Zaviriti u privatne živote poznatih osoba, priznali ili ne, svima je pomalo neodoljivo. Zanima nas s kim se druže, kamo izlaze, ali najčešće – što vole i kakvi su osobno. Britanski časopis Harper’s Bazaar donio nam je pogled u dnevnu rutinu jednog od najslavnijih modnih dizajnera današnjice – Karla Lagerfelda.
Prvi proizvod za kojim poseže svakog dana
Kako mu izgleda dan, koliko vremena potroši na brigu o izgledu i čime njeguje svoju prepoznatljivu frizuru kojoj je vjeran već desetljećima?
Za britanski medij izjavio je kako jutro započinje ranim buđenjem i doručkom, nakon čega odmah na red dolazi briga o izgledu, točnije kosi. Prvi proizvod za kojim poseže svakoga dana je Klorane suhi šampon, za kojeg tvrdi da ga obožava zbog dvostruke funkcije – osim što mu kosa uvijek izgleda čisto, ovaj proizvod koristi i kako bi je dodatno pobijelio.
Naime, njegov prepoznatljiv konjski rep nije prirodno baš tako snježno bijel, a Karl je izjavio kako mu se ne sviđa prirodna sivkasta nijansa njegove sijede kose, zbog čega Klorane suhi šampon uvijek stoji u njegovoj kupaonici.
Kako suhi šamponi djeluju?
Šamponi za suho pranje kose nisu novost, no njihova nevjerojatna praktičnost donosi im rastuću popularnost. Osim što je izvrstan trik za odgađanje pranja kose kada za to jednostavno nemamo vremena, jedna od njegovih skrivenih prednosti je i dodavanje volumena kosi.
Zbog svoje praškaste teksture, odmah nakon nanošenja upit će višak sebuma s vlasišta i „odlijepiti“ zamašćene vlasi s kože, dajući im lepršavost i podizanje, što posebno koristi kosi koja se često masti.
Žene diljem svijeta suhe šampone obožavaju i zbog još jedne karakteristike – tankoj i opuštenoj kosi daje volumen, jer njegove čestice oblažu korijen vlasi i tjeraju ih da stoje u uspravnijem, podignutijem položaju, sprječavajući priljubljivanje kose uz glavu.
Jedan od najomiljenijih svjetskih brendova
Iako danas postoje suhi šamponi za svaki tip i boju kose, neki su se proizvođači istaknuli formulama koje već godinama ne silaze s lista najprodavanijih. Jedan od najprepoznatljivijih suhih šampona je svakako i Klorane, omiljeni brend Karla Lagerfelda.
Zahvaljujući prirodnom sastavu i pouzdanoj učinkovitosti, ovaj je suhi šampon postao „must have“ za sve tipove kose – od masne, tanke, pa sve do one bez volumena. Sadrže prirodne apsorbirajuće čestice koje upijaju masnoću i sve nečistoće s vlasišta, bez kemikalija i iritansa, a ovisno o tipu vlasišta, Klorane suhi šampon dolazi u dvije formule: s ekstraktom koprive i s ekstraktom zobi, a oba dolaze u toniranoj i netoniranoj verziji, kako na osobama tamnije kose ne bi ostavljali neželjene tragove.
Vjerujemo kako slavni Karl Lagerfeld ima još nekoliko skrivenih aduta u rukavu kad je pitanje održavanje prepoznatljivog imidža, no korištenje ovog svevremenskog praktičnog proizvoda jedan je od njegovih najdugovječnijih trikova. Činjenica da je riječ o čovjeku čija je kosa gotovo poznata koliko i on sam, dovoljno govori o nevjerojatnom uspjehu ove planetarno popularne formule.