U 2020. srednjoeuropsko kozmetičko tržište vrijedilo je preko 14 milijardi dolara, ili oko 11,9 milijardi eura – a očekuje se da će u 2021. godini dodatno rasti, trčeći za vrijednošću američke kozmetičke industrije koja se kreće oko 49 milijardi dolara godišnje.
Proizvodi budućnosti
Razlozi za neprestani rast kozmetičke industrije, kao u većini industrija, jest ulaganje u inovacije koje pokušavaju olakšati svakodnevni život korisnika. Konkretno, ulaganje u „pametne“ proizvode koji stoje na usluzi korisnicima – poput samovozećih automobila, pametnih uređaja i kućnih pomagala, ulaganje u nove tehnologije je potez koji se višestruko isplati – jer je riječ o proizvodima budućnosti.
Trendovi pametnih uređaja i smart kuća preslikali su se i na kozmetičku industriju pokušavajući prepoznati obrasce korištenja i anticipiranja potreba i prije nego se potreba pojavi. A trendovi su jasni: korisnice su nikada fokusiranije na ono što im zaista treba, a vremena za gubljenje nema – jer vremena nema.
Tehnologija poput umjetne inteligencije, strojnog učenja i personalizacije kućanskih proizvoda, preselila se i na naš kozmetički stolić. I mi nikada nismo bile oduševljenije!
Next generation kozmetika – može li sama prepoznati problem kože?
Nekada nezamislive ideje poput one o personaliziranoj boji za kosu bez odlaska frizeru, te recimo – trajnog uklanjanja dlačica, postaju realnost. Riječ smart više nije rezervirana za automobilsku ili informatičku industriju – već za najmodernije kozmetičke inovacije, kreme i serume koji funkcioniraju na principu “pretpostavljanja”.
Zašto ih nazivamo pametnim kremama i serumima? Jer su napokon u skincare rutinu unijeli faktor koji je nedostajao: prepoznavanje problema prije nego što nastanu. Ovakav način funkcioniranja, koji bismo mogli nazvati svojevrsnim “razmišljanjem”, a točnije raspoznavanjem – konačno nam je omogućio da tretiramo uzroke, a ne simptome kožnih nepravilnosti.
Sudeći po reakcijama dermatologa, ali i skincare entuzijasta diljem svijeta – zaista je riječ o next generation kozmetici.
Serum koji razmišlja i “osjeća” potrebe kože
Znamo da krema ili serum ne mogu zaista razmišljati, ali sastojci u njima mogu komunicirati. Naravno, da bi komunikacija kemijskih sastojaka bila učinkovita, mora znati prepoznati što koži treba – i kada. Iako ovaj koncept zvuči pomalo apstraktno pa i pomalo nevjerojatno, američki brend poznat po najnaprednijim formulama i postavljanju skincare trendova uspio je ideju pametnog proizvoda prenijeti u serum – za kojim su već poludjele žene diljem svijeta.
Dermalogica smart response serum zaista je jedinstven proizvod – njegovi se sastojci aktiviraju na prve znakove problema u koži – i djeluju ciljano na uzrok problema, a sastojci koji u tom trenu koži nisu potrebni – “miruju” dok se ne ukaže potreba za njihovim djelovanjem.
Iako i dalje postoje izazovi s kojima se borimo, biti žena nikada u povijesti nije bilo ljepše nego danas – prepoznaje se naš rad, cijene se naše jedinstvene osobine, poštuje naše vrijeme i novac… A najljepše je kada to prepoznaju brendovi kojima smo, s razlogom, vjerne. Upravo takvi predvode revoluciju prepoznajući vrijednost žene u društvu, kao nezamjenjive karike koja se više ne opravdava zbog odlaska na tretmane ili kupnje nove haljine. Ona za svoj novac želi kvalitetu, i spremna je to obilno nagraditi.
Upravo su brendovi koji ulažu u tehnologiju i prepoznaju potrebe svojih korisnika predvodnici trendova, a jedan od njih je svakako kultna Dermalogica.
Kako serum komunicira s kožom?
