Zvijezda kultne serije “Baywatch”, glumica i prava ikona devedesetih, Pamela Anderson, ovih dana ponovno plijeni medijsku pažnju zahvaljujući ustrajanju u svojoj odluci da više ne koristi make-up. Nakon no make-up looka kojeg je predstavila na Pariškom tjednu mode, sada se u posve prirodnom izdanju pojavljuje i u najnovijoj modnoj kampanji bredna Proenza Schouler.
Iako je čitav svijet pamti kao raskošnu plavušu u kultnom crvenom kupaćem kostimu s naglašenim make-upom, njezin novi izgled nailazi na sve veće odobravanje javnosti. Upravo zahvaljujući ovom odabiru i stavu kroz koji prihvaća svoje godine i svoj prirodni izgled, postala je jedna od najtraženijih modnih lica.
Sama Pamela izjavila je kako se, otkad ne nosi šminku, osjeća ‘oslobođeno i opušteno’ te kako se zabavlja bolje nego ikad. Dodala je i da uživa u novoj fazi svoga života jer u mladim danima često nije mogla sama odlučivati o tome kako će izgledati.
Naglasila je kako je do ove odluke došla spontano te kako joj prestanak šminkanja donosi puno slobodnog vremena koje može iskoristiti na načine koji je vesele – na primjer, provodi puno više vremena u prirodi i u opuštanju.
Ovakvo elegantno i minimalistiko izdanje glumica je pokazala i na dodjeli British Fashion Awardsa, početkom prosinca u Londonu. Tada se pojavila u kreaciji Victorije Beckham s prirodno sjajnom kožom i taj su njezin look baš svi ocijenili senzacionalnim.
Fotografije za njezinu posljednju modnu kampanju potpisuje fotograf Davit Giorgadze, a slavna glumica na njima se pojavljuje bez šminke, kose začešlnaje unatrag, odjevena u kreacije koje donose elegantne krojeve s nekonvencionalnim twistom. Na njima Pamela utjelovljuje sve vrijednosti ovoga brenda te predstavlja zrelu, urbanu, realiziranu i slobodnu ženu s kojom se mogu poistovjetiti brojne ljubiteljice mode diljem svijeta.
Osim u kampanji brenda Proenza Schouler, Pamela Anerson pojavljuje se i u kampanji popularnog brenda nakita Pandora.