalaža ukrašena prekrasnim, blagdanskim motivima postala je omiljen ukras na kozmetičkim ormarićima žena diljem svijeta.
Kiehl’s je poznat po dugogodišnjoj suradnji s likovnim umjetnicima, koji svake godine imaju priliku predstaviti svoj dizajn u tradicionalnim blagdanskim kampanjama brenda.
Ekskluzivna blagdanska kolekcija ilustratorice Marylou Faure
Kako bi se nastavila ova dugogodišnja tradicija, Kiehl’s povodom svoje 170. blagdanske sezone predstavlja proširenu kolekciju svojih najpopularnijih proizvoda za njegu kože u razigranom, limitiranom izdanju osmišljenom u suradnji s ilustratoricom Marylou Faure.
Iz brenda ističu kako su posebno ponosni na činjenicu da su i tijekom blagdanskog razdoblja, inače poznatog po konzumerizmu, ostali posvećeni inicijativi Future Made Better, u sklopu koje nastoje proizvesti održivija pakiranja proizvoda.
Kiehl’sova zemlja snova – omiljena kozmetika u najveselijem duhu
Proizvodi za njegu kože Ultimate Strength Hand Salve te kultni i omiljeni Crème de Corps po prvi će put biti dostupni u novoj ambalaži s integriranim kartonom i FSC certifikatom s ciljem značajnog smanjenja količine upotrijebljene plastike.
U ovogodišnjem dizajnu Faure utjelovljuje nevjerojatnu energiju New Yorka te legendarnu četvrt East Village pretvara u čarobno mjesto iz snova prepuno raznih jedinstvenih likova u jeku blagdanskog slavlja.
Suradnja s najistaknutijim umjetnicima
Kiehl’sova globalna direktorica marketinga Maria Gustafson izjavila je: „Tražili smo umjetnički izričaj koji može prikazati čaroliju Kiehl’sove Zemlje snova te umjetnika koji može izraziti radosno blagdansko raspoloženje na živopisan i kreativan način. Snažne boje i raznoliki likovi Marylou Faure oživjeli su Kiehl’sov svijet te mu podarili jedinstven i razigran duh.”
U prikazu autentičnog uličnog slavlja mogu se vidjeti prijatelji, kupci, pa čak i Mr.Bones, kako uživaju u street-food slasticama na ulicama New Yorka, ukrašavaju izloge i plešu uz izvedbu glazbenog sastava na otvorenom.
Kiehl’s nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju suradnji s najistaknutijim i najpoznatijim umjetnicima kao što su Jeff Koons, Mickey, KAWS, Kenny Scharf, Peter Max, Jeremyville, Kate Moross i Janine Rewell.
Tijekom 2021. ona se nastavlja suradnjom s francuskom ilustratoricom Marylou Faure, koja je prethodno surađivala s brendovima Nike, Apple i Google. Ona je zahvaljujući svojoj posvećenosti društvenim i etičkim pitanjima savršen suradnik za Kiehl’sovo blagdansko izdanje.