Liječnica, vizionarka, doktorica medicine i forenzičarka, specijalizirana za forenzičnu kemiju i molekularnu biologiju – od samih početaka karijere posvećena regenerativnoj, preventivnoj, estetskoj i anti-ageing medicini i jedno od najistaknutijih imena na domaćoj estetskoj sceni – dr. Maria Škornjak, poznata je i po samozatajnom pristupu i djelovanju “iza scene”.
Iako ne postoji estetski liječnik u Hrvatskoj, ali i šire koji ne zna za njeno ime, ova je iznimna liječnica odlučila njegovati nenametljiv, suptilan pristup u kojem na prvom mjestu ističe liječnike koje educira te proizvode iza kojih stoji – no mi željeli upravo nju staviti u glavnu ulogu i pobliže je predstaviti našim čitateljicama.
Kolege liječnici je poznaju po iznimnoj posvećenosti edukaciji – nakon završenog studija medicine i forenzike na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu upisuje i specijalizaciju iz Dermatofarmacije i medicinske kozmetologije, a danas je licencirana edukatorica kompanija Suisselle iz Švicarske, K-Surgery, MCCM Medical Cosmetics, Taumed, Medixa i LoveCosMedical te je angažirana kao edukator Hrvatskog drustva za estetsku medicinu i predavač na Učilištu i Wellness Akademiji Lovran.
Dr. Škornjak direktorica je tvrtke Med-line, ekskluzivnog distributera brojnih medicinsko-estetskih brendova, između ostalih i Luminera filera – jednog od najboljih svjetskih brendova dermalnih filera, proizvođača Luminera Derm te grudnih implantanata s najdužom tradicijom i doživotnom garancijom: GC Aesthetics grudnih implantata, britanskih Nagor implantata te najnovijih Perle implantata s doživotnom garancijom.
Svoju je svestranost ova liječnica usmjerila u više pravaca djelovanja, neprestano ulažući u edukacije i stjecanje novih znanja, pri čemu i danas njene edukacije pohađaju brojni profesionalni iz beauty industrije te brojni liječnici specijalizirani za estetsku i anti-age medicinu.
Za dr. Škornjak imali smo zaista mnogo pitanja – a ona je baš na svako od njih spremno odgovorila. Uživajte u čitavom intervjuu!
U medicinsko-estetskim krugovima slovite za jednu od najstručnijih osoba u području preventivne, regenerativne, estetske i anti-age medicine u zemlji i inozemstvu, a kroz tvrtku Med-Line već godinama na hrvatsko tržište donosite novitete iz svijeta medicinske estetike, kao i brojne prilike za edukaciju liječnika i pacijenata. Kada ste se „zaljubili“ u estetsku medicinu i kada ste odlučili da će baš to biti vaš profesionalni put?
Ponajprije vam najiskrenije zahvaljujem na pozivu za intervju i iako se rijetko eksponiram, vaš poziv sam prihvatila iz poštovanja prema vašim hvale vrijednim projektima, od kojih bih izdvojila portal Estetica. hr, kongres Estetica Demik, projekt Estetica Premium Product – koji okupljaju stručnu i znanstvenu zajednicu s područja estetske medicine, dermatologije i plastično rekonstruktivne kirurgije, više nego i jedan meni poznat projekt u našoj zemlji dosad.
Zahvaljujem vam i na predstavljanju, međutim, puno skromnije za sebe bih kao liječnik i forenzičar rekla kako sam vođena spoznajom važnosti preventive za cjelokupno zdravlje i kvalitetu života – jer odavno znamo da čak i na gene koje smo naslijedili od naših predaka, možemo utjecati dobrim dijelom načinom života, prehranom te životnim navikama te na taj način uvjetno rečeno „prevariti lošu gensku kartu“.
