Jučer je u Zagrebu predstavljen niche kozmetički brend PATYKA. Riječ je o organskoj kozmetici istoimene pariške kozmetičke kuće čije podrijetlo datira iz dvadesetih godina prošlog stoljeća. Sam naziv PATYKA potječe od starogrčke riječi APOTEKE što ovaj brend doista čini neizostavnim u asortimanu specijaliziranih poslovnica pa je i u Hrvatskoj dostupan na odabranim prodajnim mjestima.
Inače, PATYKA, brend koji je nastao u Parizu i tamo ima svoje sjedište, nudi isključivo proizvode proizvedene 100% u Francuskoj. Od svog osnutka, ovaj brend donosi inovacije i izvrsnost u područjima biotehnologije i njene primjene u dermokozmetici. Kao rezultat dugogodišnjeg istraživanja, proizvode brenda PATYKA odlikuju četiri misli vodilje koji su ujedno i stupovi njihovih vrijednosti: učinkovitost proizvoda, etična proizvodnja, izvrsnost u formulacijama te bogato iskustvo za sva osjetila.
Brend je hrvatskoj publici beauty entuzijasta, novinara i stručnjaka iz svijeta farmacije predstavljen na prigodnom brunch druženju u organizaciji tvrtke BRIOVITA. Na početku je sve okupljene pozdravio direktor tvrtke BRIOVITA Karlo Kamenski, a potom je nazočnima kroz vrlo zanimljivu i edukativnu prezentaciju, cjelokupni brend PATYKA predstavio međunarodni direktor brenda, Tomas Lesage.
Briga za kožu, ali i za okoliš
Zanimljivo je da su svi PATYKA proizvodi certificirani kao organski od strane ECOCERT-a – neovisne organizacije koja je priznata u cijelom svijetu. Stoga ne čudi velika zainteresiranost za ovaj francuski brend, a Hrvatska se može pohvaliti mapiranjem na karti Europe jer upravo je BRIOVITA svojim posredovanjem zaslužna da je Hrvatska među prvim državama svijeta u kojima je ovaj brend dostupan.
PATYKA se ponosi svojom misijom stvaranja organskih proizvoda koji su učinkovitiji od konvencionalnih kozmetičkih proizvoda, koristeći certificirane organske sastojke i način proizvodnje. Formulacije razvijaju sami, a one se, zbog opsežnog istraživanja odlikuju ugodnim teksturama i jedinstvenim mirisnim notama te čine organsku kozmetiku još privlačnijim izborom. Njihova misija je stvoriti proizvode koji su nježni prema koži, ali i prema okolišu.
2021. godine PATYKA je dobila certifikat od uglednog AFNOR Certifikacijskog tijela za svoju posvećenost društveno-odgovornom poslovanju. Ovo mjerilo društveno odgovornog poslovanja predstavlja njihovu predanost inovacijama i brigu prema okolišu. Ova će vas kozmetika osvojiti svojim divnim prozračnim teksturama, ali i pomno osmišljenim pakiranjem. Tako je posebno dojmljiv origami sustav kutijica u koje su proizvodi zapakirani kako bi se smanjio plastični otpad, a tu je i refill sustav za kreme u staklenim posudicama.