Makeup koji njeguje lice – saznali smo sve o puderima koje obožavaju dermatolozi

Nedavno smo uživali u lansiranju predivne proljetne kolekcije Ready to Bloom, ali i slavlju 30. rođendana mineralne kozmetike jane iredale. O tri desetljeća posvećenosti ljepoti i zdravlju kože i obljetničkoj kolekciji tom smo prilikom razgovarali s britanskom makeup artisticom i međunarodnom edukatoricom brenda Emom Parsons. Brojnim predstavnicima medija, poznatim damama i vjernim korisnicama opisala je filozofiju i razvojni put brenda, ali nam i otkrila insajderske detalje o najtraženijem mineralnom makeupu na svijetu.

Ema Parsons vizažistica je već više od 25 godina, uz to je beauty terapeutkinja i hair stilistica. Specijalizirala se za makeup u industriji vjenčanja, a kako sama kaže, uvijek je težila isticanju suptilne prirodne ljepote. Boreći se s aknama u odrasloj dobi, sanjala je o šminki koja neće dodatno pogoršati njezino stanje. San joj se ostvario kad je prije 18 godina saznala za jane iredale – makeup koji pridonosi zdravlju kože. Sve što je naučila u karijeri o zdravlju kože i skincare proizvodima radeći za brend jane iredale sada prenosi drugima te primjenjuje na svojim klijenticama.

Kozmetička linija čiji je slogan The skin care makeup toliko je čista da je preporučuju estetski kirurzi i dermatolozi diljem svijeta. Jane Iredale smatra da šminka treba dobro izgledati, činiti dobro koži i stvarati dobar osjećaj.

Njezini makeup proizvodi njeguju, a ujedno prate najnovije beauty trendove, što je dobitna kombinacija koja ostalim brendovima može poslužiti kao uzor.

Formule su dermatološki testirane pa ih mogu koristiti i osobe s osjetljivom i problematičnom kožom, čije će nedostatke prikriti, ali umiriti biljnim ekstraktima. Osim što djeluju protuupalno, jane iredale proizvodi uspješno prekrivaju stanja poput akni, rozaceje te crvenila nakon laserskih tretmana i kemijskih pilinga. Pružaju također široki spektar UV zaštite – od 15 do 30.

U razgovoru s Emom Parsons otkrili smo još zanimljivosti vezanih u brend, a njezine odgovore donosimo u nastavku!

Međunarodna ste edukatorica svjetski poznatog brenda mineralnog makeupa jane iredale. Dio vašeg posla su i putovanja, gostovanja na eventima te predstavljanje noviteta. Što nam donosi proljetna kolekcija Ready to Bloom i čime je nadahnuta?

Osnivačica brenda inspiraciju je pronašla u onome što joj je pri srcu – proljetnim bojama svojeg vrta u Berkshireu koji joj je stalni izvor nadahnuća. Upravo je u Berkshireu, u američkoj državi Massachusetts, sjedište kompanije Jane Iredale osnovane 1994. godine. No, Jane nije samo uspješna poslovna žena, ona je i strastvena vrtlarica te zaljubljenica u prirodu i sve organsko. Nova kolekcija Ready to Bloom svojevrsni je hommage njezinoj ljubavi prema prirodi, a njezin naziv govori i o samom brendu. Naime, već 30 godina obrazujemo žene, učimo i skupljamo znanje – sada je vrijeme da „procvjetamo“. I svijet je spreman za našu filozofiju, za ono za što se godinama zalažemo: makeup treba biti više od podloge – treba ujedno njegovati kožu.

Kako je ponuda brenda evoluirala u posljednjih 30 godina? U čemu je tajna njegova uspjeha i dugovječnosti?

Dugi niz godina radim za jane iredale; prvi sam se put susrela s brendom  još kao 12-godišnjakinja. Bio je to brend koji je sve radio drugačije, slobodno mogu reći da smo bili ispred svog vremena. Okupili smo velik broj poklonica, žena koje su željele nešto drugačije. Moto našeg brenda je The skincare makeup. Naime, sve izgleda sjajno kada imate 16 godina i mladu kožu, ali u zreloj dobi, ako je koža na bilo koji način tretirana, kozmetičkim ili estetskim zahvatima, ne želimo nanositi proizvode koji će dodatno narušiti njezino stanje.

Mogu reći da sam doživjela neku vrstu edukativnog putovanja kroz brend. Doživjeli smo veliki napredak tijekom dva desetljeća, i sam brend je napredovao. Mislim da je ključ uspjeha brenda priroda minerala. Minerali su inertni, na njima se ne razvijaju štetne bakterije. Riječ je dakle o čistom pigmentu. Dodavanjem njegujućih sastojaka postigli smo savršenu kombinaciju. Mineralni makeup koji će ispuniti svoju svrhu: ujednačiti ten i ujedno biti nježan prema koži.