Povezanost brojnih faktora okoline i međudjelovanje genetskih i okolinskih čimbenika upravo je fascinantno – te se opet vraćamo preventivi i osobnoj odgovornosti za život i zdravlje. Neka demografska predviđanja sugeriraju kako će generacije rođene nakon 2000. doživjeti svoj stoti rođendan, pa će i za sve beauty profesionalce biti puno posla 🙂 Također, s produljenjem životnog vijeka dolazimo i do važnosti regenerativne medicine. Da, zaljubljenik sam u preventivnu i anti age medicinu i holistički pristup zdravlju i tijelu, poštujući sve njegove komponente: fizičke, psihičke, duhovne koje čine jednu nedjeljivu cjelinu nastanjenu u ljudskom tijelu. Iz zdravlja i dobrog osjećaja u vlastitom tijelu, sklada i mira sa sobom i okolinom, proizlazi i ljepota – jer ljepota nije biti lijep “kao netko drugi”, već biti i ostati svoj, prepoznatljiv i lijep na svoj vlastiti i unikatan način. Moj profesionalni put u smjeru estetske i antiage medicine počinje na najvećem europskom medicinskom sajmu Medica u Dusseldorfu, kad u potrazi za PRP sustavima (moj omiljeni tretman 🙂 ), upoznajem vlasnike i osnivače jednog od najvećih proizvođača medicinskih proizvoda i kozmetologije, porijeklom iz Italije, koji su u potrazi za doktorom medicine s kojim bi na području bivše Jugoslavije organizirali edukacije za primjenu PRP i PRF sustava. Na njihov poziv odlazim na edukaciju za trenere u Italiju i po završetku edukacije preuzimam edukacije na području Hrvatske i država ex-YU. Nakon toga, dolaze edukacije za trenera za dermalne filere, mezo niti, intralipoterapiju, mezoterapiju, kemijske pilinge itd. Tako je sve počelo.
Još uvijek sam, kao i tada, zaljubljena u PRP i nevjerojatni potencijal faktora rasta i matičnih stanica – ne samo u estetskoj medicini, nego u medicini uopće, a koje sam uz pomoć prof. Terzic iz Mayo Clinic počela istraživati nakon završenog studija medicine. Danas, nakon kirurškog odstranjenja melanoma na području stopala imam i vlastito pozitivno iskustvo postoperativnog oporavka, koje mogu zahvaliti upravo faktorima rasta i matičnim stanicama.
U portfelju Vaše tvrtke nalaze se brojni proizvodi koji uživaju status ponajboljih među estetskim liječnicima, dermatolozima i kirurzima. Jedan od brendova koji se posebno ističu su Luminera dermalni fileri. Znamo da je Allergan, jedna od najvećih svjetskih farmaceutskih tvrtki kupio Lumineru – činjenica da ju je takav „div“ poželio imati u svom portfelju zaista je pravo priznanje. Nakon toga se za Luminera filere zainteresirao još veći broj liječnika, a dojmovi su više nego izvrsni. Možete li nam reći nešto više o Luminera filerima, koji se baziraju na najnaprednijoj tehnologiji?
Luminera dermalni fileri porijeklom su iz Izraela, a njihova specifičnost leži u tome što je znanstveno istraživački tim Luminera nakon dugogodišnjih istraživanja srušio duboko uvriježen mit da snaga i dugotrajnost dermalnog filera ovisi prvenstveno o koncentraciji hijaluronske kiseline. Dokazali su upravo suprotno: da i filer za plitke bore, kao i filer za augmentaciju ili duboke bore, može sadržavati istu koncentraciju hijaluronske kiseline te da je ključ u tzv. HYBRID MOBI™ TECHNOLOGY – monofaznog i dvofaznog gela koji nastaje nakon postupka umrežavanja. Ova tehnologija rezultira prirodnošću mimike i pokreta lica te su rezultati nakon upotrebe Luminera dermalnih filera iznimno prirodni, a sami filer se lako oblikuje i stapa s tkivom.
Usne nakon Luminera dermalnih filera također izgledaju profinjeno, senzualno i potpuno prirodno, što osim o kvaliteti dermalnog filera, naravno ovisi i o tehnici primjene koju ovisno o indikacijama a u skladu i sa željom pacijenta, bira liječnik. Posebnost Luminere je i što u jednoj šprici daje čak 1,25 ml dermalnog filera, a pakiranje sadrži dvije šprice – tj. čak 2,5 ml dermalnog filera cjenovno prilagođenog našem tržištu.
U portfelju Luminere postoje i Luminera Deep namijenjen korekciji bora, Luminera Ultra Deep namijenjen za augmentaciju i Luminera Gentle namijenjen regiji podočnjaka i plitkim borama, a među najistaknutijim filerima je i biostimulacijski filer CRYSTALYS s 55,7% kalcijevog hidroksi apatita, koji se postupno otpušta i ima dugotrajan biostimulacijski i biorevitalizacijski učinak na kožu u trajanju od čak 2 godine.
