Ako ste i vi, nakon godina isprobavanja parfema poznatih proizvođača, poželjeli isprobati nešto sasvim novo, drugačije, posebnije i prilagođeno baš vama – zasigurno ste se u svojoj potrazi susreli i s izrazom niche parfemi.
Ova je grana među najbrže rastućima u luxury industriji, a njenoj popularnosti doprinosi sve veći broj osoba koje žele mirisati fenomenalno, ali istovremeno i – drugačije od ostalih. Osim jedinstvenih, nekonfekcijskih mirisa koji ne podsjećaju na poznate mainstream parfeme, niche parfumerije odlikuje i posebna atmosfera.
Najčešće je riječ o luksuznim, šarmantnim, intimnim boutique prostorima na prestižnim lokacijama, a gotovo svaka metropola danas ima nekoliko niche parfumerija koje kupcima pružaju sasvim posebno korisničko iskustvo i doživljaj kakav neće pronaći u klasičnim prodavaonicama parfema i beauty trgovinama.
Osim bogate ponude jedinstvenih mirisa, niche parfumerije odlikuje i iznimno educirano osoblje i izvrsno korisničko iskustvo – odabir niche parfema po svojoj mjeri u ovakvim specijaliziranim prodavaonicama pravo je iskustvo za pamćenje.
Donosimo vam 5 najpoznatijih niche parfumerija čija su imena znalcima već dobro poznata.
Acqua Di Parma
Neka su imena iz svijeta niche parfema već toliko poznata da ih se gotovo prestalo smatrati niche parfumerijama, a jedna od najpoznatijih kuća svakako je Aqua Di Parma.
Ova talijanska lifestyle i modna kompanija proizvodi parfeme, svijeće, modne dodatke, pa čak i odjeću, a svi su proizvodi ekskluzivni i proizvedeni u Italiji, s distribucijskom mrežom u 43 zemlje.
Prvi niche parfem koji je ova kuća proizvela nosi naziv Colonia, a kreiran je davne 1916. u maloj parfumeriji u centru Parme, grada po kojem je tvrtka dobila ime.
Tijekom proteklog stoljeća parfemi ove kuće sve su više dobivali na popularnosti, što je doprinijelo mnogo većoj proizvodnji, ali i sve brojnijoj klijenteli iz svijeta slavnih osoba, modnih ikona i filmskih zvijezda.
Escentric Molecules
Escentric Molecules još je jedan brend za čije ime danas znaju gotovo svi, a ne samo ljubitelji niche parfema. Ovaj je brend kreiran kao prava revolucija u svijetu parfema, s idejom da svaki miris predstavlja jedan mirisni sastojak, odnosno “aroma-chemical”, molekulu koja sadrži esenciju mirisa.
Ovakav pristup je posve jedinstven za brend Escentric Molecules – niti jedan drugi proizvođač parfema na svijetu mirisima nije pristupio na ovaj način. Iza brenda stoji njemački majstor parfumer Geza Schön, koji je tijekom godina surađivao s Dieselom, Ormondejem Jayneom, FCUK-om i Boudiccom, a 2006. je stvorio Escentric Molecules.
Escentric Molecules svoje postojanje duguje aroma-molekuli koja u prirodi ne postoji – Iso E Super je kreirana u laboratoriju 1973., no javnosti je predstavljena tek 2006. pri lansiranju brenda. Parfemi nose jednostavne nazive po molekulama – 01, 02, 03, 04 i 05. Svaki od njih usredotočen je na jednu rijetku mirisnu molekulu koja obilježava parfem i daje mu prepoznatljivost.
MEMO Paris
MEMO Paris je niche brend parfema kreiran 2007., a iza njega stoji bračni par Clara i John Molloy. Oni svoju priču s kreiranjem parfema opisuju kao putovanje, magični proces korištenja sirovih materijala i stvaranja proizvoda premium kvalitete.
Vodila ih je želja za upoznavanjem novih ljudi i privlačenjem različitosti – kakvi su i oni sami. Naime, ovaj par predstavlja spoj dva svijeta – Parižanka i Irac koristili su samo prirodne sastojke, od kojih su mnogi vrlo rijetki i skupocjeni. Kao veliki ljubitelji putovanja, mnoge su mirise iz svoje kolekcije posvetili destinacijama koje su ih putem inspirirale.
Jedan od najpopularnijih parfema brenda je Argentina, koji objedinjuje slobodan duh putovanja, strast plesa i latino ritma. Glavna nota parfema je ruža, “kraljica cvijeća” i simbol vječne, iskonske ljubavi.
Tauer Perfumes
Le Labo
Le Labo je francuski niche brend parfema, a naziv mu u prijevodu znači “laboratorij”. Riječ je brendu tvrtke Estée Lauder sa sjedištem u New Yorku. U manifestu brenda stoji kako “budućnost luksuza leži u umješnosti i umjetničkim vještinama”, a upravo je takav nekonvencionalni pristup vidljiv i u njihovim trgovinama.
Brend je osnovan 2006. u New Yorku, a iza njega stoje Eddie Roschi i Fabrice Penot, dok je tvrtku 2016. kupila kompanija Estee Lauder. U ponudi brenda nalazi se 18 parfema i 9 ambijentalnih mirisa za prostor. Svi su parfemi kreirani bez sastojaka životinjskog porijekla, parabena, umjetnih boja te nisu testirani na životinjama. Svaki je parfem kreiran na licu mjesta nakon narudžbe klijenta te se na bočicu zatim stavlja klijentovo ime, kako bi iskustvo personalizacije bilo potpuno. Neki od najpopularnijih mirisa brenda Le Labo su Another 13, Baie 19 i Santal 33.