Ako je estetska medicina prije deset godina bila tek u sramežljivom zamahu, danas je ona u nezaustavljivom usponu – a odlazak dermatologu ili estetskom liječniku po dozu mladolikosti i svježine više nije niti blizu taboo teme.
Uvijek smo u potrazi za najboljim rješenjem
Baš naprotiv – moderne žene, baš poput iskustva s putovanjima, frizerima i online tečajevima koje su pohađale, razmjenjuju i iskustva s estetskim tretmanima koje su napravile, ili se tek planiraju na njih odvažiti.
Tako jedne drugima rado, i bez imalo ustručavanja, preporučujemo najboljeg doktora u gradu za popunjavanje usana, najvećeg stručnjaka za apliciranje botoxa ili pak onog u čijoj se ordinaciji može napraviti najučinkovitiji anticelulitni tretman.
Koliko se kozmetički preparati mogu približiti estetskim tretmanima?
Isto vrijedi i za vrhunske kozmetičke preparate – isprobate li novu kremu ili serum koji već mjesecima „škicate“ na policama ljekarni ili u svojoj omiljenoj online trgovini, svoje ćete dojmove podijeliti s prijateljicama, a radi li se o preparatu čiji vas je učinak naprosto oduševio – vjerojatno ćete zadovoljstvo velikodušno podijeliti i s članicama pokojeg foruma ili omiljene Facebook grupe.
Kad su u pitanju najučinkovitiji dermokozmetički preparati, najbolje među njima krasi zajednička karakteristika – težnja da se učinkom što je više moguće približe rezultatima dermatoloških i estetskih tretmana.
Sasvim nova razina anti-ageinga kod kuće
Sudeći po recenzijama i broju oduševljenih korisnica, ali i mišljenju dermatologa, jedan je preparat u toj misiji bio iznimno uspješan, a riječ je o Liftactiv Supreme H.A. Epidermic Filler serumu iz Vichyja.
Renomirani francuski brend, inače broj 1 anti-ageing brend u europskim ljekarnama*, koji preporučuje preko 50 000 dermatologa diljem svijeta, ovom je formulom anti-ageing kod kuće zaista podigao na novu razinu – donoseći sasvim nov pristup u polju topikalnih proizvoda. Iznimno snažna i koncentrirana formula ujedinjuje dva najsnažnija – i najpopularnija anti-age sastojka: hijaluronsku kiselinu i vitamin C. Iako ovi sastojci nisu novost u svijetu dermokozmetike, njihova koncentracija i ovakva razina učinkovitosti jest.
Zahvaljujući činjenici da je u kontekstu učinaka topikalnih proizvoda zaista označio prekretnicu, Vichy Liftactiv Supreme H.A. Epidermic Filler s pravom je dobio nadimak „filer za kućnu upotrebu“ – a dostupan je u ljekarnama.
Djelovanje na kakvo smo navikli kod filera i skinboostera
Sadrži čak 1.5% multimolekularne hijaluronske kiseline, od čega je 0,5% velike molekularne mase i čak 1% male molekularne mase – a to mu omogućava znatno dublje prodiranje od ostalih topikalnih proizvoda s hijaluronskom kiselinom.
Ovakvo dubinsko djelovanje inače je zaista teško postići proizvodima koje nanosimo topikalno – navikli smo takve učinke postizati filerima hijaluronske kiseline i skinboosterima u liječničkim ordinacijama i estetskim poliklinikama.
Vidno ublažene bore, smanjene tanke linije i punija koža
Vichy je prvi puta uspio udružiti visoku koncentraciju hijaluronske kiseline od 1,5 % s vitaminom Cg i dipeptidom – sastojkom koji se naziva i „botoxom u bočici“, a rezultat je formula prozvana pravom anti-age revolucijom.
Liftactiv Supreme H.A. Epidermic Filler proizvod je koji ujedinjuje topikalne benefite dvaju najjačih anti-age sastojaka – hijalurona i vitamina C, istovremeno djelujući na smanjenje bora, popunjavanje kože i ublažavanje tankih linije na licu.
Miljenik dermatologa i poznatih dama
Ovaj je serum u vrlo kratkom roku oduševio i dermatologe, jer je riječ o snažnoj njezi s učinkom liftinga, čije biološko djelovanje na stanice kože donosi vrlo brze i vidljive rezultate. Osim znatnog poboljšanja čvrstoće kože, licu donosi i učinak zatezanja te dubinsku revitalizaciju kože – poput pravog dermatološkog tretmana.
Potkrijepljen iskustvima liječnika koji su ga isprobali i žena kojima je postao nezamjenjiv dio rutine, ovaj serum s razlogom je postao jedan od najspominjanijih u beauty krugovima, a obožavaju ga i brojne poznate dame, poput hrvatske glumice Nataše Janjić Medančić. Svoj primjerak ovog nevjerojatnog seruma potražite u ljekarnama.
—
*IQVIA – Pharmatrend International – tržište anti-aging proizvoda u Francuskoj, Španjolskoj i Italiji (u ljekarnama i parafarmacijama); u Njemačkoj, Švicarskoj, Belgiji, Grčkoj, Austriji i Nizozemskoj (u ljekarnama) – YTD studeni 2020. po obujmu prodaje.