Od 1964. godine, Kérastase gradi uspjeh kad je riječ o vrhunskoj njezi vlasišta i kose kroz izvrsne proizvode i tretmane u salonima, a sve pokreću znanstvena ekspertiza, profesionalno znanje i intuitivno razumijevanje onoga što ljudi uistinu žele od njege kose. Sada kada slavi 60. obljetnicu, prisutan je u više od 60 zemalja sa zajednicom od oko 150.000 frizera. Brend usvaja filozofiju “njega na prvome mjestu” koja se proteže izvan njenih proizvoda: njega za sve tipove kose i sve pojedince, kao i za svijet u kojem živimo.
U povodu proslave ove uistinu posebne obljetnice, Hrvatski Kérastase tim pozvao je najveće ambasadore, odabrane Kérastase eksperte, kao i predstavnike vodećih medija, u lukuzni istraski resort Meneghetti, gdje su imali priliku uživati svim osjetilima u zlatnom zalasku sunca, nezaboravnom olfaktivnom iskustvu, kao i gastro delicijama s Michelin* preporukom. Tim je predstavio povijest brenda od Francuskog chica 60-ih do modernih, pa i futurističih trendova.
Kérastase je predan poboljšanju svog utjecaja na planet, koristeći inovacije kako bi smanjio svoj vodeni otisak i očuvao resurse, stvarajući održiviji put za frizere i potrošače. Brend nastavlja biti pionir u budućnosti njege kose dok istovremeno potiče pozitivne promjene i nastoji izgraditi raznolikiju, inkluzivniju i odgovorniju budućnost.
“Nastao usred pokreta za oslobođenje žena 1960-ih, Kérastase ostaje stalni pobornik ženske snage i individualnosti. To je snaga koja stoji iza svega što radimo kao moderni luksuzni brend za njegu kose. Želimo da blistate, uvijek, jer kada blistate, osjećate se kao da možete osvojiti svijet. To je osjećaj koji je Kérastase stavio u svaku bočicu Elixir Ultime ulja za kosu od svog stvaranja prije više od deset godina. Ove godine obilježavamo 60. obljetnicu našeg brenda i da bismo je proslavili, obnavljamo ovaj najpoznatiji proizvod”, poručuje globalna predsjednica Kérastasea Rosa Carriço o 60. obljetnici Kérastasea.
Svaki aspekt Elixir Ultime ulja je ikonski. Kultno pakiranje od recikliranog stakla se sada može ponovno puniti. Kultna divlja kamelija… Sama formula je rezultat šestogodišnjeg istraživanja razvoja nove generacije ulja za kosu, sa snažnom divljom kamelijom kao našim glavnim sastojcima.
“Naravno, predstavljamo našu novu ikonu, Sydney Sweeney. Sydney jasno utjelovljuje sve što Kérastase žena cijeni – snažnu, oslobođenu ženstvenost – i ovjekovječuje naš moto, You Dare, We Care. Kao i obično, stvorili smo kultni film kako bismo proslavili novi Elixir Ultime. Predstavljajući Sydney u crno-bijeloj boji, aludirajući na napjeve pariškog popa u stilu 60-ih, film odiše snagom, seksipilom i promiče izvrsnost brenda Kérastase, a snimio ga je kultni dvojac Inez i Vinoodh. To je vrhunac naše prošlosti, sadašnjosti i budućnosti – sinergija luksuza, znanosti i snage, sve u jednoj prekrasnom pakiranju”, zaključuje Rosa Carriço.