Znamo da svakoj koži ne odgovara isto, tako da je vrijeme jedna-krema-za-sve odavno gotovo! Prepoznajući da je koža živi organizam te da niti jedna nije identična, Dermalogica je Smart response serumom zaista podigla njegu lica na novu razinu.
Službeno nazvana “tehnologijom pametnog odgovora”, formulacija ovog seruma počiva na premisi da sastojci koje nanosimo na lice trebaju u svakom trenutku komunicirati s kožom, kako bi potencijalne probleme prepoznao – i zaustavio prije nego nam počinju zadavati ozbiljne probleme.
U čemu je tajna? Iako nam se možda tako ne čini – naša koža neprestano komunicira s nama, a njene „poruke“ manifestiraju se u obliku tamnih mrlja, dehidracije, sitnih bora, crvenila… Svi ovi simptomi govore nam da nešto nije u redu – no jednom kada te poruke prepoznamo, šteta je već učinjena – i nije ju nimalo lako popraviti. Baš zato je Smart response tehnologija revolucionarna – sastojci u ovom serumu se aktiviraju na najmanji znak problema koji može uzrokovati štetu – i prije nego je taj problem vidljiv pred ogledalom. Time djeluje dvostruko – sprječava daljnji razvoj oštećenja, a koži daje upravo ono čega joj u tom trenu nedostaje.
A najbolja stvar od svega je što se onaj sastojak koji koži u tom trenutku nije potreban – neće aktivirati. Dosta, smart ako nas pitate!
Sastojci budućnosti
Velik broj sastojaka koje nalazimo u kremama i serumima ima potencijal postati novi hit u svijetu dermokozmetike – no, tehnologija potrebna za razvoj takvih sastojaka i aktiviranje njihovih mehanizama djelovanja bitno je kompliciraniji dio – baš kao i sparivanje sastojaka koji će djelovati sinergijski.
Na svu sreću, Smart response serum ima upravo takve! Njegova inovativna formula sadrži četiri ključna sastojka, koja rješavaju četiri najčešća problema kože – crvenilo, dehidraciju, hiperpigmentacije i bore. Koji od sastojaka će se na vašem licu aktivirati – ovisi o tome što je vašoj koži najpotrebnije.
Bore, hiperpigmentacija, crvenilo ili dehidracija – problem prepoznaje prije nego ga primijetite
Galna kiselina dobivena iz japanske trešnje Cornelia neutralizira slobodne radikale i sprječava proizvodnju citokina odgovornih za razvoj upala i crvenila.
Kad je u pitanju jedan od najomraženijih problema tena – hiperpigmentacija, odgovor se krije u hidroliziranom pšeničnom brašnu, bogatom oligosaharidima. Ovaj se sastojak aktivira samo kada postoji opasnost od nakupljanja melanina – sprječavajući tako nastanak tamnih mrlja na koži.
Još jedan iznimno čest problem je i narušena zaštitna barijera kože – oštetiti je možemo agresivnom kozmetikom, izlaganjem UV zrakama, preteškim makeupom, pa čak i prehranom – a njena je ravnoteža ključna za održavanje optimalne razine vlage u koži.
Hidrolizirani beta glukan, koji se inače povezuje s imunitetom, zaslužan je za detektiranje problema u zaštitnom sloju kože – brzim “popravkom” oštećenja sprječava gubitak vode i čuva integritet površinskog sloja kože – čime rješava čak i kroničnu ljetnu dehidraciju lica koja nam svakodnevno uzrokuje nelagodu.
Naposljetku, ne možemo zaboraviti na proizvodnju kolagena – zlatni standard skincare industrije. Hit serum iz Dermalogica pobrinuo se i za taj aspekt – prepozna li u fibroblastima gubitak energije – aktivirat će sastojak pod nazivom manoza-6 fosfat, koji potiče rad fibroblasta dajući im potrebu energiju, djelujući dugoročno na čvrstoću i elastičnost kože te smanjenje vidljivih borica.
Da je nova era kozmetičkih preparata pred nama, sasvim nam je jasno, no serumu koji rješava baš sve probleme kože – i to prije nego se pojave – zaista se nismo mogli niti nadati. Biti žena danas je zaista zadovoljstvo!