Luminera Derm razvila je i savršene skin boostere za intenzivan, brz i dugotrajan proces hidracije i pomlađivanja kože, a ističe se i HarmonyCA dermalni filer koji kombinira umreženu hijaluronsku kiselinu i kalcijev hidroksi apatit – kako bi omogućio biostimulaciju i volumen u jednom proizvodu. Upravo zbog svih navedenih karakteristika, kvalitetu Luminera dermalnih filera iznimno su brzo prepoznali liječnici i pacijenti na hrvatskom i europskom tržištu – što dokazuje i brzi rast prodaje.
Kao što ste i sami spomenuli, i vodeća korporacija u svijetu estetske medicine Allergan Aesthetics prepoznala je vrijednost Luminere i Luminera postaje Allergan Aesthetics/AbbVie brand. Ponosni smo što ju na hrvatskom tržištu distribuira tvrtka Med-Line doo.
Vaša je tvrtka poznata i po vrhunskim implantatima. Jedan od najcjenjenijih hrvatskih kirurga, prim. Siniša Glumičić bio je ugodno iznenađen kada je saznao da se u Hrvatskoj, preko zastupnika Med-Line mogu nabaviti najsofisticiraniji grudni implantati, za koje tvrdi da su „Rolls-Royce“ među implantatima… Koje sve implantate imate u ponudi i kako ste se odlučili baš za te proizvođače?
Ponosni smo na činjenicu da je primarijus Glumičić kao jedan od vodećih kirurga ne samo Hrvatskoj i regiji, već i na međunarodnoj sceni, istaknuo kvalitetu GC Aesthetics grudnih implantata Nagor, koje u Hrvatskoj distribuira tvrtka Med-Line. GC Aesthetics u svijetu estetske kirurgije duže je od 40 godina i proizvođač je grudnih implantata GC Aesthetics grudni implantati, britanski Nagor implantati te najnovijih grudnih implantata Perle koji su od prošle godine prisutni i u Hrvatskoj.
PERLE ™ je novi glatki, okrugli implantat dojke s (R) evolucijskom površinskom tehnologijom BioQ ™ i visoko kohezivnim dinamičkim gelom za tkivo dojke Emunomic ™, koji oponaša tkivo dojke (čime grudi dobivaju lijep, prirodan izgled) te protektivnom barijerom koja u slučaju traume ne dopušta migraciju gela izvan grudnog implantata. Umeću se uz minimalnu traumu tkiva – zahtijevaju minimalan rez od svega nekoliko centimetara, a umeću se pomoću HydroCone medicinskog proizvoda u obliku lijevka, zbog čega je trauma tkiva značajno manja a postoperativni oporavak brži.
Svi GC Aesthetics grudni implantati imaju doživotno jamstvo koje pokriva besplatnu zamjenu implantata u slučaju puknuća, kapsularne kontrakcije (stupanj III ili IV na Baker-ovoj ljestvici) te besplatne troškove operacije u tim slučajevima – što pokazuje njihovu predanost zdravlju žena i potpuno povjerenje u sigurnost proizvoda.
GC Aesthetics osim grudnih implantata proizvodi i implantate testisa, potkoljenica, gluteusa i brade, a putem platforme GC Aesthetics Academy u suradnji s tvrtkom Med-Line zainteresiranim kirurzima omogućene su stalne edukacije u vodećim europskim i svjetskim klinikama, kao i online edukacije putem platforme GC Aesthetics Academy. Ponosni smo jer su vodeći hrvatski plastično-rekonstruktivni kirurzi prepoznali kvalitetu GC Aesthetics grudnih implantata, a neki s ovim implantatima imaju i iskustvo od više desetljeća – jer je riječ o kompaniji s ugledom i reputacijom dužom od 40 godina.
Kako općenito odabire brendove za portfelj tvrtke? Oslanjate li se prvenstveno na klinička istraživanja, iskustva liječnika diljem svijeta ili pak na vlastita iskustva i istraživanje?
Uvijek smo birali samo najbolje brendove i kvaliteta nam je uvijek bila iznad kvantitete. Dugo godina razvijali smo samo po jedan brend – a danas, nakon gotovo 15 godina u poduzetničkim vodama, možemo se pohvaliti da kao i prvog dana biramo samo najbolje od najboljih i da na dnevnoj bazi primamo brojne mailove tvrtki koje nam nude svoje proizvode. Svojim „nježnim ali snažnim“ pristupom prema našim kupcima i partnerima gradili smo Med-Line koji je prepoznat kao stabilan i poželjan partner – a danas ima 13 međunarodno priznatih brendova za područje estetske medicine i kirurgije. Uvijek se oslanjamo na reputaciju i ugled koji brend uživa u svijetu i kliničke dokaze (evidence based medicine) o kvaliteti brenda.
