Od 1851. godine brend Kiehl’s utjelovljuje svoje farmaceutsko nasljeđe posvećenošću obrazovanju kupaca o jedinstvenim problemima u vezi s kožom i stvaranjem novih formula, tehnika i alata za učinkovito rješavanje tih problema.
Stručna procjena i personalizirana usluga
Savjetovanje u Kiehl’s prodavaonici dio je ove misije. Riječ je o iskustvu neodvojivom od ljekarničkih korijena brenda, a danas se godišnje provede više od 5 milijuna takvih savjetovanja diljem svijeta.
Slično posjetu specijaliziranom stručnjaku, kupci u potrazi za proizvodima za različita stanja u vezi s kožom dolaze u Kiehl’s radi stručne procjene, obuke i personalizirane usluge koju ovaj brend nudi.
U neprekinutoj misiji razvoja iskustva savjetovanja u vezi s kožom brend Kiehl’s Since 1851 s veseljem predstavlja dubinsku analizu kože pomoću uređaja Derma-Reader, novo i poboljšano savjetovanje u Kiehl’s prodavaonicama koje se temelji na upotrebi naprednog dijagnostičkog alata osmišljenog za stručnu procjenu individualnih posebnosti i općenitog stanja kože.
Savjetovanje spaja dubinsku fotoanalizu kože i znanstvene činjenice te personalizirano stručno znanje tvrtke Kiehl’s, kako bi se na temelju jedinstvenih problema i ciljeva svakoga korisnika osmislila rutina njege sa svrhom ostvarivanja zdravijeg i mlađeg izgleda kože.
Svaka koža ima drugačije ciljeve
„Kupci diljem svijeta obraćaju se stručnjacima za njegu kože brenda Kiehl’s za pomoć u boljem razumijevanju njege vlastite kože”, izjavila je Cammie Cannella, Kiehl’sova potpredsjednica Odjela za globalno iskustvo kupaca i obuku.
„Da bismo dodatno poboljšali ovo prepoznatljivo personalizirano iskustvo savjetovanja, s ponosom predstavljamo Derma-Reader, naš novi napredni dijagnostički alat koji će doista promijeniti način na koji korisnici doživljavaju svoju kožu. Pod vodstvom naših stručnjaka za njegu kože svaki će korisnik biti podvrgnut sveobuhvatnoj dubinskoj analizi kože koja će otkriti njihove jedinstvene potrebe. Korisnici će saznati više o ciljanim tretmanima i dobiti savjete o upotrebi Kiehl’s proizvoda koji će im pomoći u ostvarivanju individualnih ciljeva kože.”
Šest glavnih problema – i savjeti kako ih riješiti
Uređaj Derma-Reader brenda Kiehl’s sadrži vrhunske tehnike snimanja kože koje omogućuju dubinsku i površinsku analizu kože u stvarnom vremenu.
Šest problema kože koje ovaj uređaj analizira uključuju bore i fine linije, teksturu, mrlje na površini kože, tamne mrlje u nastajanju i proširene pore.
Analiza pomoću uređaja Derma-Reader omogućuje stručnjacima za njegu kože brenda Kiehl’s educiranje kupaca o njihovoj koži i njezinim jedinstvenim potrebama uz pregled detalja koji nisu vidljivi golim okom. Na temelju rezultata stručnjaci za njegu kože brenda Kiehl’s mogu preporučiti odgovarajuće sastojke i dati savjete o životnom stilu, pored plana upotrebe proizvoda za ciljano djelovanje koje korisnici mogu dodati svojoj svakodnevnoj rutini njege kože.
Ovaj uređaj Kiehl’s savjetnicima za njegu kože omogućuje pregled detalja koji nisu vidljivi golim okom, a samim tim i detaljniju analizu kože i ciljanu preporuku za njegu problematičnih područja svake kože.
Gdje napraviti analizu kože i doći na savjetovanje?
Derma-Reader uređaj stoji Vam na raspolaganju u Kiehl’s Arena Centar prodavaonici do 27. ožujka, a nakon toga će biti dostupan prema sljedećem rasporedu:
28.3.-10.4. Kiehl’s Centar Cvjetni
11.4.-24.4. Kiehl’s City Center one Split
27.4.-8.4. Kiehl’s City Center one West
Okvirno trajanje analize kože i konzultacija je 20 minuta.