Kažu da se stvari koje su zaista vrijedne ne moraju niti reklamirati, jer će pravi poznavatelji sami prepoznati vrijednost kada na nju naiđu.
Ta se logika pokazala istinitom u slučaju vrhunske dermatološke kozmetike. Neki od brandova kozmetike s farmaceutskim svojstvima toliko su učinkoviti da im nije potrebno oglašavanje, a bez obzira na to ostaju na listama najprodavanijih proizvoda za njegu lica na svijetu.
Koje tajne beauty insiderice čuvaju za sebe?
S obzirom na nedostatak reklame, morat ćete se potruditi postati dio profinjenog kluba ljubiteljica vrhunske kozmetike kako bi s vama podijelile tajnu svojeg besprijekornog tena.
Jedan od kultnih brandova koji već desetljećima funkcionira na tom principu je Biologique Recherche. Taj se prestižni francuski dermokozmetički brand smatra jednom od skrivenih tajni beauty insiderica jer cijelu marketinšku strategiju oslanja isključivo na usmenu predaju i preporuke zadovoljnih korisnica.
Upravo ga iz tog razloga obožavaju i brojne poznate dame, jer im, osim predivne i zdrave kože, daje osjećaj ekskluzivnosti i luksuza. Biologique Recherche brand je koji se vratio osnovama njege kože, izbacujući sve sastojke koje smatra nepotrebnim viškom, a ostavljajući samo one koji doprinose zdravlju kože.
Kvaliteta sastojaka i vizualni minimalizam
Kreatori branda ostali su vjerni čistoći i minimalizmu ne samo kada su sastojci u pitanju, već i u dizajnu pakiranja. Jedan od razloga tome je činjenica da su Biologique Recherche osnovali liječnici i biolozi prije više od 40 godina, želeći se maksimalno posvetiti razvijanju proizvoda s najkvalitetnijim i najčišćim sastojcima, koji su zaista učinkoviti i pomažu ljudima postići zdravu i prekrasnu kožu.
Stavljajući naglasak na istraživanja i razvoj proizvoda i sastojaka, nisu pridavali veću pozornost dizajnu, marketingu niti vizualnom identitetu. Taj se pristup nije promijenio do danas, pa je učinkovitost i dalje daleko važnija od vizualnog dojma, smatrajući kako će se svaki klijent vratiti čim prvi put isproba njihove proizvode i uvjeri se u njihovu moć.
Ispravna aplikacija jednako je važna kao i sastojci
Vrlo snažni, koncentrirani i čisti sastojci u kombinaciji s detaljno osmišljenim protokolima aplikacije, učinili su ovaj brand sinonimom za zdravlje kože, a za Biologique Recherche žene najčešće saznaju upravo jedne od drugih.
S obzirom na to da je dio filozofije branda i pravilna tehnika primjene, a ne samo sastav proizvoda, svoju prodajnu mrežu grade isključivo u salonima ljepote s educiranim kozmetičarkama, koje prolaze detaljnu edukaciju u analizi i njezi kože, ali i tehnikama nanošenja proizvoda, kako bi svakom klijentu mogle pružiti potpuno personaliziran tretman s idealnim proizvodom baš za njega.
U Zagrebu smo prestižne proizvode i specijalizirane tretmane ovog luksuznog branda pronašli u ekskluzivnom institutu za ljepotu Ambassade de la Beauté na Marulićevom trgu te u Poliklinici Duduković na adresi Trg braće Mažuranić 3, dok Splićanke u tretmanu mogu uživati u hotelu Le Méridien Lav u splitskoj Marini.
Najnaprednija tehnologija u bočici
Biologique Recherche nije jedini prestižni brand koji se odlučio na marketinšku strategiju bez oglašavanja. Naime, još je jedan omiljen brand dama diljem svijeta svoju popularnost izgradio na usmenoj predaji i podršci znanosti.
Riječ je o američkom brandu SkinCeuticals, stvorenom 1997. zahvaljujući radu poznatog dermatologa i znanstvenika dr. Sheldona Pinnella, koji je prvi uspio stabilizirati čisti vitamin C visoke koncentracije i niske pH vrijednosti, kako bi omogućio optimalnu apsorpciju sastojaka.
Danas su tom dermokozmetičkom brandu vjerni milijuni žena, ali i brojne slavne ljepotice poput Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez, Jessice Albe i mnogih drugih.
Antioksidansima do pomlađenog tena
SkinCeuticals u svojim se istraživanjima usredotočuje na samo jednu misiju, a to je zdrava koža bez znakova starenja. Znanost su stavili u službu ljepote i uložili sve napore u stvaranje najnaprednije antioksidativne tehnologije i otkrića za njegu kože.
Formulacije proizvoda oslanjaju se na desetljeća istraživanja o karcinomu kože, koja su dovela do nevjerojatnih prekretnica u upotrebi antioksidansa, posebice vitamina C, koji je jedan od najkorištenijih aktivnih sastojaka tvrtke SkinCeuticals.
Brandovima koji se oslanjaju na moć usmene predaje, u fokusu je učinkovitost proizvoda, pa i SkinCeuticals koristi isključivo visoko koncentrirane čiste sastojke farmaceutske kvalitete, ali ih kombinira s prirodnim biljnim ekstraktima kako bi poboljšao njihovu apsorpciju.
Svi korišteni sastojci namijenjeni su zaustavljanju i ispravljanju znakova starenja i zaštiti kože od utjecaja iz okoliša, pa niti jedan proizvod ovog vrhunskog branda ne sadrži suvišne kemikalije, bojila ili konzervanse.
Potpomognuti znanstvenim istraživanjima, formulacije proizvoda iz laboratorija SkinCeuticals su nenadmašne, a u prilog tome govori i činjenica da ih koriste dermatolozi, estetski liječnici i kirurzi diljem svijeta.
Moćni serumi i kreme ovog američkog branda mogu se naručiti online na službenoj web stranici tvrtke, a od 2013. dostupni su i u Zagrebu, u nekoliko dermatoloških poliklinika, među kojima je i Poliklinika Milojević.