S obzirom na to je brend okrenut dobrobitima za kožu, a ne samo dekorativnom učinku, njegova filozofija uvelike počiva na kvaliteti sastojaka. Danas upravo proizvodi s prirodnim sastojcima doživljavaju procvat, odražava li se to na veću potražnju među kupcima?

Mislim da su žene danas svjesnije korelacije između onoga što jedu, onoga što nanose na svoju kožu, životnog stila i zdravlja kože. Definitivno se promijenilo tržište, kupci zahtijevaju sastojke koji su čisti, koji njeguju i ne štete koži.

 

Iskoristit ćemo priliku i upitati vječno pitanje: tekući puder ili onaj u kamenu? Moramo li uopće birati?

Kad govorimo o konvencionalnom makeupu, postoje nedostaci i jednog i drugog. Ali kod jane iredale nema razlike jer su tekući mineral i mineral u prahu u biti isti proizvod. Ne sadrže sastojke koji koži mogu naštetiti. Tekući puder ima vodenu bazu, ali i dalje je riječ o čistom mineralnom pigmenutu, samo u tekućem obliku. Puderi u kamenu PurePressed® Base imaju mineralnu podlogu i ne sadrže talk – neće dakle zagušiti kožu i začepiti pore. Neće je ni isušiti poput tradicionalnih pudera s amonijevom bazom. U naše su pudere dodani sastojci poput ekstrakata borove kore i nara te različiti antioksidansi kojima se postiže kremasta tekstura, a pritom i njeguju kožu. Tu je i sprej za hidrataciju koji stapa minerale s kožom pretvarajući ih u tekuću podlogu. Osobno sam veliki’fan PurePressed Base pudera jer je pogodan za sve tipove kože i lako se nadograđuje.

Među najvećim trendovima u 2024. je latte makeup koji nam nježne tonove kave donosi u sjenilima, rumenilima i ruževima. jane iredale kolekcije idealne su za rekreiranje ovog trenda – izdvojite nam vaš omiljeni proizvod.

Latte šminka daje brončani izgled koji podsjeća na kavu s mlijekom. Oslanja se na brončane i smeđe tonove, ovisno o nijansi vaše kože. Kada se šminkate monokromatski, možete to primijeniti na svim dijelovima lica. Možete osjenčati oči, usne, možete se igrati toplijim ili hladnijim tonovima, posegnuti za svjetlijim ili pak tamnijim nijansama.

Moj favorit je PurePressed Eye Shadow Triple Cognac. To su nježna, visokopigmentirana mineralna sjenila u kamenu pogodna i za one s izrazito osjetljivim očima. Mogu se nanositi „na suho“ ili pomiješati s hidratantnim sprejevima za intenzivniju boju. Triple Cognac prekrasan je miks triju nijansi konjaka koje pristaju svim tonovima kože. Zašto ne bismo svojoj kavi dodali kap konjaka?

Makeup artisti često izbjegavaju pudere i rumenila u kamenu na zrelijoj koži – ali ne i kad je riječ o jane iredale, a posebno ističu kako je potrebna vrlo mala količina proizvoda kako bi se postigao željeni efekt. U čemu je tajna?

Tajna je u mikroniziranim  mineralima. Minerali su pigmentirani i koristimo ih bez punila, za razliku od konvencionalne šminke koja, primjerice, u punilima koristi talk. Usto su i vrlo koncentrirani pa s malo proizvoda možete postići željeni učinak. Način na koji se minerali slažu (poput ribljih ljuskica), prianjaju na površinu kože, reflektiraju dio kože, sve to stvara efekt difuzije svjetlosti te pridonosi svježem i prirodnom izgledu.

Proizvodi jane iredale popularni su i među dermatolozima – zbog čistoće sastojaka i umirujućih svojstava nanose se nakon dermatoloških tretmana. Kako ste uspjeli zadržati tako snažan skincare aspekt s obzirom na to da ste ipak primarno makeup brend?

Radeći s konvencionalnim makeupom, Jane je uočila njegove loše strane. Tada je počela razmišljati o liniji dekorativne kozmetike s „čistim“ sastojcima koji pridonose zdravlju kože. U suradnji sa stručnjacima, izbacila je umjetne mirise i konzervanse, sve što iritira kožu i začepljuje pore, te proizvode obogatila njegujućim sastojcima kako što su hijaluronska kiselina, Q10, ulje jojobe, aloe vera itd. Njega je oduvijek u fokusu brenda.

Pročitajte još i ...