Među parfemskim entuzijastima, recenzentima i svima onima koji vole niche parfemske kreacije, dugo se šuškalo i priželjkivao dolazak brenda FRAGONARD koji uskoro slavi stogodišnjicu! I to se konačno dogodilo! Odsad je ovaj brend ekskluzivno dostupan u BeautyPharmacy ponudi i time je Zagreb postao bogatiji za još jedno parfemsko odredište u koje ćete rado dolaziti u mirisna istraživanja i uživanja.
U povodu dolaska Fragonarda u Hrvatsku, BeautyPharmacy tim je u suradnji s Hrvojem Vukovom u njegovom STAN KONCEPTU u sklopu projekta #mirisnepriče predstavio linije proizvoda s posebnim naglaskom na onaj trenutno najatraktivniji dio – blagdanske mirisne kreacije. O brendu i mirisnim kreacijama detaljnije su pričali Ana Valjo u ime distributera – BeautyPharmacy te Hrvoje Vukov osvrnuvši se na mirisne kompozicije.
FRAGONARD Božić satkan je od zlata i svjetla, a posebno miriše na cvijet naranče. Očaravajući parfem cvijeta naranče prelijeva se među parfemskim kapljicama u difuzoru ali i igrajući se svjetlucavošću svijeća koje hipnotiziraju i mirisom i izgledom. Novu FRAGONARD božićnu kolekciju ilustrirao je sicilijanski slikar Alessandro Florio, a u svemu se spaja likovna i parfemska umjetnost za našu najveću blagdansku sreću. Kolekcija se tako sastoji od limited edition difuzora, svijeća i posebno kreiranih setova kao idealnih blagdanskih poklona.
Događanje #mirisnepriče ovaj put s potpisom FRAGONARD bile su prilika da se predstave bestselleri i da se okupljeni upoznaju s pričom koja je inspirativna i puna nade. Naime, nedugo poslije Prvog svjetskog rata Eugène Fuchs, poduzetnik u duši koji je već bio parfemski entuzijast, odlučio je pokrenuti vlastitu parfumeriju temeljenu na novom konceptu s fokusom na tadašnje turiste koji su otkrivali ljepote francuske rivijere. „Parfumerie Fragonard“ otvorena je 1926. godine., a Eugène Fuchs odlučio ju je nazvati po slavnom slikaru rođenom u Grasseu, Jean-Honoré Fragonardu (1732.-1806.), kao posvetu i samom gradu Grasseu i profinjenosti umjetnosti 18. stoljeća.
Autentični duh osnivača vjerno su nastavile čak tri generacije obitelji pod čijim vodstvom je brend i danas. U međuvremenu, s obzirom na popularnost otvoreni su i novi proizvodni pogoni i prodajna mjesta u Grasseu, Ezeu i Parizu. Stoga ne treba čuditi zadovoljstvo parfemske publike dolaskom brenda i u Hrvatsku.
Danas, kćeri Jean-Françoisa Coste, Agnès i Françoise, upravljaju FRAGONARD parfemskom kućom nasljedujući prvotne ideje ali osluškujući potrebe parfemske publike. Stoga se brend kontinuirano razvija i obogaćuje svoju ponudu ali beskopromisno ne gubeći na kvaliteti.
FRAGONARD svojim prisustvom u Zagrebu potvrđuje još jednom da smo društvo koje prepoznaje vrhunsku parfemsku kvalitetu, a BeautyPharmacy na parfemskoj mapi postaje važno odredište.
Osim brenda FRAGONARD posljednje ovogodišnje događanje #mirisnepriče bilo je prilika i da se predstave još dva nova parfemska brenda u BeautyPharmacy portfelju – PANOUGE PARIS i MASAKI PARIS o kojima će se još itekako pričati, a koji apsolutno zaslužuju vašu pažnju. Osim toga, domaćin prostora i autor projekta najavio je i novost za cijelu regiju, „parfemske oskare“, ADRIA PERFUME AWARDS.