Tjedan dana nakon što je na dodjeli nagrada Estetica Premium Product 2019 odnio pobjedu u dvjema kategorijama – Inovativni proizvodi: najbolji serum za lice te najbolji proizvod s hijaluronskom kiselinom – Hyalu B5 brenda La Roche-Posay službeno je predstavljen u zagrebačkom showroomu dizajnerskog dvojca Elfs.
Novinari, influencerice, glumice i ostala poznata lica sa zanimanjem su odslušali uvodno predstavljanje seruma Svjetlane Arh, direktorice La Roche-Posaya, dok je program vodila Judita Franković.
Nakon što se osvrnula na blagodati „seruma u plavoj bočici“, Judita je priznala kako ju je iznenadio podatak da koža već u dvadesetima pokazuje znakove starenja. To je u svom govoru potvrdila i dermatovenerologinja dr. Nevia Delalle, naglasivši važnost cjeloživotne njege.
Njezina kolegica dr. Željana Bolanča osvrnula se pak na prednosti hijaluronske kiseline – glavnog sastojka seruma Hyalu B5 – istaknuvši je kao nezamjenjivu u anti-ageing njezi.
„Bilo bi idealno na lice je nanositi dva puta dnevno jer hijaluron tijekom dana hidrira kožu, učvršćuje staničnu barijeru te djeluje kao antioksidans, dok je preko noći potreban u obnovi. Istraživanja su pokazala kako se koža dvostruko više regenerira noću, posebice između 23 i četiri sata, kad se popravljaju oštećenja nastala tijekom dana” – rekla je dr. Željana Bolanča, naglasivši i kako je bitno u kakvom su obliku molekule hijalurona. Ne smiju, naime, biti prevelike – jer inače ne mogu prodrijeti u kožu – a niti premale – jer u tom slučaju mogu izazvati upalu.
A baš su takve u serumu Hyalu B5 koji sadrži i vitamin B5 zaslužan za obnovu barijere kože, madecassoside koji je smiruje i potiče regeneraciju te La Roche-Posay termalnu vodu s mineralima koji blagotvorno djeluju na kožu.
U atraktivnom showroomu – nakratko pretvorenom u ordinaciju La Roche-Posaya – sve tajne plavog seruma saznale su, među ostalima, glumica Bojana Gregorić-Vejzović, TV voditeljica Nevena Rendeli i poduzetnica Lejla Filipović.
Da se u maloj plavoj bočici s razlogom nalazi najiščekivaniji serum godine, potvrdila su ne samo brojna poznata lica na predstavljanju, već i svakodnevni upiti nestrpljivih kupaca u ljekarnama diljem Hrvatske.