Mirisi za dame koje se ne žele uklopiti

Parfeme ne kupujemo samo da ne bismo loše mirisali – za to imamo dezodoranse. Parfemi su ipak jedna razina više: odraz naše osobnosti… Bez obzira na to radi li se o nježnoj i ženstvenoj ruži ili zavodljivoj vaniliji, mirise usklađujemo s različitim fazama svog života, pa čak i s različitim raspoloženjima koja imamo tijekom tog vremena. Ako se ubrajamo u sretnice, pronaći ćemo miris koji odražava baš ono naše dubinsko „ja“… Kad god vaš partner, prijatelji i obitelj osjete samo dašak tog parfema, odmah će pomisliti na vas.

Pri odabiru mirisa s potpisom, svi žele onaj neki jedinstveni, po kojem ne miriše baš svaka treća žena… I tu u priču upadaju nišne parfemske kuće. Posljednjih je godina zabilježen nevjerojatan skok popularnosti i potražnje za nišnim parfemima, jer – iako se većina ljudi u većini situacija želi uklopiti, u priči s parfemima jednostavno želimo „biti svoji“.  A sljedeći parfemi to nam i omogućuju…

Penhaligons’s

Britanski brend Penhaligon’s u mirisnom je biznisu od 1870. Posao je započet u brijačnici, a prvi je parfem predstavljen 1872., pod nazivom Hammam Bouquet. Otada je lansirana široka paleta parfema koji mirišu na autentičnost.

Njihova najnovija kolekcija Portraits posebno je kreativna i jedinstvena jer je svaki miris lik iz priče smještene u viktorijansko doba. Kolekcija priča priču ispunjenu ljubavlju, izdajom i nevjerom, a u njoj možete pronaći lik koji najbolje predstavlja ono što ste vi. Mirisi u kolekciji Portraits bogatiji su u usporedbi s njihovim ostalim linijama, savršeno ocrtavaju složenost karaktera te su, u dobrom starom britanskom duhu, pomalo zajedljivi i provokativni.

Amouage

Izuzetno luksuzna marka mirisa iz Omana, Amouage se uvijek povezuje s besprijekornom kvalitetom i očaravajućim potencijalom. Amouage, koji je 1983. osnovao sam sultan Omana, svijetu nastoji omogućiti da zaroni u zavodljivi svijet arapskih mirisa. Očekujte da ćete osjetiti omamljujuće arome ouda, tamjana, ruže, mošusa i začina u njihovoj impresivnoj aromateci od 86 maštovitih sastojaka… Njihovi su mirisi često nadahnuti jednom riječju (Jubilation, Honor, Reflection, itd.), a postoje u dvije verzije – za nju i za njega.

I njihovi flakoni odaju počast Bliskom Istoku, od grba na prednjoj strani bočice do čepova nadahnutih raskošnim zdanjima karakterističnim za tu regiju. Njihovi mirisi nisu za osobe koje ne podnose jake parfeme. Premda u svom asortiman imaju neke kombinacije koje će se svidjeti većini, ukupni je efekt mnogo superiorniji. Oni koji traže odvažni miris zbog kojeg ćete se odmah istaknuti, i pružiti vam osjećaj pripadnika arapske kraljevske obitelji, doći će na svoje s Amouage mirisima.

The Different Company

Nepretenciozan i prekrasno suzdržan, brend The Different Company je savršen za žene koje se žele diskretno razlikovati. Nema, naime, ničeg glasnog ili neugodnog povezanog s ovom francuskom markom stvorenom 2000., koja danas u kolekciji ima više od 20 mirisa. Njihov jedinstveni dizajn bočica jednostavan je, ali privlačan, i kao takav dočarava bit brenda. Ekipa koja stoji iza njega nije zaljubljena u marketing i koncepte koji bi privukli mase, već puštaju svojim kreacijama da govore.

Slijedeći misiju stvaranja luksuznih mirisa s kojima ćete se osjećati kao milijun dolara, The Different Company surađuje sa svjetski poznatim parfimerima kao što su Jean-Claude Ellena i Bertrand Duchaufour. Iako u svom asortimanu imaju širok raspon mirisa, nijedan od njih nije ni preglasan ni previše drzak, ali daje onaj francuski “je ne sais quoi” koji svi želimo.

Nasomatto

Talijanska nišna parfemska kuća Nasomatto poznata je po svojim atraktivnim bočicama, točnije – čepovima. Svaki miris iz njihove linije ima jedinstvenu kapicu izrađenu od različitih materijala (pluto, drvo…), s različitim završnim obradama.

Nijedan čep nije potpuno isti, svi su izrađeni od organskih sirovina, a veliki su poput bočica u kojima se nalazi 30 ml ekstrait de parfum koncentracije mirisa. Parfemi su iznimno jaki, statement mirisi – bilo da se radi o aromama viskija u Baraonde ili tamnim oud notama u kreaciji Black Afgano.

Fort & Manle

Oko australske parfemske kuća nedavno je nastao veliki hype: u godinama koje dolaze na Fort & Manle će definitivno trebati početi računati svi sudionici svijeta parfema. Na tamni flakon u gotičkom stilu utisnuta je pločica s kompleksnim ilustracijama koje dočaravaju karakter mirisa. Parfimer i osnivač Rasei Fort pomno je osmišljavao kreacije miješajući ulja i sirovine kako bi stvorio autentične parfeme koji nisu sintetički i ne ostavljaju oštar miris.

Neobična imena poput “Ispovijesti vrtnog gnoma” i “Ljubičasti šešir gospodina Bojnokopffa” ovim parfemima daju dozu ekscentričnosti, no njihov je miris krajnje profinjen, a sastojci visokokvalitetni.  Ideaklni su za osobe koje ne traže samo lijepe, već i maštovite mirise.

Pročitajte još i ...