Danas je lijepa i njegovana kosa jedan od najtraženijih “modnih dodataka”. Trendovi se mijenjaju brzinom svjetlosti, a svaka sezona donosi novitete kojima je teško odoljeti. Odlazak u omiljeni frizerski salon, postala je rutina mnogih žena i muškaraca, a isto tako sve više njih posebnu pažnju posvećuje i kućnoj njezi. Već više od 60 godina legendarni njujorški bred Redken nadahnjuje se željom da pomogne onima koji su u potrazi za nježnim i visokofunkcionalnim proizvodima, ali i profesionalcima koji prije svega – imaju znanje o kosi.
Upravo jedna takva profesionalka i stručnjakinja koja svakodnevno pokazuje izvrsnost u svom poslu, a pogotovo kada su u pitanju edukacije je Lea Dolezil koja je više od desetljeća posvećena educiranju frizera i unaprjeđenjem salonskog poslovanja u Hrvatskoj i Sloveniji, a danas je Salon business developer za Redken, za ove dvije zemlje.
“Oduševljeni smo što možemo dočekati Leu Dolezil kao službenog Redken certificiranog stilista u bojenju kose! Vjerujemo da će iskoristiti ovaj ekskluzivni pristup kako bi osnažila tehnike za rekreiranje vrhunskih lookova viđenih na ulicama Manhattana’’ – izjavila je Sheri Doss, VP Redken Global Education.
Redken glasi za omiljeni brend američkih celebrityja i influencera, a sve više postaje omiljen i na našem području. Tradicija i vjerodostojnost nešto je što ga prati godinama i korisnici se zaista s njim lako poistovjećuju. Kroz inspirativne edukacije, kreativnost i revolucionarne proizvode, Lea svakodnevno prenosi ljubav prema poslu svima koji se nađu u prostoji s njom.
„Edukacija je ključ uspjeha i temelj svakog dobrog društva. Edukacijom ne dijelimo samo znanje o nekom proizvodu ili tehnici rada ili o nekoj super novoj usluzi, već pristupamo vrlo individualno kada je u pitanju razvoj poslovanja pojedinog salona. Najviše me vesele ljudi koji su svojim stavom otvoreni i spremni da usvoje drugačije navike. Kod njih ne postoji prepreka za otvorena pitanja i samim time je put ka vrhunskom businessu – zajamčen. Redken je sjajan jer pristupa vrlo interaktivno učenju, tako da usvajanje znanja postaje zabavno i na taj produktivan način, znanje se vrlo brzo integrira u vlastito poslovanje“ – zaključila je Lea Dolezil.