Nikako ne možemo izostaviti niti vrhunsku kozmetiku. Linija dermokozmetike naziva Linerase u samo nekoliko mjeseci pomela je hrvatsko tržište – dermatolozi su nakon višemjesečnog testiranja u sklopu Estetica Premium Product projekta bili naprosto oduševljeni formulama. Iako je brend do tada bio relativno nezastupljen na hrvatskom tržištu, liječnici su svi odreda izjavili kako ih je kvaliteta proizvoda iznenadila – i oduševila. Gdje i kada ste se upoznali s Linerase brendom i kako ste ga odabrali za svoju tvrtku?
Linija Linerase koja nas je sve oduševila, a koja se bazira za čistom kolagenu i/ili kombinaciji kolagena i hijaluronske kiseline te retinolu i namijenjena je injektivnim tretmanima biorevitalizacije kože, kao i tretmanima postkirurških i drugih ožiljaka i strija, a ima i prateću kozmetiku – serume i kreme za njegu kože nakon zahvata, kako bi se rezultat postignut samim zahvatom održao što duže, zapravo je brend talijanske kompanije Taumed koja je naš dugogodišnji partner.
Liniju Linerase razvijali su cijelo desetljeće, a na jesen nam spremaju unaprijeđenu verziju linije Linerase pod nazivom Karisma. Osim ove linije, na hrvatskom tržištu dostupni su i imaju sve potrebne dozvole regulatornih agencija i njihovi drugi vrlo vrijedni proizvodi poput kanila, mezo niti, medical class plazma pena, medical class uređaja za karboksiterpiju za koje organiziramo edukacije u Hrvatskoj i Italiji (Rimu).
S obzirom na veliku pomamu za proizvodima tvrtke Med-Line kojoj svjedočimo u posljednje vrijeme, naše će čitatelje sigurno zanimati – gdje se mogu kupiti proizvodi brenda Linerase, koji je oduševio hrvatske dermatologe?
S obzirom da je Med-Line registriran i kao veleprodaja, svi proizvodi mogu se naručiti direktno putem tvrtke Med-Line doo, putem emaila: info@medline.hr, kontakt obrasca putem web stranice www.med-line.eu, kontakt telefona +385916155662, +385916155664, +385916155665, a dostupni su i u ljekarnama Žaja i ljekarnama Abel s kojima Med-Line ima suradnju.
Naposljetku, ne možemo ne zapitati Vas – već desetljećima njegujete imidž profesionalca „iz sjene“ – preferirate kao zaštitna lica svojih brendova isticati liječnike koji koriste vaše proizvode. Zbog izbjegavanja javnog isticanja, neki su se Vaši kolege i suradnici znali našaliti kako nisu sigurni da „uopće postojite“, jer iako svi estetski profesionalci u Hrvatskoj znaju Vaše ime, rijetki se mogu pohvaliti time da su Vas uživo upoznali . Naš je dojam kako Vi uživate u svom poslu, a društvo očito pomno birate.
Smijeh 😊. Da, bilo je vrlo simpatično, kad sam prije nekoliko godina čula kako postoje sumnje postojim li uopće ili sam „izmišljena“ 😊. Iako nisam introvert i volim život, putovanja, nova mjesta i nove ljude, oduvijek mi je prirodno nenametljivo i obzirno ponašanje. Prije moje poduzetničke karijere, dok sam radila kao liječnik u bolnici i Domu zdravlja, često su me posjećivali predstavnici i manageri raznih kompanija i svakodnevno sam uočavala jasne razlike među njima. Sva moja iskustva dovela su upravo do usmjerenja da kao kompanija njegujemo nježan i nenametljiv, ali snažan i odgovoran pristup i po tom smo prepoznatljivi. Uvijek ću iz poštovanja prema liječnicima koji su prepoznali kvalitetu naših brendova prepustiti mikrofon u njihove ruke, jer oni sigurno imaju što reći i zahvalna sam im na tome. Na jesen vam donosimo nova iznenađenja, a sljedeće godine ćemo zajednički proslaviti naših prvih 15 godina u svijetu estetske medicine i kozmetologije!